Gå til innhold

MGS-serien, Noen som liker det, så mye som jeg?


Korka

Anbefalte innlegg

Noen her som liker mgs3 snake eater ( verdens beste spill :love: )

 

For dere som vet det så er det MYE å gjøre på det spillet: Kamuflere seg, Spise mat :thumbup: og drepe fiender ( se avateren min :dribble: )

 

Så om noen har no tips om noe så bare si ifra, er drit hekta på det nå:)

Endret av Nessie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AA! Jeg har ikke fått spilt det så mye ennå. Har aldri hatt PS2, men skal straks gå til innkjøp av det, og da så klart MGS3. Prøvde det litt hos en kamerat rett etter at det kom ut, og har vel bare ventet på å finne en annledning til å kjøpe det. Nå har jeg ny tv, så da trenger jeg bare ps2 og mgs3.

 

Gleder meg rått, da jeg har spilt MGS og MGS2 flere ganger enn hva som er anbefalt. Og planen er så klart å få kjøpt seg PS3 og MGS4 om en stund.

 

edit: kan jeg kjøpe bare Subsistence og få spilt hele spillet pluss bonus saker?

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

åja, det er 10/10 sier jeg, litt morsomere enn gta og da, men det er surt at grafikken er så bra at den dreper pc'en så det kommer ikke på pc :(

 

Men vi får da et nytt spill og MGS4, gleder meg sinnsykt;)

 

Har du network adapter på ps2 kan du da kjøpe deg mgs3 snake eater: subsistence, det er med online play og vanlig historie

Endret av Nessie
Lenke til kommentar

ja, det er noe med at motoren på spillet er ikke kompatible med pc, vist den hadde vært det hadde jo konami laget mgs 3 til pc for 2 år siden

 

Jorchi: Jeg likte spesielt godt mgs2 da, likte da at vi fikk lære om the boss og hennes/hans tre sønner, Liquid Snake, Snake Solid og Snake Solidus ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...