Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Bestilt fra MPX.no nå!  :thumbup:

 

Tror fremdeles det er noen veldig få igjen!

8105564[/snapback]

 

Var det noen igjen når du bestilte altså? Sjekket imorges og da sto det forventet 16/3 og det står det nå også. Jeg bestilte min igår. Da var det 10 igjen på lager og sent igår kveld stod det 6 igjen. Ordren min står på "i arbeid" enda ser jeg. Får håpe de får sendt den idag.

8105712[/snapback]

 

Det stod at det var igjen 4 når jeg bestilte. MEN det var visst ikke igjen noen likevel, for siden skjermen ikke har kommet enda så sjekket jeg nøyere etter i dag, og da står den også ubekreftet 16.03.07 eller noe. Fryktelig irriterende, siden det stod at de hadde på lager når jeg bestilte. Stor ripe i lakken for MPX.

8151304[/snapback]

 

La merke til at det var forskjell på lagerbeholdningen når du vekslet mellom linken til skjermen og opplistingen av skjemene. Du var skikkelig uheldig med den der Vingefaan, for netshop fikk jo inn skjermen dagen etterpå. Såvidt jeg husker hadde jo både du og jeg opprinnelig bestilt den der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilt fra MPX.no nå!  :thumbup:

 

Tror fremdeles det er noen veldig få igjen!

8105564[/snapback]

 

Var det noen igjen når du bestilte altså? Sjekket imorges og da sto det forventet 16/3 og det står det nå også. Jeg bestilte min igår. Da var det 10 igjen på lager og sent igår kveld stod det 6 igjen. Ordren min står på "i arbeid" enda ser jeg. Får håpe de får sendt den idag.

8105712[/snapback]

 

Det stod at det var igjen 4 når jeg bestilte. MEN det var visst ikke igjen noen likevel, for siden skjermen ikke har kommet enda så sjekket jeg nøyere etter i dag, og da står den også ubekreftet 16.03.07 eller noe. Fryktelig irriterende, siden det stod at de hadde på lager når jeg bestilte. Stor ripe i lakken for MPX.

8151304[/snapback]

 

La merke til at det var forskjell på lagerbeholdningen når du vekslet mellom linken til skjermen og opplistingen av skjemene. Du var skikkelig uheldig med den der Vingefaan, for netshop fikk jo inn skjermen dagen etterpå. Såvidt jeg husker hadde jo både du og jeg opprinnelig bestilt den der.

8152011[/snapback]

 

Ja, som du sier hadde bestilt hos NetShop, men avbestilte den jammen dagen før fordi MPX hadde den. Hadde utrolig nok en veldig god dialog med en selger på NetShop så trist at han ikke sa ifra når jeg avbestilte. Som nevnt er det ekstra kjedelig da jeg nå har en helt ny PC som jeg ikke får brukt siden jeg heller ikke har en eldre skjerm (kun laptoper). :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hentet ut min i går, levert fra NETSHOP med S panel ja.. å til dere med etterslep på den nettsiden som det er linket til, http://www.livescore.com/default.dll?page=home IKKE NOE SÅNT HER...

Eller så er jeg meget fornøyd utifra det jeg har fått testet":"

 

Får testet den mere i kveld, ta noen timer med BF2 så får vi se hva jeg syner!

Endret av killabie
Lenke til kommentar
Dagens gladnyhet:

 

De har den på lager hos ComputerCity, og nå er den bestilt! (Jeg ringte til ComputerCity og de bekreftet at den var på lager.)  :yes:

 

:w00t:

8152257[/snapback]

Flott! Da har jeg også bestilt :)

8152777[/snapback]

 

:thumbup:

 

Prøvde å høre med de om det var A eller S-panel, men det kunne ikke avgjøre det så får vente å se!

Lenke til kommentar
Dagens gladnyhet:

 

De har den på lager hos ComputerCity, og nå er den bestilt! (Jeg ringte til ComputerCity og de bekreftet at den var på lager.)  :yes:

 

:w00t:

8152257[/snapback]

 

Vurderer veldig å bestille nå jeg også. :D Men hvordan er det egentlig med den garantien på computercity? Er ikke den bra å ha når du har skjermen med på lan og sånn? Og hva skjer egentlig om man får død pixel? Får man ikke gjort noe, det er jo egentlig noe dritt :thumbdown:

Lenke til kommentar
Dagens gladnyhet:

 

De har den på lager hos ComputerCity, og nå er den bestilt! (Jeg ringte til ComputerCity og de bekreftet at den var på lager.)  :yes:

 

:w00t:

8152257[/snapback]

 

Vurderer veldig å bestille nå jeg også. :D Men hvordan er det egentlig med den garantien på computercity? Er ikke den bra å ha når du har skjermen med på lan og sånn? Og hva skjer egentlig om man får død pixel? Får man ikke gjort noe, det er jo egentlig noe dritt :thumbdown:

8154701[/snapback]

 

Den kan vel være bra å ha antar jeg, var rundt 400kr eller noe, jeg valgte ikke da den skal stå på samme sted mer eller mindre uten unntak. Du har jo garanti også, vet ikke hva som går under det og ikke..

Lenke til kommentar

Nokon som har problemer med å dra alt på fullt i 1680x1050 oppløysning? Eg tenkjer då på geforce 8800 gts 640mb og relativt alt av nytt hardware.

 

Og eit spørsmål til... På min gamle bærbare 15,4" skjerm med 1680x1050 native oppløysning og radeon 9600 "må" eg køyre spel i 1680x1050, i lågare oppløysningar ser det heilt for jævlig ut. Blir det akkurat det same problemet med tid og stunde på 8800 når eg går ned på skjermoppløysninga i spel?

Lenke til kommentar
Nokon som har problemer med å dra alt på fullt i 1680x1050 oppløysning? Eg tenkjer då på geforce 8800 gts 640mb og relativt alt av nytt hardware.

 

Og eit spørsmål til... På min gamle bærbare 15,4" skjerm med 1680x1050 native oppløysning og radeon 9600 "må" eg køyre spel i 1680x1050, i lågare oppløysningar ser det heilt for jævlig ut. Blir det akkurat det same problemet med tid og stunde på 8800 når eg går ned på skjermoppløysninga i spel?

8159423[/snapback]

 

Dra alt fullt? Hva mener du med det?

 

Kan teste om et par dager eller noe på en splitter ny 17k-pc med 8800 gts 320mb da.

Lenke til kommentar
...men har merket litt flimring når jeg spiller fotball (PES6)... er vel sikkert fordi det flytter seg sidelengs... noen som vet om dette er noe å gjøre med?...

 

har funnet løsningen på dette problemet, bare å force skjermkortet til å sette vsync til ON, siden spillet (PES6) ikke har dette som en option. Så nå er det fotball uten flimring for alle penga!!

 

^^ i tilfelle noen andre lurte på det samme...

Lenke til kommentar
Hva er det som har skjedd i det siste? En 22" skjerm, i god kvalitet til 3,5lapper? Betalte 4k for min 19" samsung for 4 år siden^^

8163349[/snapback]

 

4k var da ikke så gærent. 4 år er VELDIG mye på datafronten. Min 19" LCD som jeg kjøpte for ett år siden for 3200 kr koster nå under 2000! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser at komplett selger 225BW (ikke glossy) for 2795,-. Synes dere virkelig at det er verd å gå opp 1000kr for å få glossy, litt bedre kontrast og 2ms?

 

Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal bestille :(

8164109[/snapback]

Hva med å kjøpe den hos en annen butikk enn komplett, som er dyre på den skjermen? :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...