Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt vanlig å føle seg nummen i leppene og i munnen de første gangene man prøver. Iblant kjenner jeg det selv hvis det har gått en stund mellom forrige snus. Synse selv at den følelsen er sinnsyk god.

 

Men underleppa, var kanskje litt rart, hvis du snusa med overleppa. Porsjon eller bakesnus?

Endret av Arnenonym
Lenke til kommentar
I dag har jeg kun tatt en prell, og jeg føler ingen stor trang til å ta en snus nå. Har kuttet ned veldig mye i det siste. Er nede i en boks på fem dager. Så det skal nok gå greit å slutte!

7856800[/snapback]

 

Det er godt å høre. Lykke til videre ;)

 

Om du setter et strengt krav/mål til deg selv, så skal nok de fleste klare det.

Lenke til kommentar

grunnen min er jo, som nevnt i forrige tråd, at jeg skal på tur i sommerferien med noen kamerater. Og trenger sårt penger til det. Derfor var det logisk at jeg skulle slutte med snus for å spare ~200 kr i uka. Så dette er en god grunn som kan drive meg ganske godt. Håper bare jeg klarer dette, og at jeg ikke går på en smell!

 

Det er godt å høre. Lykke til videre wink.gif

 

Takker for det :)

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Ny tråd og greier :thumbup: . Kjøpte endel med knox sist jeg var i sverige, veldig bra snus, kostet kun 11kr. Litt "rar" smak, men etter at du har blitt vant til den, er den herlig.. men holder meg nok til skruf stark,StrongCut og N&J. Strong Cut er forøvring en veldig bra snus, noe av det beste på markede, posen er veldig "tynn" og behaglig+ den sterkeste jeg har prøvd.rett og slett den beste snusen, har ikke prøvd løs versionen, men er sikkert god den og. Noen som har prøvd Diplomat? Smaken og konsistensen er veldig bra! kunne gjerne vært litt sterkere, da ville den omtrent vært perfekt. Er det bra med nikotin i Offroad? Skal snart til sverige og hamstre en del, så lurer på om det er noe og satse på? Noe annet jeg burde kjøpe? mest porsjon det går i her.. :yes:

Lenke til kommentar

Okay, har nå endelig sluttet med røyk. Når en del kompiser sluttet jeg også fordi det da har man ikke tilgang til røyk hele tiden som igjen gjør det lettere. Har nå holdt meg røykfri siden mandag, og har ikke hatt noen problemer så lant. Men har da begynt med snus av noen årsaker.

 

- Kan snuse inne, slipper å gå ut hver gang jeg skal ta meg en sigg.

- Godtatt av mine foreldre, imotsetning til røyk

- Mindre sug etter røyk

- Fordi det rett og slett er digg :D

 

Jeg er da ganske nybegynner innen snus, av posjon har jeg smakt, General, Onyx, Röda Lacket, Mocca, Catch og Lucky Strike. Ingen av disse falt så veldig i smak da jeg ikke er noe særlig stor tillhenger av bleie snus, synes det renner for mye og syntes det er morro å bake^^

Av bakesnus har jeg smakt Röda Lacket, General og Skruf. Så langt synes jeg Röda Lacket og General har vært best. Synes at Skruf stinker og smakker dritt. Er ikke så veldig erfaren så merket ikke så mye forskjell mellom general og rl. :p Har dere tips til noen andre bakesnuser?

 

Har også et annet spørsmål. Da jeg startet å snus sve det ikke noe i leppe, men nå har jeg snuset ganske mye og det skjennes ut som jeg tar salt i et åpent sår når jeg tar meg en prell. Er dette noe som vil gå over? Har begynt å ha den litt på siden, siden der svir det ikke så mye. :)

 

- Tmz

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...