Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Det er ingen dødsfall som er bevist at er snusen skyld. så får nå er vi trygge alle sammen. Snus er ikke bevist kreft fremkallende, og står fortsatt som ikke kreft fremkallende produkt.

9434185[/snapback]

Snus er ikke ufarlig, hvis det er det du tror :roll:

9436647[/snapback]

 

 

Jeg har ikke sagt at de er ufarlig. Jeg har bare sagt at det ikke er kreft fremkallende, og ikke bevist dødelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ingen dødsfall som er bevist at er snusen skyld. så får nå er vi trygge alle sammen. Snus er ikke bevist kreft fremkallende, og står fortsatt som ikke kreft fremkallende produkt.

9434185[/snapback]

Snus er ikke ufarlig, hvis det er det du tror :roll:

9436647[/snapback]

 

 

Jeg har ikke sagt at de er ufarlig. Jeg har bare sagt at det ikke er kreft fremkallende, og ikke bevist dødelig.

9439422[/snapback]

Det er nok kreftfremkallende, det er bare ikke 100% bevist. Stekt mat er også kreftfremkallende. Selv om en ting er kreftfremkallende betyr det ikke at om 5 år dør man.

Lenke til kommentar

Oki.. For å bare få ut noe.. :cool: Det er en ting jeg ikke skjønner.. Og det er at det er så utrolig mange som elsker denne Røda Lacket!(?) Selfølgelig, det er bra vi har forskjellige smaker, men er vel ikke bare jeg som syns den smaker søtt, søtt og søtt? Føler "alle" elsker den, utenom meg.. :whistle:

Endret av Andal
Lenke til kommentar
Oki.. For å bare få ut noe..  :cool: Det er en ting jeg ikke skjønner.. Og det er at det er så utrolig mange som elsker denne Røda Lacket!(?) Selfølgelig, det er bra vi har forskjellige smaker, men er vel ikke bare jeg som syns den smaker søtt, søtt og søtt? Føler "alle" elsker den, utenom meg..  :whistle:

9442582[/snapback]

Jeg er heller ingen fan av RL portion eller løs, liker for det meste Skruf og Nick (and Johnny.

Lenke til kommentar
noen som har smakt skruf tranbær? åssen er smaken på den?

9445179[/snapback]

 

Sitter på jobb med to stykk i kjeften nå. Det smaker ikke bra. Uten tvil den værste snusen jeg har smakt

 

Med en gang jeg er ferdig på jobb kaster det som er igjenn av møkka og kjøper general.

 

EDIT: bomma en catch med en på jobb og stappa oppi den også.... stygg kombinasjon, men var bedre enn med bare tranbærmøkka :p

Endret av skraml
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...