Gå til innhold

MGS-serien, Noen som liker det, så mye som jeg?


Korka

Anbefalte innlegg

I MGS3 er du Snake(big boss) i MGS1 OG 2 er du solid Snake (clone lagd av genene til Big boss) snake er bare kodenavn. han heter da ikke snake.

 

 

 

Når det gjelder 4ern er jeg selv forvirret, jeg aner att solid snake har blitt gammel og denne "unge snake" som ser helt lik solid ut er bare enda en clone av big boss. eller en clone av Solid.

 

 

Elsker dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I MGS3 er du Snake(big boss) i MGS1 OG 2 er du solid Snake (clone lagd av genene til Big boss) snake er bare kodenavn. han heter da ikke snake.

 

 

 

Når det gjelder 4ern er jeg selv forvirret, jeg aner att solid snake har blitt gammel og denne "unge snake" som ser helt lik solid ut er bare enda en clone av big boss. eller en clone av Solid.

 

 

Elsker dette.

7824984[/snapback]

 

Nå ble jo brått alt mye lettere å skjønne :p Men er det ikke Jack han heter, han i 3'ern, Big Boss. Tror det var det ho kjerringa som kalles "The Boss" kalte han.

Lenke til kommentar

Jeg likte MGS1 og 2. Men nummer 3 synes jeg var rett og slett elendig. Ok musikk, historie var alle fabelaktig uten tvil. Men GAMEPLAY folkens ! Gud for noe irritabel kameravinkling og ingen av omgivelsene var interaktiv på noe måte. Alt var så forferdelig scripta.

 

Der du kunne klatre i trær var så opplagt og AI`en måtte jo også selfølgelig patruljere akkurat under disse trærne. Det var så mye som var dårlig i det spillet at jeg ikke gadd å gjennomføre det engang.

Lenke til kommentar
John....jack...whats the difference? hehe. kan være sant det.

 

 

hmm... The boss...så Big Boss...hva blir solid sin siste rank da? Superduper boss?

 

må jo ikke glemme hip hop snake da.... Da Bozz.

7825323[/snapback]

 

Kan være forvirende dette litt, spill gjennom MGS1 MGS2 og MGS3 så skal det være oppklart.

 

The Boss er dama som trente unge Snake (med kodenavnet Naked Snake). Naked Snake blir til slutt The Big Boss, når han drepe læremesteren sin. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så uendelig genial serie. Som jeg snakka om i starten av tråden skulle jeg kjøpe meg ps2 og mgs3. Dette er nå gjort, og jeg er snart ferdig med spillet for første gang. Jeg er rett og slett imponert, og det blir helt klart å kjøpe PS3 "bare" for MGS4. Jeg skjønner bare ikke noen av trailerne, hvor han sier: "Kun ett oppdrag igjen...." også tarn gunnern i munn!?? :(

 

Edit: Det jeg også er litt redd for er at Solidus Snake fra MGS2 er en klone av Big Boss, altså Snake i MGS3(tittelen får han jo først etter at en har fått tatt The Boss). Men nå skal jeg også få kjøpt meg MGS2 til PS2 og få spilt igjennom det et par ganger til, da jeg bare har runda det uendelig mange ganger på PC.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...