Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Lacket er jo den perfekte nybegynner snusen. Veldig lett å bake.

 

Jeg er veldig fan av Ettan spesielt, når det gjelder bakesnus. Men N&J burde du også prøve.

 

Svei en del i starten hos meg å. Det går over ettervært. Vis ikke så ta den liten pause med snusinga, 2-3 dager elns. Så burde det vel være borte. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde vært morro å kunne kjenne litt sviing egentlig :p

 

edit:

 

Forresten, er det noen som vet hvor strenge de er på legitimasjon-sjekk på Snask i Olso? Jeg har hørt de har veldig godt utvalg, og jeg har lyst til å prøve litt forskjellige merker som ikke er å få overalt.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Leste tidligere i tråden om Knox. Noen som har noe info om den? Evt. styrke, smak? Selges den i Norge?

 

Bra tiltak Göncz  ;)

7858462[/snapback]

 

Takktakk :)

 

Knox er det en billig versjon av Skruf. Styrke osv. er omtrent på samme nivået.

Lenke til kommentar
Hehe, bakinga har jeg egenltlig ikke noe særlig problem med, baker bare kule da. Tønne synes jeg er litt vansklig, N&J Skal selvfølgelig prøves :D Bare flytta snusen litt til siden så svei det ikke mer. :)

7858120[/snapback]

o_0 får ikke til å bake kule jeg :p men baker tønne så det står etter.. men ikke nå lengre da.. fått perfeksjonert cowboyklypa så jeg ikke svelger halve hver gang :p

Lenke til kommentar
Snuser du så lite?

7855430[/snapback]

Meg du siktet til? isåfall; hm?

7855835[/snapback]

Ja, det var det. Har du en snus boks så lenge at du må sjekke "best før" datoen?

7857082[/snapback]

Nei, var ikke sånn jeg mente det. jeg mente att snusen som går ut på dato om feks 4 mnd er bedre enn den som går ut om 1 mnd, derfor jeg ser etter ;)
Lenke til kommentar
Hehe, bakinga har jeg egenltlig ikke noe særlig problem med, baker bare kule da. Tønne synes jeg er litt vansklig, N&J Skal selvfølgelig prøves :D Bare flytta snusen litt til siden så svei det ikke mer. :)

7858120[/snapback]

o_0 får ikke til å bake kule jeg :p men baker tønne så det står etter.. men ikke nå lengre da.. fått perfeksjonert cowboyklypa så jeg ikke svelger halve hver gang :p

7858484[/snapback]

Driver å øver på å bake tønne, men den sprekker alltid. Noen som kan forklare åssen man gjør det? Kule er da lett. :p Bare press den sammen til en liten rund klomp, er ikke så digg å ha i leppa da. :)

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden lager du kuler Tmz? :hmm: Tønner fønker fett..

 

1.

Ta en passe porsjon opp i hånda.

 

2.

Press'n sammen litt og legg den på ene fingern og liksom bøy fingern inn mot hånda, sånn at fingern går rundt prisen.

 

3.

Ta tommel og pekefinger på andre hånda og press på hver side av prisen.

 

Eneste negative m denne metoden, er at det blir veldig "Tykke" tønner for meg, og jeg liker de litt laange og tynnere så jeg får mer nikotin i blodet raskere ;) (Ikkeno poeng i en pris som en pingpong ball, så ligger snusen i midten og aldri er i kontakt med tannkjøttet/leppa :nei: )

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig syns jeg det er en helt utrolig dårlig regel. Man må virkelig stå ute der hvor røykerne røyker, populært kalt røykehjørnet, for å ta seg en prell. Og nå vinterstid betyr det at man må stå ute i nesten en time og fryse ræva av seg for å ta seg en prell. Og er jo kjedelig om sommeren og stå der og snuse også, ikke minst. Så jeg tviler på at noen faktisk bøyer seg for denne regelen. Ihvertfall ingen som gjør det på skolen min. Men må bare være litt mer forsiktig når man snuser i timene.

 

Fikk beskjed her om dagen at hvis jeg snusa i timen igjen så måtte jeg bli sendt til rektor :nei: Burde være lov så lenge man ikke kaster snusen i taket eller griser til skolen på andre måter. Plager jo ingen at man snuser. Med mindre noen misliker lukten av snus i 10 sec mens man baker seg en. Det er det eneste.

 

Personlig boikotter jeg denne regelen. Men siden jeg er på veis ende med snus, så er det ikke lenge den regelen berører meg. Men syns allikevel det er dumt for alle de som snuser videre. Er jo tross alt halvparten av guttene i klassen som snuser. Dog det er to av oss som skal slutte nå.

