Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har prøvd snus en gang, og det var bare rart. Jeg ble svimmel, ikke spesielt gøy-svimmel, bare svimmel. Mulig det må brukes mer enn en gang for å teste skikkelig, men ser ingen vits. :p

9385059[/snapback]

 

Altså, der er vel eeegentlig ingen vits å begynne, hvis du er litt smart. Men jeg liker følelsen og smaken litt for godt :(

Lenke til kommentar
De som synes snus er tøft er noen skikkelige idioter. Det er, som røyk, definisjonen på u-kult. MEN INNI HELVETE SÅ DIGG x)

9387952[/snapback]

 

Er vel ikke idiotisk å synes det er tøft. Folk må få synes det de vil vettu.

Jeg syns ikke det er tøft, og prøver å slutte nå. Dama sier jeg kler snus, men jeg kunne ikke vært mer uenig. :p

 

Kan ikke fordra folk på feks msn som legger inn en røyk i nick'et sitt, bare for å vise resten av verden at de røyker. Det kan man spare seg.

Lenke til kommentar

Etter idag så skal jeg droppe både røyk og snus. Håper nå at jeg greier å slutte sånn at jeg kan spare penger og slutte med å skade kroppen.

 

Men, hvis jeg skulle bryte sammen så blir jeg nok å velge snus. Har merket at etter jeg begynte å røyke så er kroppen allerede kommet i mye dårligere form, i forhold til hvordan formen var mens jeg snuste.

Lenke til kommentar
lite spørsmål, til de som bretter snusen.

 

Bretter dere den langside-langside eller kortside til kortside?

9381927[/snapback]

 

Langside til langside. Større område som er i kontakt med tannkjøttet ;)

9382272[/snapback]

Å brette snus er det liksom å bake det eller?

Lenke til kommentar
lite spørsmål, til de som bretter snusen.

 

Bretter dere den langside-langside eller kortside til kortside?

9381927[/snapback]

 

Langside til langside. Større område som er i kontakt med tannkjøttet ;)

9382272[/snapback]

Å brette snus er det liksom å bake det eller?

9388175[/snapback]

 

Nei, brette porsjonssnus ;) Feks om du har liten overleppe, så er dette en løsning for at snusen ikke skal stikke ut nede.

Lenke til kommentar

Masse quote.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Om du i det hele tatt skal ha 1 gram snus eller 1 lusen sigarett må du ha vært i utlandet i 24 timer.. Kan ikke bare bestille det på nettet, da.. Blir du stoppa blir hell to pay :)

Aldri hørt om og jeg har heller ikke noe tro på det du sier. SKal gå fint ann å bestille over nett fra Svergie uten å ha vært der.Tror det er flere brukere på forumet som har gjort det, og ingen har nevnt noe om dette.

9381813[/snapback]

Da har de hatt flaks. Hadde tollen stoppet det måtte de hatt punget så ekstremt mye ut at det ikke lønner seg i de thele tatt.

 

Tror ikke på det jeg sier? Vel, det er jo fakta. Hadde det gått ann å bestille tobakksvarer fra utlandet uten noen som helst sjanse for at den blir stoppa i tollen, og det hadde vært toll/mva-fritt så hadde jeg bestillt røyk fra utlandet. Men sånn er det bare ikke.

 

Edit:

så da driver buysnus og div andre nettsider ulovlig salg?

9381577[/snapback]

Nei, det gjør de ikke. De bare fraskriver seg ethvert ansvar for pakker som blir stoppet i tollen. Men det er ikke ulovlig å importere noe som det er mva/toll på.

9383843[/snapback]

Du betaler ikke moms på pakker under 200 kroner da.

Endret av T.J.
Lenke til kommentar
Masse quote.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Om du i det hele tatt skal ha 1 gram snus eller 1 lusen sigarett må du ha vært i utlandet i 24 timer.. Kan ikke bare bestille det på nettet, da.. Blir du stoppa blir hell to pay :)

Aldri hørt om og jeg har heller ikke noe tro på det du sier. SKal gå fint ann å bestille over nett fra Svergie uten å ha vært der.Tror det er flere brukere på forumet som har gjort det, og ingen har nevnt noe om dette.

9381813[/snapback]

Da har de hatt flaks. Hadde tollen stoppet det måtte de hatt punget så ekstremt mye ut at det ikke lønner seg i de thele tatt.

 

Tror ikke på det jeg sier? Vel, det er jo fakta. Hadde det gått ann å bestille tobakksvarer fra utlandet uten noen som helst sjanse for at den blir stoppa i tollen, og det hadde vært toll/mva-fritt så hadde jeg bestillt røyk fra utlandet. Men sånn er det bare ikke.

 

Edit:

så da driver buysnus og div andre nettsider ulovlig salg?

9381577[/snapback]

Nei, det gjør de ikke. De bare fraskriver seg ethvert ansvar for pakker som blir stoppet i tollen. Men det er ikke ulovlig å importere noe som det er mva/toll på.

9383843[/snapback]

Du betaler ikke moms på pakker under 200 kroner da.

9388739[/snapback]

Det kommer annpå hva pakken inneholder. Er det tobakk betaler du..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Tollgrensa burde vært så mye mer.

 

Reiser til Oslo i dag. Noen som vet om de har fått inn noe nytt og lurt på Snask som jeg bør prøve?

9389129[/snapback]

 

Hvis du ikke har prøvd Monte Cristo og liker appelsin er den ambefalt. Jeg liker ikke den men vennene min elsker den. Den er har god smak men er ikke sterk.

Lenke til kommentar

Når jeg var nikotin slave vekslet jeg mellom snus og røyk. Problemet med snus var at etter en stund måtte jeg øke bake posjonene helt til jeg fikk en kvart boks i kjeften av gangen. Deretter etterfylte jeg til en halv boks var i kjeften og så skifte hele saken. Men sigarettnes nådeløse grep er aldrig langt unna, bytta snart tilbake til deilig RØD 3.

 

Pose snus med appelsin smak og mokka er liksom ikke like røft som å klemme inn en saftig General i nebbet, og slurpe i seg litt kruttsterk kaffe.

Lenke til kommentar
Etter idag så skal jeg droppe både røyk og snus. Håper nå at jeg greier å slutte sånn at jeg kan spare penger og slutte med å skade kroppen.

 

Men, hvis jeg skulle bryte sammen så blir jeg nok å velge snus. Har merket at etter jeg begynte å røyke så er kroppen allerede kommet i mye dårligere form, i forhold til hvordan formen var mens jeg snuste.

9388093[/snapback]

 

Lykke til. Det er lettere enn du tror. Etter 3 dager gir det værste suget seg og etter 14 dager er det ikke noe stress lenger.

Lenke til kommentar
Pose snus med appelsin smak og mokka er liksom ikke like røft som å klemme inn en saftig General i nebbet, og slurpe i seg litt kruttsterk kaffe.

 

Montecristo er ikke noe i nærheten av så femi som Mocca. Den har veldig god smak og fet boks (bilde på første side). Det er bare Leppetroll som har et behov for sterk snus :D

Endret av tommyes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...