Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Er ikke fan av general så må si meg enig, men N&J er verst syns jeg xD de er så store og klumpete.. :p Elsker Catch <3 En klar vinner :) Kan lett sitte i timen uten behov for å spytte eller lignende.. :)

9400519[/snapback]

Legger merke til nicket ditt.

Betyr ikke effekt noe for deg? Er det det samme om du tar deg en firedobbel Skruf Stark porsjon eller litt kattelort med eucalyptusessens under leppa?

 

Ikke meningen å virke sur og gretten her. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får stor effekt fra Catch , og nei jeg vet ikke hvorfor. Det er jo fan ikke nikotin i den nesten ,men JEG blir svimmel og glad sånn som man skal bli :) hehe.. Og Catch er formert, samme med general white og Onyx. De er presset sånn at de er mere kompakte. Elsker det, og man MÅ ikke gå etter den som gir mest effekt MÅ man? Er du den tøffeste gutta i klassen som MÅ drikke det sterkeste, og MÅ røyke det sterkeste? Jeg liker smaken, og blir tilfredsstilt. NJ smaker rett og slett ikke godt, og hva er da vitsen med snus? Presse den opp, og holde spyet tilbake i magesekken bare fordi det er mere nikotin? :) Jeg snuser for fornøyelsens skyld, ikke for å ha størst leppe, størst effekt osv.. :p

Prøver ikke å virke sur xD Jeg sier bare min mening :)

Lenke til kommentar

Nei, sprit har jeg ikke noe til overs for. Øl er tingen. Tilbake til saken:

 

Hvor lenge har du snuset? Hvis du har holdt på med Catch en stund, føler du ikke en trang til å begynne med noe sterkere?

 

Jeg begynte med et par priser general om dagen, nå må jeg minst ha 4-5 Johnny. Og jeg baker dem feite!

Lenke til kommentar

Har snust siden sommerferien startet tror jeg.. Jeg begynte med Johnny, og tok en 4 stk dagen tror eg. Gikk så over til General white (kompis på ferie kjøpte :p) Deretter gikk jeg over til Onyx en stund, og i det siste har jeg tatt Catch pga en ii klassen tipset meg om den ;) Har bommet en haug av han og ELSKER den :)

Lenke til kommentar
Nei, sprit har jeg ikke noe til overs for. Øl er tingen. Tilbake til saken:

 

Hvor lenge har du snuset? Hvis du har holdt på med Catch en stund, føler du ikke en trang til å begynne med noe sterkere?

 

Jeg begynte med et par priser general om dagen, nå må jeg minst ha 4-5 Johnny. Og jeg baker dem feite!

9400820[/snapback]

 

Viss du ikke har mulighet til å få effekt av annet enn 5 FEITE johnny'er til dagen så er det nesten et lite problem for deg, og viss efectiv liker og får god effekt av denne "svake", men gode snusen er jo det helt topp for han.. ;)

Endret av Andal
Lenke til kommentar
Ja, jeg mener det enda. Om snus var så skadelig som folk skal ha det til, ville staten vist om det og plassert en skikkelig advarsel på boksen. Ikke noe "det er mulig snus er skadelig" tull. Forskere ansatt av den norske stat vet langt mer om det her enn hva du og de som har skrevet wikipedia artikkelen gjør. Er det så vanskelig å forstå?

 

Korrekt. Altså kan du ikke basere deg på hva en random anti-nikotinfreak har skrevet. Det er idioti på høyt nivå.

9399672[/snapback]

Anti-nikotin freak eller ikke. Den eneste forskjellen hadde vært mer eller mindre tekst.

Fortsatt samme info.

 

...nikotin er et giftig stoff, som er dødelig i for store doser....

 

 

Videre ser det ut til at nikotin kan utløse eller forverrre det som heter insulinresistens, en tilstand svært mange mennesker har, hvor insulinet i kroppen gradvis "virker dårligere", som igjen resulterer i at man produserer mer insulin, som igjen gir en rekke uheldige virkninger på kroppen:

for høyt kolesterol, høyt blodtrykk, urinsyregikt, vektøkning, nedsatt sukkertoleranse og evt diabetes type 2.

 

Enkeltstudier har vist økt risiko for hjerteinfarkt, type 2 diabetes og skader ved fysisk trening. En studie fra Sverige fant dessuten at bruk av snus under graviditet hadde sammenheng med økt risiko for fødsel før termin og svangerskapsforgiftning.

