Gå til innhold

Røyketråden - LES REGLENE!


L4r5

Anbefalte innlegg

røyker mest i skoletiden, lite som slår å gå ut etter en stressende time, sette seg ned og rulle en god rød3 rullings.

Får alltid klager fordi jeg røyker så sakte, men den skal jo nytes, får jo like mye nikotin uansett.

Og Rød3 er mitt absolutte favorittmerke, både på sigaretter og Tobakk.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
" .. Cigarettes and coffee .. "

 

Den filmen har jeg sett. Ganske kul film om jeg ikke husker feil.

 

Selv røyker jeg Lucky Strike nå, men vurderer å prøve noe annet. Noen som har forslag som ikke anngår rullings eller Prince ? Noen ?

 

Ditt røyke scenario

 

Hmm ! Vanskelig spørsmål igrunn. Må være å fyre opp et når jeg rusler hjem i gamlebyen min og hører på Madrugada sanger. En litt kjøling kveld med lett bris. Mine egen lille verden må jeg si.

 

Hva er ditt favorittmerke?

 

Som sagt så bruker jeg Lucky Strike nå. Bare liker den. God ettersmak tør jeg si.

 

Kan jo anbefale leserene her inne til å se Thank you for Smoking.

 

Har sett den også. Men tror ikke jeg kommer til å slutte fordi. Kansje jeg skulle se den en gang til.

Endret av Slevin
Lenke til kommentar

Du vokner for seint, har 10 min til skola starter, hopper i klærne uten å ha dusja eller spist og går avgårde til skola. Du er stressa for å ikke komme for seint, er sulten og trøtt. Da er det godt å ta opp ein Camel fra lomma og nyte den. Stresset forsvinner, du blir litt småsvimmel, sulten forsvinner og du glemmer at du ikke har dusja eller årna deg på håret.

 

Er enig i at en røyk etter en lang skoleøkt eller før/etter en prøve er ekstremt godt.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Røyking er best når det ikke er din egen. Det finnes ikke bedre røyk enn Sebbe sin.

Forsåvidt så liker jeg å røyke på garasje-taket utenfor hybelen for å så løpe inn i varmen til en varm kopp falsk kakao.

 

Camel herjer. :love:

 

Ja faen, glemte, å sitte på et garasje tak å røyke er fantastisk!

 

SIGG DA!

Lenke til kommentar
Det er utrolig digg å sitte på diskusjon.no med en cig i kjeften.

 

Takk takk, denne skal gjøre godt.

 

Røyk gjør lekser gjennomfør[bart] (haha). Røyk og South Park 8)

 

Jeg liker ikke når siggen setter seg fast i mårraslimet i leppene. Jeg bruker å brenne meg når jeg skal dra røyken fra de ekle mårraslimleppene.

Endret av Swictor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...