Gå til innhold

Røyketråden - LES REGLENE!


L4r5

Anbefalte innlegg

Min beste røykeopplevelse:

 

Gikk tur, helt alene. Nysneen hadde lagt seg, og jeg kunne kjenne den sterke duften av vinter. Etter å ha gått en stund finner jeg meg en stein. Jeg setter meg, og fisker opp en

sigarett fra lommen. Jeg strever i en 2-3 minutter med å tenne på røyken i den kraftige vinden fra øst. Jeg får endelig fyr, og trekker inn.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trevakt : hvorfor ikke? :p noen spesiell grunn til røykekutt?

8004978[/snapback]

:dontgetit:

Har astma

Er avhengihetsdannende

Dyrt

Kreft risiko

Røykehud

Dør tidligere (det punkter driter jeg egentlig langt i da :!: )

Gule fingere

Dårlig helse

Ånde

Er 15 år

Alt ... egentlig ... nesten :)

Lenke til kommentar
Trevakt : hvorfor ikke? :p noen spesiell grunn til røykekutt?

8004978[/snapback]

 

Verden er vel såpass opplyst at vi trenger da ikke noe "spesiell" grunn til å slutt!

 

Røyk er digg, men desverre så er det så forbanna mange kjipe ting også.. Men det finner du ikke ut av før etter 10-20 år med røyk... ;)

 

Ble offtopic dette.. sorry! ;)

Lenke til kommentar
Trevakt : hvorfor ikke? :p noen spesiell grunn til røykekutt?

8004978[/snapback]

:dontgetit:

Har astma

Er avhengihetsdannende

Dyrt

Kreft risiko

Røykehud

Dør tidligere (det punkter driter jeg egentlig langt i da :!: )

Gule fingere

Dårlig helse

Ånde

Er 15 år

Alt ... egentlig ... nesten :)

8004987[/snapback]

du slipper å bli pensjonist hvis du røyker

Lenke til kommentar

Min beste røykeopplevelse:

 

Gikk tur, helt alene. Nysneen hadde lagt seg, og jeg kunne kjenne deg sterke duften av vinter. Etter å ha gått en stund finner jeg meg en stein. Jeg setter meg, og fisker opp en

sigarett fra lommen. Jeg strever i en 2-3 minutter med å tenne på røyken i den kraftige vinden fra øst. Jeg får endelig fyr, og trekker inn.

8004931[/snapback]

Min beste var at jeg lå i skogen med en god venn og røyket flere Malboro imesn vi snakket om fremtiden våres. Eller ... ikke vår fremmtid. hvis du skjønner.

 

individuell fremtiden

Lenke til kommentar
Min beste røykeopplevelse:

 

Gikk tur, helt alene. Nysneen hadde lagt seg, og jeg kunne kjenne deg sterke duften av vinter. Etter å ha gått en stund finner jeg meg en stein. Jeg setter meg, og fisker opp en

sigarett fra lommen. Jeg strever i en 2-3 minutter med å tenne på røyken i den kraftige vinden fra øst. Jeg får endelig fyr, og trekker inn.

8004931[/snapback]

Min beste var at jeg lå i skogen med en god venn og røyket flere Malboro imesn vi snakket om fremtiden våres. Eller ... ikke vår fremmtid. hvis du skjønner.

 

individuell fremtiden

8004999[/snapback]

 

Akkurat hva dere diskuterte er vel heller uinteressant, men ellers så hørtes det ganske så koselig ut.

Lenke til kommentar

hahaha, man kan ikke nyte f.eks 20, 40 eller 60 røyk på en dag, hver dag. da har man ikke tid til annet. folk som røyker liker det ikke så mye som de sier, de klarer ike slutte og sier derfor at det er" skikkelig deilig!" dere kan angre når dere har røyka i 30 -40 år og lungene ser ut som kull! in your face

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Røyker ikke til lvanlig men beste opplevelse:

Var på overnatting tur i skogen. Var på morningen, hadde akkurat tent bål, lå i soveposen. Faen så deilig det var med en laød pils og en sigg da :love: Satt bare der og chilla med noen venner...

 

Man får mindre tiss av å røyke :ph34r:

Lenke til kommentar
Lykke til i kols-lotteriet, gutta ;)

 

Lykke til videre på skolen, håper du lærer og lese snart :)

Regler:

- Ingen moralprekener!

- Dette skal ikke bli en tråd der man diskuterer hvor farlig røyk er! Altså ikke noe røykere vs. antirøykere...

- Røykere skal føle seg velkommen og ikke mobbet!

- Uønskede innlegg blir rapportert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...