Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

I romtemp er vel grensen for løs ca en uke. I kjøleskap er det mye lengre.

 

Portion kan egentlig brukes flere uker etter den er åpnet, men den er ikke like god.

Lenke til kommentar
Hmm. Det står ikkenoe på denne boksen her. Hvor lenge tror du en boks holder seg? Posesnus, har vært lukket mesteparten av tiden.

7855296[/snapback]

Posesnus holder seg fin relativt lenge, men det er stor forsjell på posesnus som går ut på dato om 1 mnd i forhold til de som f.eks går ut om 4 mnd. jeg pleier alltid å sjekke datoen før jeg kjøper snus. dersom det er 4+ mnd til bakesnus går ut på dato er den perfekt imo. sett at den er lagret skikkelig i butikken selvfølgelig.
Lenke til kommentar
Posesnus holder seg fin relativt lenge, men det er stor forsjell på posesnus som går ut på dato om 1 mnd i forhold til de som f.eks går ut om 4 mnd. jeg pleier alltid å sjekke datoen før jeg kjøper snus. dersom det er 4+ mnd til bakesnus går ut på dato er den perfekt imo. sett at den er lagret skikkelig i butikken selvfølgelig.

 

Er spørs hvordan man lagrer snusen da. Ligger den i romtemperatur, så blir den tørr etter 4-5 dager. Men i kjøleskap/fryser. Så kan det ligger der i over et halvt år uten noen forandringer.

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Jepp, stemmer. Vi har lite behov for folk som kommer hit kun for å spamme ned tråden med snakk om hvor skadelig snus er. Vi er klar over det.

 

Så, vær så snill, gidd.

Lenke til kommentar
http://www.ung.no/art/?id=972 :]

7854663[/snapback]

 

Fin propaganda, som er sterk overdrevent. Et eller annet sted i v.3 sto det en bunch med fordeler med å snuse også. Dessuten, jeg antar de som snuser vet "risken" ved å snuse fra før.

7855701[/snapback]

Har snust i to år og har ikke merka noe av det som står at skal komme relativt fort. Tannkjøttet er like flott som alltid faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...