Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Har fulgt med denne tråden en stund og notert meg at det etterlyses Hawken wintergreen og Kodiak wintergreen. Nå har jo disse variantene vært bort fra det norske markedet i flere år. Det har vært prøvd med flere " kopier " som Kicks wintergreen som senere ble viking snus hawk. Offroad er jo ute med wintergreen både i løs, porsjon og strong porsjon. Disse har jo aldri vært i nærheten av de orginale amerikanske variantene. Dette skyldes jo cuten på tobakken. De europeiske er jo malt kontra de amerikanske som har en long cut på sin tobakk.

 

For min egen del savner jeg smaken av den gode " gamle " hawken og skulle gjerne sett den tilbake på norske markedet!

 

Hva er deres synspunkt på denne type snus?

9431053[/snapback]

God snus, men det blir litt for lørdags for meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fulgt med denne tråden en stund og notert meg at det etterlyses Hawken wintergreen og Kodiak wintergreen. Nå har jo disse variantene vært bort fra det norske markedet i flere år. Det har vært prøvd med flere " kopier " som Kicks wintergreen som senere ble viking snus hawk. Offroad er jo ute med wintergreen både i løs, porsjon og strong porsjon. Disse har jo aldri vært i nærheten av de orginale amerikanske variantene. Dette skyldes jo cuten på tobakken. De europeiske er jo malt kontra de amerikanske som har en long cut på sin tobakk.

 

For min egen del savner jeg smaken av den gode " gamle " hawken og skulle gjerne sett den tilbake på norske markedet!

 

Hva er deres synspunkt på denne type snus?

 

Har aldri smakt den originale Hawken som du snakker om men hadde engang en boks med Viking snus Hawk, den smakte utrolig godt men det var nesten ikke noe styrke i den. Catch eucalyptus har noe av den samme smaken men ikke i nærheten av like god som den og er om mulig enda svakere :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på om mocca er dame snus? siden den er mindre og er rosa :p

9432338[/snapback]

Ja du kan vel si det :p

 

Mocca er en utrolig svak snus, mamma snuste det etter at hun hadde sluttet å røyke, men hun gikk fort over til general ^^ Er ikke noe futt i det ;)

Lenke til kommentar
aAAahh så det er der han fyren i klassen min har fått den gullboksen altså ;D

9433547[/snapback]

Det er en myte. Diskuterte det i den forrige tråden tror jeg det var? :hmm: Ble ihvertfall sendt en mail til swedish match eller hva faen dem heter, de avkrefta at det noen gang hadde blitt gitt ut en gullboks til deg hvis du samla div. antall bokser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...