Gå til innhold

Røyketråden - LES REGLENE!


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt favorittscenario: En god film, whisky i den ene hånda og en sigar i den andre. Sigaren skal være så stor/av så høy kvalitet at den varer minst 45 minutter. Cigarillos og lignende kan jeg spare meg for. Favorittmerkene er Cohiba, Punch og Romeo Y Julieta. Robusto er en fin størrelse (men noe hinsides kraftig), coronas passer nok bedre min erfaring med nikotin.

7806464[/snapback]

 

 

Hmm...flashback.

 

Foe et par år siden var jeg på cruise i karibien med min kjære, og der hadde den en utrolig røykesalong. Satt der en natt med en skikkelig feit cubansk sigar til 50 dollar, en flaske konjakk og løste verdensproblemer med noen amerikanske forretningsfolk. Den beste natten jeg hadde på turen (med klærne på vel og merke).

Lenke til kommentar
Må slutte med festrøyking ass.. de siste gangene har jeg røyka to 20-pakkninger per fest. Og da bommer jeg også i tillegg.

8542699[/snapback]

Fy fader. 40+ sigaretter på en fest. Det er seriøst mye.

For min del så går det vel én 20-pakkning, og da bommer jeg bort sigaretter til andre.

Lenke til kommentar

Er det noe jeg hater veldig sterkt så er det fjortiser ute på byen som festrøyker. De kommer bort til deg tilfeldig på byen og spør om sigg. Når de endelig har fått en sigg i kjeften så bruker de en halvtime til på å spørre om lighter. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt spurt om sigg og lighter jeg, men det er mange. I og med at jeg ikke har med noen av delene så er det irriterende. Tips til alle festrøykere: Ta med røyk på fest selv..

Lenke til kommentar

Godt råd Armageddon.

 

Jeg bruker (hvis det er folk jeg ikke kjenner, og ikke vil kjenne) å ta en sånn "Nei, desverre... Har ikke mer røyk igjen". Lumpent gjort, men så er jeg heller ikke tjent med at en vilt fremmend person kommer og bommer røyk i fra meg. Dessuten ser det ut som jeg er en forbanna bomstasjon og da er det plutselig en flokk med gribber der.

 

Men jeg har også en slags forståelse for festrøykere også når det gjelder å ikke ha med røyk selv. Kanskje de rett og slett er redde for å kjøpe røyk selv siden de kanskje ikke vil bli avhengi når de oppdager hvor lett det egentlig er å skaffe seg røyk. :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noen måte å få tørr tobakk litt rå igjen?

 

Kjøpte nettopp en pakke med Petterøe's 2 som var ganske så tørr...

8573496[/snapback]

Legg en bit rå potet i pakka over natta så trekker tobakken til seg en del fuktighet :)

Lærte det trikset av mora mi...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åh, det var så kos i stad. Jeg var ufattelig røyksjuk (fikk ikke morrarøyken min før jeg kom på jobb).

Litt før kl 09 fikk jeg lov av sjefen å gå ut. Jeg plukka med meg en kopp kaffe.

Rusla ut, satte meg i sola og tente på røyken. Det er ca 20 grader i sola, og jeg hadde Clutch på øret.

 

Kan det bli bedre? :love:

Endret av Intimvask
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Snubla tilfeldigvis over denne tråden og begynte å tenke på at jeg faktisk savner å røyke mer... Det jeg likte best med det var egentlig at det drepte apetitten min så til de grader. Jeg har alltid vært snopegal og etter at jeg så og si slutta føler jeg at jeg bestandig har lysst på godteri, kjeks, is eller annet søtt... Hadde ikke det samme behovet for det da jeg røyka fast :(

 

Jeg liker best å røyke alene om nettene når det var vindstille og mørkt ute. Pleide å sette meg ute blant trærne med musikk på øra. Det var liksom så stemningsfullt. Av en eller annen grunn liker jeg å se røyken jeg blåser ut og om natten ses den jo mye klarere...

Lenke til kommentar
Snubla tilfeldigvis over denne tråden og begynte å tenke på at jeg faktisk savner å røyke mer... Det jeg likte best med det var egentlig at det drepte apetitten min så til de grader. Jeg har alltid vært snopegal og etter at jeg så og si slutta føler jeg at jeg bestandig har lysst på godteri, kjeks, is eller annet søtt... Hadde ikke det samme behovet for det da jeg røyka fast :(

8696516[/snapback]

 

Har samme erfaringen med snusen. Merket at sjokolade inntaket minket drastisk når jeg snuser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...