Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg nevnte at jeg synes at folk som røyker ser tøffe ut, det skal jeg ærlig innrømme. Fordi lærerene dine på barneskolen sier at "røyk ser dumt ut", gjør det nødvendigvis ikke det. Det er opp til deg selv å avgjøre.

 

Så, nå får dere holde kjeft om ting som ikke har noe med emnet å gjøre, før hele tråden blir stengt her. Takk, :)

 

Kuldesjokk: Det stod i mailen at det skulle lanseres i september måned, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Ja, jeg nevnte at jeg synes at folk som røyker ser tøffe ut, det skal jeg ærlig innrømme. Fordi lærerene dine på barneskolen sier at "røyk ser dumt ut", gjør det nødvendigvis ikke det. Det er opp til deg selv å avgjøre.

 

Så, nå får dere holde kjeft om ting som ikke har noe med emnet å gjøre, før hele tråden blir stengt her. Takk, :)

 

Kuldesjokk: Det stod i mailen at det skulle lanseres i september måned, i hvert fall.

9426112[/snapback]

Er det ikke september nå'a? Betyr det at den kommer nå snart?

Lenke til kommentar

Er så jævla lei alt snakket om at snus er farlig!

Hva med å drikke 3-4 cola om dagen?

Eller 6 øl?

Spise fastfood og kaker hele tia?

Står ikke noe under burgern når du kjøper den om at den kan føre til hjerteproblemer.

 

Bare fordi at det inneholder nikotin og tobakk så er det liksom mer farlig en alt annet?

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar
Er så jævla lei alt snakket om at snus er farlig!

Hva med å drikke 3-4 cola om dagen?

Eller 6 øl?

Spise fastfood og kaker hele tia?

Står ikke noe under burgern når du kjøper den om at den kan føre til hjerteproblemer.

 

Bare fordi at det inneholder nikotin og tobakk så er det liksom mer farlig en alt annet?

9429013[/snapback]

Flere som dør av problemer pga. de er for feite, enn folk som dør av snus i hvertfall!

Tror jeg

Lenke til kommentar

Om snus er så utrolig helsefarlig er enda utvist. Siden snus er et produkt som blir solgt mest av i Norge og Svergie (Finland?) så er det ikke blitt gjort mange undersøkelser på hvor helsefarlig snus egentlig er. Så det blir mere opp til oss snusere og egentlig de som har snust lengst til "avgjøre" hvor helsefarlig snus egentlig er.

Lenke til kommentar
Er så jævla lei alt snakket om at snus er farlig!

Hva med å drikke 3-4 cola om dagen?

Eller 6 øl?

Spise fastfood og kaker hele tia?

Står ikke noe under burgern når du kjøper den om at den kan føre til hjerteproblemer.

 

Bare fordi at det inneholder nikotin og tobakk så er det liksom mer farlig en alt annet?

9429013[/snapback]

 

Nikotin er nervegift.

Lenke til kommentar

Har fulgt med denne tråden en stund og notert meg at det etterlyses Hawken wintergreen og Kodiak wintergreen. Nå har jo disse variantene vært bort fra det norske markedet i flere år. Det har vært prøvd med flere " kopier " som Kicks wintergreen som senere ble viking snus hawk. Offroad er jo ute med wintergreen både i løs, porsjon og strong porsjon. Disse har jo aldri vært i nærheten av de orginale amerikanske variantene. Dette skyldes jo cuten på tobakken. De europeiske er jo malt kontra de amerikanske som har en long cut på sin tobakk.

 

For min egen del savner jeg smaken av den gode " gamle " hawken og skulle gjerne sett den tilbake på norske markedet!

 

Hva er deres synspunkt på denne type snus?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...