Gå til innhold

MGS-serien, Noen som liker det, så mye som jeg?


Korka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, det er noe med at motoren på spillet er ikke kompatible med pc, vist den hadde vært det hadde jo konami laget mgs 3 til pc for 2 år siden

 

Jorchi: Jeg likte spesielt godt mgs2 da, likte da at vi fikk lære om the boss og hennes/hans tre sønner, Liquid Snake, Snake Solid og Snake Solidus ;)

7808801[/snapback]

Mhm, men hele historien er jo bare helt fantastisk! tørr påstå at det ikke finnes noe annen spillserie pr dags dato, med mer gjennomtenkt og god historie.

Lenke til kommentar
Enig, MGS3 var for neddummet i historie for simpelt, ingen gode plot twists, ikke noe å bryne seg på

 

 

Fet avatar forresten :wee:

7811168[/snapback]

 

At min er fet?

7811694[/snapback]

Yep, that's the one! ;)

 

 

Nessie; Gjennomsiktig camoe, slik som Snake bruker i begynnelsen av MGS2, i cutscenen ;)

Endret av Wyldelife
Lenke til kommentar
Enig, MGS3 var for neddummet i historie for simpelt, ingen gode plot twists, ikke noe å bryne seg på

 

 

Fet avatar forresten :wee:

7811168[/snapback]

 

At min er fet?

7811694[/snapback]

Yep, that's the one! ;)

 

Nessie; Gjennomsiktig camoe, slik som Snake bruker i begynnelsen av MGS2, i cutscenen ;)

7813781[/snapback]

 

Cruisern feiler aldri vett :cool:

 

Stealth med andre ord ;)

Lenke til kommentar
Ja elsker MGS3! Sons of liberty var for meg kansje hakket bedre. Men uansett er MGS serien et av de beste spill seriene og gleder meg til nr 4!

7814353[/snapback]

 

jeg vet, serien er helt diggbar, synd jeg ikke har spilt twin snakes eller mgs 1 da:(

 

Men jeg har runna 3'er og Sons Of Liberty ( elsker endingen på SOL fordi du får ninja sverd....hojoooooo);)

Lenke til kommentar
Ja elsker MGS3! Sons of liberty var for meg kansje hakket bedre. Men uansett er MGS serien et av de beste spill seriene og gleder meg til nr 4!

7814353[/snapback]

 

jeg vet, serien er helt diggbar, synd jeg ikke har spilt twin snakes eller mgs 1 da:(

 

Men jeg har runna 3'er og Sons Of Liberty ( elsker endingen på SOL fordi du får ninja sverd....hojoooooo);)

7815000[/snapback]

 

Er du galen? du må jo ha spilt mgs1 på ps1! det er jo obligatorisk :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...