 

 

...irritabilitet og aggressivitet

depresjon

engstelse

rastløshet og uro

konsentrasjonsvansker...

shdir = Sosial og helsedirektoratet

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Jeg får stor effekt fra Catch , og nei jeg vet ikke hvorfor. Det er jo fan ikke nikotin i den nesten ,men JEG blir svimmel og glad sånn som man skal bli :) hehe.. Og Catch er formert, samme med general white og Onyx. De er presset sånn at de er mere kompakte. Elsker det, og man MÅ ikke gå etter den som gir mest effekt MÅ man? Er du den tøffeste gutta i klassen som MÅ drikke det sterkeste, og MÅ røyke det sterkeste? Jeg liker smaken, og blir tilfredsstilt. NJ smaker rett og slett ikke godt, og hva er da vitsen med snus? Presse den opp, og holde spyet tilbake i magesekken bare fordi det er mere nikotin? :) Jeg snuser for fornøyelsens skyld, ikke for å ha størst leppe, størst effekt osv.. :p

Prøver ikke å virke sur xD Jeg sier bare min mening :)

9400785[/snapback]

 

hehe du kan ikke ha snust lenge

 

Hvordan kan du ikke merke n og j mens du merker catch?? :hmm: det er noe jeg ikke forstår

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar

og bare en ting sånn kjapt over du som tvilte på wikipedia.

 

Et så sentralt tema som nikotin er det mange som er opptatt av. Folk som finner feil i artikkelen og som har sikre kildehenvisninger kan endre på det. Så jeg er 100% sikker på at wikipedias side om nikotin er riktig.

Lenke til kommentar
Jeg får stor effekt fra Catch , og nei jeg vet ikke hvorfor. Det er jo fan ikke nikotin i den nesten ,men JEG blir svimmel og glad sånn som man skal bli :) hehe.. Og Catch er formert, samme med general white og Onyx. De er presset sånn at de er mere kompakte. Elsker det, og man MÅ ikke gå etter den som gir mest effekt MÅ man? Er du den tøffeste gutta i klassen som MÅ drikke det sterkeste, og MÅ røyke det sterkeste? Jeg liker smaken, og blir tilfredsstilt. NJ smaker rett og slett ikke godt, og hva er da vitsen med snus? Presse den opp, og holde spyet tilbake i magesekken bare fordi det er mere nikotin? :) Jeg snuser for fornøyelsens skyld, ikke for å ha størst leppe, størst effekt osv.. :p

Prøver ikke å virke sur xD Jeg sier bare min mening :)

9400785[/snapback]

 

hehe du kan ikke ha snust lenge

 

Hvordan kan du ikke merke n og j mens du merker catch?? :hmm: det er noe jeg ikke forstår

9402167[/snapback]

nja et halvt år. Merker jo Johhnyene, men ikke litt på samme måte som Catchen! :O Lurer på hva faen de har gjemt inni dem :D

Lenke til kommentar
Koffert;

 

Tror du at du er kulere enn Effective siden du er mer avhengig enn han? Eller klarer du rett og slett ikke respektere at han har en annen smak i snus enn deg? Begynte du å snuse i en alder av 10 fordi det var "qlt"? Får du str33t-cr3d av dine homies når du baker deg en feit jævel?

9403913[/snapback]

Nei. Men det er en kjennsgjerning at Cath og Mocca ikke gir noen spesiell virkning. Så det er jo klart at jeg begynner å stuse når han sier at han får nikotinsjokk at Catch, mens Johnny er svak.

 

Og nei, jeg begynte å røyke for to år siden, men jeg begynte etter hvert å få problemer med pusten, så jeg gikk over til snus.

 

Og enda et nei: Jeg synes ikke snus er spesielt "kult", jeg ser mongoloid ut med snus. Men jeg har ikke tatt noen skade av det, og jeg elsker følelsen jeg får av det.

Jeg går ut ifra at du ikke snuser.

 

Effective: Selvsagtmå du få snuse hva du vil, men jeg håper du forstår at jeg stiller spørsmålstegn ved at du foretrekker Catch fremfor Johnny. Men for all del, jeg skal ikke blande meg opp i andres vaner.

 

Ha en fin dag, alle sammen. :)

Lenke til kommentar

Den kjennsgjerningen du har hørt om, har i alle fall jeg aldri hørt om! Catch inneholder like mye nikotin som det foreks. general, grovsnus, røde lacketgjør. Mocca derimot bare 4 mg.. Og du er fødd i -91, altså du begynte å røyke når du var 13-14 år? Kanskje du skulle vurdert å begynne me en snus som catch som "ikke" inneholder nikotin i følge deg? :)

 

Men uansett, nå kan vi vel snart avslutte akkurat det tema i denne tråden her :cool:

Endret av Andal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...