Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Nå ser jo (etter min mening) faktisk røyk kult ut da .. Men det er hyper-skadelig. Snus tviler jeg på er så ekstremt farlig, men det ser jo ikke helt grei ut.

 

Nå skrev jeg at jeg ikke skulle blande meg i andres vaner, så vennligst gi faen i å beordre meg til å slutte med ditt og begynne med datt. Takk, hei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel ingen som tror at nikotin ikke er skadelig. Det er vel bare spørsmål hvor farlig. Det eneste på listen jeg er 100% sikker på at er feil, er depresjon. Hos meg og sikkert samtlige av andre her i tråden har blir vel mer glade av snus enn depressive. Selv gleder jeg meg ofte til å sette meg ned å ta en bug.

9403188[/snapback]

Faktisk, så ble det sagt at vedkommende ikke trodde snus var farlig, dersom man hadde en aktiv livstil ved siden av snusingen.

 

Og det med depresjon, det er en virkning som kan fremkalles av nikotin.

 

Edit: Du fremstiller depresjon som at man blir lei seg når man tar seg en snus.

Det er ikke tilfelle.

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Skruf har ikke det samme nikotininnholdet som Catch. Cath L har 3-4 mg per pose, og Catch E har 7 mg per pose. Skruf har 9 mg per pose, Skruf Stark har 14 mg.

 

Tror de tallene er nogenlunde korrekte.

9404708[/snapback]

 

Skruf poser har ca 14mg, mens skurf stark ca 23 :thumbup: Den skal selges i norge , om ikke så altfor lenge!

Lenke til kommentar
Seriøst? Kanksje man kan klare seg med en porsjon i stedet for 2-3 i leppa da .. :p

9404881[/snapback]

 

Ja, var noen som pasta en mail fra de som lager skruf i tråden her. Skal prøve å finne den farm!

 

edit: Gode nyheter for de som liker Skruf Stärk.

 

Gunnar Stenberg AS, An Imperial Tobacco Group Company, lanserer i september en ny SKRUF snus variant; Skruff Stark Portopn, som inneholder 24 poser hver à 1 gram.

Den nye varianten kompletterer de øvrige Skruf variantene i selskapets snus portefølje og er ventet å treffe nye SNUS bruker. Den nye varianten skruf stark portion kommer også i bokser med eget rom for brukte snusposer.

 

Lanseringen er et naturlig steg i å utvide suksess snusen Skruf på i det norske markedet og vi er helt overbevist om at den nye varianten kommer til å få en sterk posisjon meget raskt. Helt siden vi lanserte skruf på det norske markedet for ca. 3 år sidenhar vi blitt kontaktet av konsumenter som vil ha en sterk variant av Skruf snus, sier Randi Helene Strømmen, Produktsjef Norge, og legger til at dette også er løsningen for de som i dag legger "inn" to poser av gangen.

 

Kilde: Dagligvarehandelen 21.08.07

 

Endelig slipper man å dra til sverige for skruf stärk.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Seriøst? Kanksje man kan klare seg med en porsjon i stedet for 2-3 i leppa da .. :p

9404881[/snapback]

 

Ja, var noen som pasta en mail fra de som lager skruf i tråden her. Skal prøve å finne den farm!

 

edit: Gode nyheter for de som liker Skruf Stärk.

 

Gunnar Stenberg AS, An Imperial Tobacco Group Company, lanserer i september en ny SKRUF snus variant; Skruff Stark Portopn, som inneholder 24 poser hver à 1 gram.

Den nye varianten kompletterer de øvrige Skruf variantene i selskapets snus portefølje og er ventet å treffe nye SNUS bruker. Den nye varianten skruf stark portion kommer også i bokser med eget rom for brukte snusposer.

 

Lanseringen er et naturlig steg i å utvide suksess snusen Skruf på i det norske markedet og vi er helt overbevist om at den nye varianten kommer til å få en sterk posisjon meget raskt. Helt siden vi lanserte skruf på det norske markedet for ca. 3 år sidenhar vi blitt kontaktet av konsumenter som vil ha en sterk variant av Skruf snus, sier Randi Helene Strømmen, Produktsjef Norge, og legger til at dette også er løsningen for de som i dag legger "inn" to poser av gangen.

 

Kilde: Dagligvarehandelen 21.08.07

 

Endelig slipper man å dra til sverige for skruf stärk.

9405018[/snapback]

 

:dribble: gleder meg allerede

Lenke til kommentar
Skruf har ikke det samme nikotininnholdet som Catch. Cath L har 3-4 mg per pose, og Catch E har 7 mg per pose. Skruf har 9 mg per pose, Skruf Stark har 14 mg.

 

Tror de tallene er nogenlunde korrekte.

9404708[/snapback]

 

Skruf poser har ca 14mg, mens skurf stark ca 23 :thumbup: Den skal selges i norge , om ikke så altfor lenge!

9404812[/snapback]

23, nei. Det er riv ruskende feil. Det var en side her i tråden som hadde nikotininnholdet til hver snus.. Husker ikke helt hvor. Men jeg vil tippe at en nikotin dose på 23 mg blir for mye i en porsjon snus.

 

Edit:

http://www.snusworldwide.com/

Skruf Stark Portion;

Innhold:

Vatten: ca 52 %

Nikotin: ca 14 mg/portion

Salt: ca 1,5 %

Socker: < 2,5 %

Etanol: < 0,01 %

 

Skruf Portion;

Innhold:

Vatten: ca 47 %

Nikotin: ca 9 mg/portion

Salt: ca 5 %

Socker: < 0,3 %

Etanol: < 0,3 %

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Seriøst? Kanksje man kan klare seg med en porsjon i stedet for 2-3 i leppa da .. :p

9404881[/snapback]

Gunnar Stenberg AS, An Imperial Tobacco Group Company, lanserer i september en ny SKRUF snus variant; Skruff Stark Portion, som inneholder 24 poser hver à 1 gram.

9405018[/snapback]

Det, tenker du på? Les setningen om igjen, høyt for deg selv :)

Lenke til kommentar
Seriøst? Kanksje man kan klare seg med en porsjon i stedet for 2-3 i leppa da .. :p

9404881[/snapback]

Gunnar Stenberg AS, An Imperial Tobacco Group Company, lanserer i september en ny SKRUF snus variant; Skruff Stark Portion, som inneholder 24 poser hver à 1 gram.

9405018[/snapback]

Det, tenker du på? Les setningen om igjen, høyt for deg selv :)

9406362[/snapback]

 

Herregud :!: Dette viser jo bare at hjernen ser det den VIL se. Du har nok helt rett her ja. :blush:

Endret av asad
Lenke til kommentar

http://www.snusworldwide.com/

Skruf Stark Portion;

Innhold:

Vatten: ca 52 %

Nikotin: ca 14 mg/portion

Salt: ca 1' date='5 %

Socker: < 2,5 %

Etanol: < 0,01 %

 

Skruf Portion;

Innhold:

Vatten: ca 47 %

Nikotin: ca 9 mg/portion

Salt: ca 5 %

Socker: < 0,3 %

Etanol: < 0,3 %

[/quote']

9406278[/snapback]

 

tenk om skruf stark portion hadde hatt like mye salt som vanlig skruf portion, da ville den vært ENDA sterkere!!

Endret av sjefen_no1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...