Gå til innhold

MGS-serien, Noen som liker det, så mye som jeg?


Korka

Anbefalte innlegg

okei da, det var litt overdrevet, grafikken er ikke det viktigste, det er historien og innholdet, men hva skjer egentlig i mgs1 da?

 

 

Og på mgs 3 når Colonel Volgin tar balletak på Snake når han er kledd seg ut som Ivan Raikovich??

 

Er Volgin homo siden han sa "I know Ivan better than that"?? bare en tanke;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
okei da, det var litt overdrevet, grafikken er ikke det viktigste, det er historien og innholdet, men hva skjer egentlig i mgs1 da?

 

Nå det er andre boller :)

 

Shadow Moses incdent. Skjer litt vel mye til å kunne skrive det her, du kan lese om den i previous story, på SoL.

 

Men du er rett og slett nødt til å spille eneren!

Lenke til kommentar

Nesten enig. Jeg hadde så klart spilt MGS før Sons of liberty, men der fikk en jo valget: Har ikke spilt MGS før. Og da startet man direkte på del 2 og det virker som om det faktisk var mulig å skjønne noe av det.

 

Men de som ikke har spilt MGS og tilfeldigvis har Gamecube også, bør helt klart da velge MGS twin snakes, som er MGS med bedre grafikk og noe ekstra(som jeg ikke vet hva er da jeg aldri har hatt tanke på å kjøpe gamecube).

 

Se om jeg drar for å kjøpe meg ps2 til uka. Bør vel egentlig vente til jeg ser et bra tilbud. For eneste bruksområdet jeg ser for ps2 er Buzz og MGS3, og muligens singstar og et GT spill :roll: (aner ikke hvor langt en er kommet i GT serien jeg men).

Lenke til kommentar
Men de som ikke har spilt MGS og tilfeldigvis har Gamecube også, bør helt klart da velge MGS twin snakes, som er MGS med bedre grafikk og noe ekstra(som jeg ikke vet hva er da jeg aldri har hatt tanke på å kjøpe gamecube).

 

OBS. Sterkt Uenig!. Metal gear twin snakes er en dårlig port som aldri burde være gitt ut. Jeg mener at det vil være sterkt psykisk fordærvende å spille det før man har spilt mgs1 orginalen...Tror de fleste hardbarka mgs fans deler min oppfatning der.

 

Musikken og alt er rett og slett bare helt jævlig!. Det er ikke et espionage spill, men mer et action FPS.

 

Dessuten er mange replikker byttet ut fra eneren, noe som for min del gjør spillet ufrivillig komiskt.

 

Master Miller mgs orginal

 

"I quit being a drill instructor, so i moved down here for some peace and quiet"

 

 

Master Miller mgs tw

 

"I quit being a boot camp instructor, so i moved down here for some peace and quiet"

 

??Why....Why? :cry:

Lenke til kommentar

jeg satt og spilte MGS3 nå, tok Volgin på 3 min, og nå skal jeg gå med EVA gjennom skogen, har aldri gjort det før, men det gå jo sikkert, må spørre bruttern om han kan komme med memory card så jeg kan få stealth camoen ;)

 

Bra svart på spørsmålet;) Synthm

Lenke til kommentar
OBS. Sterkt Uenig!. Metal gear twin snakes er en dårlig port som aldri burde være gitt ut. Jeg mener at det vil være sterkt psykisk fordærvende å spille det før man har spilt mgs1 orginalen...Tror de fleste hardbarka mgs fans deler min oppfatning der.

7816039[/snapback]

Takk!! :yes:

7816186[/snapback]

Vær så God :!: :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...