Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har fått skjermen fra ComputerCity og kan bekrefte om skjermen har S-panel?

 

 

Jeg har bestilt min igår, så nå er det bare og vente på at den kommer.. Ufattelig at det skiller bare 20 kr mellom å få pakken på døra eller å gå til post kontoret for å hente den.. Posten er dyr nå.

Lenke til kommentar
xaith: nettopp derfor vi har v sync ;)

8163170[/snapback]

 

Skjønte jo det etterhvert da.. men hvorfor sa ingen fra?! jeg måtte leite på alle teite PES forum jeg fant, før jeg fant ut at man ikke trengte å ha VSYNC option inne i selve spillet for å sette den på... jaja.. lærer så lenge man lever! :p

 

 

Ser at mpx.no skriver "Paneltype a-si TFT/TN" på sine sider, ville dette tilsi at det er Panel A og ikke S vi snakker om her?

8166440[/snapback]

 

Jeg kjøpte min fra mpx.no og jeg fikk S panel, men kan jo hende dem har begge deler...

Endret av xaith
Lenke til kommentar
Noen som har fått skjermen fra ComputerCity og kan bekrefte om skjermen har S-panel?

 

 

Jeg har bestilt min igår, så nå er det bare og vente på at den kommer.. Ufattelig at det skiller bare 20 kr mellom å få pakken på døra eller å gå til post kontoret for å hente den.. Posten er dyr nå.

8166876[/snapback]

 

Hei.

 

Jeg var akkurat på posten å henta min skjerm jeg kjøpte på computercity på onsdag. Det er S panel på den :) gleder meg til å sette opp å teste :dribble:

 

Noen som kan anbefale et kalibrerings program?

Lenke til kommentar
Venter skjermen fra computercity.no jeg og. :D Men lurte på en ting. Hvis denne skjermen hadde vært en tv, ville den da vært HD-ready? Tenker på om jeg vil få se hva hd standaren er god for på denne skjermen?

8168361[/snapback]

 

 

Ja det ville den vært da kravet for hd ready ligger på 1280x720

Lenke til kommentar

Har akkuratt koblet den til.. har ikke fiksa oppløsning, farger osv.. men fy f så stor den virker i forhold til min gamle 19 ".. må få medele at designet er helt nydelig og at det forresten fulgte med en liten "klut" til å tørke av skjermen med! :)

 

Kan heller ikke finne noen døde pixler! men nå må jeg legge inn driver og sånt!

Lenke til kommentar
Har akkuratt koblet den til.. har ikke fiksa oppløsning, farger osv.. men fy f så stor den virker i forhold til min gamle 19 ".. må få medele at designet er helt nydelig og at det forresten fulgte med en liten "klut" til å tørke av skjermen med!  :)

 

Kan heller ikke finne noen døde pixler! men nå må jeg legge inn driver og sånt!

8169375[/snapback]

 

Hmm klut, det fikk ikke jeg(ikke sett den iallefall;)) fornøyd ellers da? :)

Lenke til kommentar

Fikk med en klut som var pakka i en liten pose :)

 

Har testa litt nå og har fått et Kjempe bra førstintrykk! Har sett litt film på den og ble absolutt ikke skuffa. veldig bra bilde samt ble ikke plaget av baklys :) Har også testa den i Cs s og det gikk som en drøm! syntes fargene og kontrasten er kjempe bra samt at designet er helt fantastisk :) Merka ikke noe etterslep heller! kjempe fornøyd! Det eneste minus er at den kun kan kjøre i 60hz. Den gamle lcd skjermen min kjørte i 75hz... men venner meg nok til det!

 

Men har noen spørsmål:

 

1: Bf2 funker rett og slett ikke etter at jeg kobla på den nye skjermen. spillet vil ikke starte. Kan det ha noe med at det er Widescreen skjerm?

 

2: Under skjermegenskaper i windows er det bilde av en "ikke wd skjerm". Dette spiller sikkert ingen rolle, men så på internett en gang at det var en wd skjerm når man kjørte i wd oppløsning. Hva har dere bilde av?

 

3: Hva er forskjell på magic collor full og magic collor inteligent?

 

4: Jeg kan kun velge mellom 59hz og 60hz. skal det ikke gå ann å velge 75hz og?

Mvh Mr.Nauz

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Fikk med en klut som var pakka i en liten pose :)

 

Har testa litt nå og har fått et Kjempe bra førstintrykk! Har sett litt film på den og ble absolutt ikke skuffa. veldig bra bilde samt ble ikke plaget av baklys :) Har også testa den i Cs s og det gikk som en drøm! syntes fargene og kontrasten er kjempe bra samt at designet er helt fantastisk :) Merka ikke noe etterslep heller! kjempe fornøyd! Det eneste minus er at den kun kan kjøre i 60hz. Den gamle lcd skjermen min kjørte i 75hz... men venner meg nok til det!

 

Men har noen spørsmål:

 

1: Bf2 funker rett og slett ikke etter at jeg kobla på den nye skjermen. spillet vil ikke starte. Kan det ha noe med at det er Widescreen skjerm?

 

2: Under skjermegenskaper i windows er det bilde av en "ikke wd skjerm". Dette spiller sikkert ingen rolle, men så på internett en gang at det var en wd skjerm når man kjørte i wd oppløsning. Hva har dere bilde av?

 

3: Hva er forskjell på magic collor full og magic collor inteligent?

 

4: Jeg kan kun velge mellom 59hz og 60hz. skal det ikke gå ann å velge 75hz og?

Mvh Mr.Nauz

8170361[/snapback]

 

Bf2 starter hvis du redigerer videocon-fila slik at det står 60hz bak oppløsningen.

Lenke til kommentar

Jeg har også hørt at det ikke er noe forskjell på hz på lcd skjermer, men jeg syntes over gangen var litt "lei" med det første.. men har vendt meg til det nå! får ikke blitt mer fornøyd! :)

 

Har redigert videcon-fila i bf2.. men funka ikke da heller. får prøve mer senere! :)

Lenke til kommentar
Jeg har også hørt at det ikke er noe forskjell på hz på lcd skjermer, men jeg syntes over gangen var litt "lei" med det første.. men  har vendt meg til det nå! får ikke blitt mer fornøyd! :)

 

Har redigert videcon-fila i bf2.. men funka ikke da heller. får prøve mer senere! :)

8173760[/snapback]

 

Måtte legge inn BF2 på nytt jeg, da det ikke ville starte med tilkobling av denne skjermen. Dette tror jeg skyldes skjermoppsettet i spillet. Men etter en clean install så har det funket klokkerent ... Sykt bra bilde i BF, blir drept oftere nå da jeg må stoppe å se på grafikken! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...