Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Har fått skjermen nå. UTROLIG fin! :D Det eneste er at skjermen står litt foroverbøyd. Går det ann å fikse på dette? Har sett andre samsung-skjermer gjør det også, men den andre skjermen (Samsung) min er helt fin. :hmm:

8175245[/snapback]

 

Hehe fant ut av det. Har montert foten feil vei! :p

Edit: NEI. Den var ikke montert feil allikevel. :hmm: Bare én måte å gjøre det på, så spørsmlålet mitt står fortsatt.

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått skjermen nå. UTROLIG fin! :D Det eneste er at skjermen står litt foroverbøyd. Går det ann å fikse på dette? Har sett andre samsung-skjermer gjør det også, men den andre skjermen (Samsung) min er helt fin. :hmm:

8175245[/snapback]

 

Hehe fant ut av det. Har montert foten feil vei! :p

Edit: NEI. Den var ikke montert feil allikevel. :hmm: Bare én måte å gjøre det på, så spørsmlålet mitt står fortsatt.

8175269[/snapback]

 

Nå fant jeg ut av det. Du kan faktisk stille på det. :)

Lenke til kommentar
Jeg har også hørt at det ikke er noe forskjell på hz på lcd skjermer, men jeg syntes over gangen var litt "lei" med det første.. men  har vendt meg til det nå! får ikke blitt mer fornøyd! :)

 

Har redigert videcon-fila i bf2.. men funka ikke da heller. får prøve mer senere! :)

8173760[/snapback]

Du må redigere både i default og 001 profilene. Synd for deg som reinnstallerte da. Var sikkert unødvendig arbeid.

Lenke til kommentar

Jeg har testet en rekke spill i skjermen. Enkelte spill støtter ikke widescreen, som feks Bf vietnam. Der blir alt liksom litt bredt og det ser rart ut. Men i spill som støtter wd som feks cs 1,6 og soucre blir bildet helt nydelig! Blir akkurat som på en vanlig skjerm, bare at du får et bredere bilde der du ser mer av omgivelsene.

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg har testet en rekke spill i skjermen. Enkelte spill støtter ikke widescreen, som feks Bf vietnam. Der blir alt liksom litt bredt og det ser rart ut. Men i spill som støtter wd som feks cs 1,6 og soucre blir bildet helt nydelig! Blir akkurat som på en vanlig skjerm, bare at du får et bredere bilde der du ser mer av omgivelsene.

 

:)

8180683[/snapback]

 

Hva med spill som oblivion, gothic 3 og civilization 4?Støtter de widescreen?

Lenke til kommentar
asad: http://www.widescreengamingforum.com/masterlist.php, ellers finnes driversettinge som man kan sette for både nvidia og ati, som gjør at bildet blåses opp i full høyde av skjermen, med at aspektet er rett(svarte striper på hver side av spillet, nå skal det sies dette fungerte på mitt ati kort men får det ikke til fungere på mitt nvidia(og hvem sa ati sugde på drivere?)

8181149[/snapback]

 

Ah, da er det egentlig ikke noe problem med andre ord? :)

Har ati kort, vurderer sterkt å stikke til ComputerCity iorgen og kjøpe meg denne skejrmen, på en 3 mnds avbetaling..

 

Måtte bare vite om spill funka.

Lenke til kommentar
Har prøvd å finne ut det med glossy i tråden(uten hell) - er det kun rammen eller er også selve skjermen glossy?

8181543[/snapback]

 

Hele skjermen er nok glossy, disskutere glossy dersom det kun var snakk om rammen hadde vært rimelig idiotisk :p

8181582[/snapback]

Kun rammen er glossy...

Lenke til kommentar
Har prøvd å finne ut det med glossy i tråden(uten hell) - er det kun rammen eller er også selve skjermen glossy?

8181543[/snapback]

 

Hele skjermen er nok glossy, disskutere glossy dersom det kun var snakk om rammen hadde vært rimelig idiotisk :p

8181582[/snapback]

Kun rammen er glossy...

8181657[/snapback]

 

lol. Så alt dette glossy snakket var om rammen, som jeg byr meg mindre enn ingenting om? :!:

Lenke til kommentar
Ser at mpx.no skriver "Paneltype a-si TFT/TN" på sine sider, ville dette tilsi at det er Panel A og ikke S vi snakker om her?

8166440[/snapback]

 

Nei, jeg tror ikke det. Et par sider tilbake i tråden har noen fått bekreftet at PS-data leverer S-panel på denne, og de oppgir samme paneltype i spesifikasjonene.

Lenke til kommentar

Det er jo en sak når det som du selv sier, har måttet bli rettet på flere ganger i tråden. Når skjermen oppgis å ha glossy effekt, forstår jeg veldig godt at mange mistolker dette til å faktisk gjelde skjermen!

 

Men da vet vi dette for siste gang og vi kan fortsette jakten etter nettbutikk med lagerstatus og god pris :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...