Gå til innhold

MGS-serien, Noen som liker det, så mye som jeg?


Korka

Anbefalte innlegg

Edit: Det jeg også er litt redd for er at Solidus Snake fra MGS2 er en klone av Big Boss, altså Snake i MGS3(tittelen får han jo først etter at en har fått tatt The Boss). Men nå skal jeg også få kjøpt meg MGS2 til PS2 og få spilt igjennom det et par ganger til, da jeg bare har runda det uendelig mange ganger på PC.

8003554[/snapback]

 

Både Solid Snake, Liquid Snake og Solidus Snake er alle tre kloner av The Big Boss. :)

 

Solidus Snake er den ledste av de 3 brødrene, mens Solid og Liquid Snake er tvillinger. Eneste grunnen til at de ikke er helt like som tvilliger flest av samme kjønn er er pga at Solid Snake fikk alle de gode gene fra The Big Boss og dermed også er en prikk lik kopi av the man him self. :thumbup:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DELETED!

 

Jepp. "Enern" er et fantastisk genialt spill. Burde kanskje spille igjennom det igjen, og prøve de to første MGX spillene, som jeg bare har sett speenruns av hittil :p.

 

Det er den spillserien som har best historie ever tror jeg. Det er i alle fall helt klart den beste serien jeg har spilt, for ingen andre spill kommer engang i nærheten. Hideo Kojima er en for genial mann som har kommet opp med dette, og hadde det ikke vært for at jeg fikk låne PS og Metal Gear Solid av en venn i 8 klasse hadde jeg aldri kommet borti spillet en gang... Skjebnen guidet meg i en positiv retning :D

 

Får vel sette på PS2 igjen, spille slutten av 3ern. :whistle:

 

edit: :roll: ble rart, byttet med :D,

 

edit2:

Fy faen så rørende historie. Jeg satt faktisk og gråt nå på slutten av spillet. Musikken nå i rulleteksten hjelper heller ikke. :love: The Boss :love:

 

edit3: Det er Adamska aka Ocelot som snakker helt på slutten etter rulletekst?

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

kan dere tilgi meg, jeg husker for litt siden skulle jeg slette en save fil til et spill jeg ikke liker i det hele tatt så fant jeg en som lingna orka ikke lese eller noe så viste det seg og vere snake eater :( og jeg hadde ikke runna det før :( jeg klikka i vinkler det spillet er sp bra...forde det finnes ingen spill som er bygd opp på den måten mener da jeg det er noe for seg selv hele greia der

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

En kamerat og jeg hadde MGS marraton i går med 1 og 2ern. Vi starta klokka 19 og var ferdig i dag klokka 12 :p. 15 timer i strekk. Da jeg skulle legge meg klokka 12, med mål å sove til 16.00, for ikke å ødelegge døgnrytmen helt. Hadde jeg MGS traumer og lå å hørte Snake snakke med Otacon et sted langt der inne i hodet. Uff :blush:, menmen, gøy var det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...