Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på


MaSo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der så veldig merkelig ut. Du har ikke mulighet til å dra ditt igjen en dag og ta en bilde ? :)

8503837[/snapback]

Tror du bilene står der enda?

Og det er ikke så enkelt å ta bilde som får med alle bilene innover slikt, med mindre han får leid seg et helikopter..

 

Og nei, det ser ikke så rart ut.. :p

Lenke til kommentar
Det der så veldig merkelig ut. Du har ikke mulighet til å dra ditt igjen en dag og ta en bilde ? :)

8503837[/snapback]

 

Haha! Tror nok de som var å handlet der på lørdag har dratt hjem nå :p

Det var så mange feilparkerte biler at jeg aldri ville få tatt ett fullt oversiktsbilde uansett.

Men jeg synes det er rart at sååå mange billister ikke klarer å skjønne at de sperrer inne den midterste rada :no:

Lenke til kommentar
Det der så veldig merkelig ut. Du har ikke mulighet til å dra ditt igjen en dag og ta en bilde ? :)

8503837[/snapback]

 

Haha! Tror nok de som var å handlet der på lørdag har dratt hjem nå :p

Det var så mange feilparkerte biler at jeg aldri ville få tatt ett fullt oversiktsbilde uansett.

Men jeg synes det er rart at sååå mange billister ikke klarer å skjønne at de sperrer inne den midterste rada :no:

8504246[/snapback]

 

Det er vel bare å prøve neste lørdag ?

Lenke til kommentar
QUOTE(g@bb@ @ 06/03-2007 : 08:11)

QUOTE(premium @ 10/02-2007 : 16:34)

 

Hehe, men en gullfin parkering uansett.

post-69839-1173171183_thumb.jpg

8088653[/snapback]

 

Det er er slik jeg kunne funnet på å parkert :p

8105724[/snapback]

Søskenbarnet mitt (som er lagerarbeider på coop) i City Nord Bodø viste meg en kongeparkering en av de han jobber med tok. Han hadde kjørt sin Patrol rett opp i snøskavlen. sto sånn at kun bakhjula og hengerfestet var nede i bakken.

 

Fikk ikke tatt noe bilde da. :(

Lenke til kommentar

Så denne en dag. Dette var lasteplasser som det var lov å parkere på etter klokka fire tror jeg. Dette var i 15-tida, altså: ikke lov å parkere der.

 

EDIT: Skal legges til at det kom en parkeringsvakt og vinket ho vekk.

 

Og en ny en jeg kom på:

2 biler stoppet og snakket med hverandre i den midlertidige utkjørselen fra Arendal sentrum. (veien rundt torvet og gjennom tunnelen, for de som er kjent. Dette er da veien ved Norli/P.M. Danielsen.)

Endret av PingvinKnut
Lenke til kommentar
Maso: Jobber du der eller er du student? Det er nemlig godt mulig at eieren av disse to bilene har en eller annen deal siden det ikke finnes nok parkeringsplasser. De er tross alt sannsynligvis koleger.

8535304[/snapback]

 

Jobber som systemansvarlig på den skolen ja.

 

Tviler for at det er noen intern avtale om at han kan stå der, fordi rektoren er veldig ofte ute og kjører, Å nei det er ikke plass til å snike bilen på skrå ut der.

 

Det er heller ikke plassmangel, det er bare at folk er så steike redd for å bevege på liket sitt (ligger en tilhørende parkeringsplass 20-30m lenger bort)

Lenke til kommentar

Kanskje det er din bil, og du bare parkerte der for å ta bilde? ;-) Hehe. Var kanskje litt slem ja. Men jeg vet hva du mener når du prater om at folk er late ja.

 

Vi har en Bunnpris butikk som er søndagsåpen i bygningen her, og rundt hjørnet fra den er det carport inn til parkering i bakgården. Hver eneste søndag er det masse idioter som parkerer forann den for å gå i butikken. Av og til får jeg lyst å drite på panseret til disse idiotene ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...