Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....Ordren min står på "i arbeid" enda ser jeg. Får håpe de får sendt den idag.

 

På min så står det nå "Levert"!! Er lagt inn pakkespor også!!

 

"08.03.07 16.31 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE" yay! :D

8108428[/snapback]

 

Jepp, her også. Innlevert 1719. Får håpe posten ikke sløver som vanlig nåda.

Lenke til kommentar

Etter å ha sotte her i nesten en time å lest de 9 sidene så har jeg sinsykt lyst på denne skjermen! :D Tenkte å kjøpe LG'en, men nå har jeg lyst på denne! :p

 

Solgte min gamle 19" i dag og får lønning den 15. så da håper jeg den er på lager hos noen sånn at jeg kan bestille den.. ;)

 

Edit: Jeg burde heller kjøpe denne enn LG'en sant? :p

Endret av Kissan
Lenke til kommentar
Etter å ha sotte her i nesten en time å lest de 9 sidene så har jeg sinsykt lyst på denne skjermen! :D Tenkte å kjøpe LG'en, men nå har jeg lyst på denne! :p

 

Solgte min gamle 19" i dag og får lønning den 15. så da håper jeg den er på lager hos noen sånn at jeg kan bestille den.. ;)

 

Edit: Jeg burde heller kjøpe denne enn LG'en sant? :p

8108845[/snapback]

 

 

Det er et godt spm, jeg ser helst! du kjøper LG l226wtq (eller l226wa som den egentlig heter) for det er såvidt jeg vet ikke noen reviews av akkurat denne, skal sies det var for en tid siden snakk om at denne skjermen var identisk med LG l226wt, med unntak av at 'wa' hadde flere tilkoblings muligheter utover de vanlige dvi/vga.

 

Men ditt valg ;)

Lenke til kommentar
Etter å ha sotte her i nesten en time å lest de 9 sidene så har jeg sinsykt lyst på denne skjermen! :D Tenkte å kjøpe LG'en, men nå har jeg lyst på denne! :p

 

Solgte min gamle 19" i dag og får lønning den 15. så da håper jeg den er på lager hos noen sånn at jeg kan bestille den.. ;)

 

Edit: Jeg burde heller kjøpe denne enn LG'en sant? :p

8108845[/snapback]

 

 

Det er et godt spm, jeg ser helst! du kjøper LG l226wtq (eller l226wa som den egentlig heter) for det er såvidt jeg vet ikke noen reviews av akkurat denne, skal sies det var for en tid siden snakk om at denne skjermen var identisk med LG l226wt, med unntak av at 'wa' hadde flere tilkoblings muligheter utover de vanlige dvi/vga.

 

Men ditt valg ;)

8111801[/snapback]

Hehe.. Tror faktisk jeg går for Samsungen, men er ikke helt sikker enda da.. :hmm: De er jo omtrent identiske, men synes Samsungen er litt finere å se på + alle som har den sier de er fornøyde og angrer ikke på kjøpet.. Men så var det greiene med det AOU (eller hva det var) panelene, som gjorde meg litt usikker igjen.. :hm: Men hvis du finner en review av LG'en så si ifra! Vil gjerne lese.. ;)

 

Edit: Leif.. :p

Endret av Kissan
Lenke til kommentar
....Ordren min står på "i arbeid" enda ser jeg. Får håpe de får sendt den idag.

 

På min så står det nå "Levert"!! Er lagt inn pakkespor også!!

 

"08.03.07 16.31 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE" yay! :D

8108428[/snapback]

 

Jepp, her også. Innlevert 1719. Får håpe posten ikke sløver som vanlig nåda.

8108601[/snapback]

 

...just curious; hvor lang pleier Posten å bruke på å shippe en pakke fra Stokke til Oslo? (type "Hjem-på-døren")

 

En, to, eller tre virkedager til pakken står hjemme?

(går og venter på en "forsinket julegave" fra Netshop...) :dribble:

 

 

" 09.03.07 14.27 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE "

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg her foran skjermen som jeg bestilte på MPX på onsdag. Førsteinntrykket er veldig bra. Panelet er av typen Samsung. :) Var redd for at det kunne være et AOU panel, men slapp heldigvis det.

 

Den er ganske stor!! :D

 

Noen som vet om noen bra kalibrerings-programmer som jeg kan bruke for å stille inn skjermen?

Lenke til kommentar

har også fått skjermen i dag, Samsung panel :)

 

har ikke merket noe etterslep, men har merket litt flimring når jeg spiller fotball (PES6)... er vel sikkert fordi det flytter seg sidelengs... noen som vet om dette er noe å gjøre med?

 

har forresten et Geforce 7600 GT kort og andre spill funker helt fint med 1680 x 1050 med maks settings, som feks HL2.

 

edit: en liten leif

Endret av xaith
Lenke til kommentar
har også fått skjermen i dag, Samsung panel :)

 

har ikke merket noe etterslep, men har merket litt flimring når jeg spiller fotball (PES6)... er vel sikkert fordi det flytter seg sidelengs... noen som vet om dette er noe å gjøre med?

 

har forresten et Geforce 7600 GT kort og andre spill funker helt fint med 1680 x 1050 med maks settings, som feks HL2.

 

edit: en liten leif

8124964[/snapback]

 

Får du flimring når du scroller denne sida? http://www.livescore.com/default.dll?page=home

 

Er temmelig mye hos meg. Blir store striper på de svarte feltene på sida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...