Lenke til kommentar
Fikk beskjed her om dagen at hvis jeg snusa i timen igjen så måtte jeg bli sendt til rektor :nei:Burde være lov så lenge man ikke kaster snusen i taket eller griser til skolen på andre måter. Plager jo ingen at man snuser. Med mindre noen misliker lukten av snus i 10 sec mens man baker seg en. Det er det eneste.

Med andre ord burde ikke du få lov?

Lenke til kommentar

Har fått pakken fra Sverige!

 

3x Skruf Stark Portion

2x Offroad stark tranebær portion

 

Har bare åpnet den ene tranebærboksen.

Anmeldelse av Offroad stark tranebær portion:

238.jpg

Bleia er schwaer! Diger! men også veldig flat. Det betyr at all snusen kommer i kontakt med tannkjøttet, og ingen nikotin går til spille. Det er er 24 gram i boksen.

 

Liten minus for at den ikke har "askebeger" i lokket.

Stor pluss for den ellers lekre boksen som minner litt om Vaseline.

 

Smaken... Vel. Andre skryter av den. Men ikke jeg.

Jeg har smakt Skruf Tranebær, og det var noe helt annet.

Mulig det bare er meg. Blir sikkert vant til det.

Jeg gjentar gjerne meg selv: liker du ikke smaken av rein tobakk, kan du kjøpe en kjærlighet på pinne!

 

Det er lenge siden sist jeg hadde en prell under leppa. Hovedsaklig fordi jeg ikke ville kjøpe en ny boks når jeg visste at denne pakken var på vei.

Styrken var helt upåklagelig. Jeg ble rent svimmel!

 

Så store bleier har en ulempe: Den viser når du smiler. Vurdér andre merker hvis du jobber i serviceyrker.

 

Ps. Noen som vil sende denne til trådstarteren for å få denne på forsiden?

Lenke til kommentar

Det blir på måte det samme som å forby tyggis og andre kantinevarer på vgs, de fleste (utenom 3raz3r :p ) greier å kaste rester og søppel i søpla.

 

 

EDIT: Bra anmeldelse Kerrigan. Men hva mente du med det at den var annerledes fra tranebær? hva er annerledes? Neste gang jeg er i sverige står den på shoppinglista. :cool:

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
Hvordan i all verden lager du kuler Tmz?  :hmm:  Tønner fønker fett..

 

1.

Ta en passe porsjon opp i hånda.

 

2. 

Press'n sammen litt og legg den på ene fingern og liksom bøy fingern inn mot hånda, sånn at fingern går rundt prisen.

 

3.

Ta tommel og pekefinger på andre hånda og press på hver side av prisen.

 

Eneste negative m denne metoden, er at det blir veldig "Tykke" tønner for meg, og jeg liker de litt laange og tynnere så jeg får mer nikotin i blodet raskere  ;)  (Ikkeno poeng i en pris som en pingpong ball, så ligger snusen i midten og aldri er i kontakt med tannkjøttet/leppa :nei: )

7858904[/snapback]

Slik blir det for meg og når jeg baker tønne også, prøver å klemme den tynnere men da sprekker den bare.

 

Når jeg lager kule legger jeg bare snusen i den ene handa, og former den med den andre. Er ikke så vansklig, men så er det vel ikke noe poeng å lære seg og bake kule hvis man allerede greier å bake tønne. :p

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden lager du kuler Tmz?  :hmm:  Tønner fønker fett..

 

1.

Ta en passe porsjon opp i hånda.

 

2. 

Press'n sammen litt og legg den på ene fingern og liksom bøy fingern inn mot hånda, sånn at fingern går rundt prisen.

 

3.

Ta tommel og pekefinger på andre hånda og press på hver side av prisen.

 

Eneste negative m denne metoden, er at det blir veldig "Tykke" tønner for meg, og jeg liker de litt laange og tynnere så jeg får mer nikotin i blodet raskere  ;)  (Ikkeno poeng i en pris som en pingpong ball, så ligger snusen i midten og aldri er i kontakt med tannkjøttet/leppa :nei: )

7858904[/snapback]

Slik blir det for meg og når jeg baker tønne også, prøver å klemme den tynnere men da sprekker den bare.

 

Når jeg lager kule legger jeg bare snusen i den ene handa, og former den med den andre. Er ikke så vansklig, men så er det vel ikke noe poeng å lære seg og bake kule hvis man allerede greier å bake tønne. :p

7859670[/snapback]

 

tønner holder vel lenger under leppa også :) jeg har i allefall erfaring med det ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...