Gå til innhold

Røyketråden - LES REGLENE!


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har blitt en del i det siste ja :p

 

Edit: Har nettopp gått til innkjøp av Camel Filters og skal se hvordan den kommer i rangeringa mi;

 

1. Kent (rød) - Ferdig røyk

2. Petterøe's nr 3

3. Rockets - Ferdig røyk

4. Petterøe's mild

5. Lucky Strike - Ferdig røyk

6. Petterøe's - Ferdig røyk

7. Petterøe's 2 (jada, jeg vet at det er pipetobakk :hrm: )

8. Malboro

9. Teddy - Ferdig røyk

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Håper for guds skyld at det blir litt billigere, håper planen til Brustad backfires, det hadde vært så gøy, har aldri likt dama.

 

Blir for vanskelig å rangere, men jeg vil si at de beste etter min smak er:

-BlueMaster

-South State

-Petterøe's ferdig

 

Den beste røyken må være den du tar på morran eller den man tar med en god kaffekopp i den andre handa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Hva er DITT favortitt-scanorio når det gjelder å røyke?

Hvordan liker du å nyte din røyk?

Hva er ditt favorittmerke?

Hva legger DU i ordet god røykekultur?

Nå har jeg vel egentlig sluttet å røyke, men det er så vanskelig at det blir en røyk nå og da. Når jeg nyter alkohol (noe det har blitt en del av etter studiestart :p ), går det som oftest en ti-pakning eller to i løpet av kvelden, men det har så godt som alltid vært mitt dagsforbruk uansett, så...

 

Mine beste stunder med min lille hvite venn, har vært med en kamerat i en barnehage her jeg bor, spesielt på sommeren. Da sitter vi på steintrappen som har vært i solen hele dagen, og er god og varm selv om klokken er rundt elleve på kvelden. Lite som slår de stundene med glass-cola, milkyway og Lucky. Ellers er det lite som slår en røyk etter en stressende situasjon med f.eks. rigging av lyd- og lysanlegg som skal opp på et par timer. Det å sette seg ned, se fornøyd på jobben man har gjort mens noen andre kjører lydsjekk er så ekstremt deilig!

 

Lucky Strike er favoritten nå, men tidligere gikk det mye i Prince. Grunnen til at jeg gikk over til Lucky var nok det at jeg røyket 20 om dagen sånn circus, og da er det for mye parfyme i Prince, slik at halsen ble møkkatørr. Liker "roasted"-smaken til Lucky mye bedre, men jeg sier aldri nei takk til en Prince nå og da ;)

 

God røykekultur for meg må være det sosiale aspektet ved røykingen. Mange som ikke røyker, sier at det er usosialt og teit, men det er fordi de ikke vet hvor mange samtaler med folk man ikke kjenner man kan komme inn i ved å fyre opp røyken/bomme (bort) lighter/bomme (bort) en sigg eller to. Det er litt døvt med røykeforbudet på utesteder, egentlig, men jeg vil se at det å røyke har blitt mye mer sosialt etter det ble forbudt å røyke inne, for da satt/sto man bare med de man kom sammen med, og møtte ikke nye folk!

 

Det var mine ord om røyking, håper noen andre er enige ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...