Gå til innhold

MGS-serien, Noen som liker det, så mye som jeg?


Korka

Anbefalte innlegg

Jeg synes at hvis du ikke har spillt MGS1, MÅ du få gjort det fortere enn svint. Det er (ikke bare etter min mening) det beste spillet noen sinne. Ikke bry deg om grafikken, har en venn som og er slik, grafikk er alt, historien er ikke no. Jeg har sittet å spilt Mario 64 nå bare for fun, grafikken er egentlig ganske jævlig, men so what!

 

MGS1 er og forblir den ultimate kongen over spill. Hvis du absoultt må ha god grafikk, skaff deg MGS: Twin Snakes på GameCube. Hvis ikke finn MGS1 billig på PS1(som og kan spilles på PS2!) og prøv å få med deg historien.. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har runda MGS1 men det er MANGE. Demoen har jeg runda enda fler ganger! :p

 

Når du har runda MGS1, ta så å gå igjennom MGS2 og MGS3 og følg med på historien!

 

*Angrer nå JÆVLIG på at jeg har solgt både twinsnakes og MGS2.. :( *

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. Kansje det.. Tror jeg så det på Spiderman ( Game ) i Stavanger sist jeg var der, men skal ikke si for sikkert... *Vil ha*

 

Kom plutselig på hvor MGS1 har blitt av! :cry: Jeg solgte det, og noen andre PS1 spill til en jeg kjente... Lurer på om han har det ennå, eller om han husker meg.. Har ikke snakka med ham på.. Ja.. 2-3 år.. :ermm:

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar
Finnes det!?  :wow: *Gå på amazone, og andre nettbutiker og lete.*

7817657[/snapback]

 

Ja eller Metal Gear Solid Intergral, da som det så fint heter, er det sammen men med mulighet for "Very Easy", og da starter man med en MP5 marskinpistol om jeg ikke husker feil.

 

I tillegg følger VR. Missions med.

Lenke til kommentar
Kojima holder kortene nærme brystet, men hvis du er så intressert i story, så kanskje ta en titt i Demo Theatre på MGS3, den får du hvis du har runna spillet ;) Hvis du HAR runnet spillet da...

7817517[/snapback]

 

 

sefff har jeg det, runna det i dag klokka fem for 3 gang....

Lenke til kommentar

Les det en gang til da! :tease:

 

Men ihvertfall! Les det jeg skrev lengre oppe her om serien!

 

Jeg fant Metal Gear Solid til PS1 for £1.75 på www.amazon.co.uk Under 20kr! Hvis du ikke vil kjøpe det på nettet, se om du finner det i en eller annen spill butikk der du bor.

 

Når du har fått tak i det, spill det igjennom og følg med på historien!! Så runder du MGS2 igjen, og følger godt med på historien for så å runde MGS3.. DA! Kjenner du Metal Gear Solid serien ganske godt! ;)

Lenke til kommentar

nessie:

 

MGsPO: Har en multiplayer ja. i singleplayer må du "kidnappe" og recruttere GRU soldater til og sloss sammen med deg, du putter de i grupper som "spy unit" Team alpha, "sneaking unit" osv..

Så bruker du bare Gruppene til få stash og klare oppdrag, untatt det så er det ett helt vanlig MGS spill med knakende fresh historie som alltid.

 

Multiplayer er som på MGS3 Subsistance....Deathmatch sneaking style.

 

 

Mgs4:

 

Ikke stort om historien er kommet frem i lyset enda, men for og si det slik: Solid snake, Big boss, Otacon, Raiden....Alle er med!

 

om det er solid og big boss vet ingen. men både ung og gammel barte snake er med. identiske...bare gammel og ung.

 

Dette blir fest....Glad jeg har Playstation 3.

Lenke til kommentar

big boss er ikke en person. det er en tittel man blir gitt av presidenten.

 

Med andre ord. Gamle snaken i MGS4 kan være solid snake men siden han har lappen over øyet tar jeg det som han er Big boss. :dontgetit:

 

Vi får se, Husk att kojima er japansk... du vet hvordan det er med japanske spill. ting er aldri som du tror. :ph34r:

Endret av thehazen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...