Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på


MaSo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skiltet var jo heller ikke så veldig tydelig ;-)

 

Da jeg jobbet som barneskolelærer så var politiet på besøk for å ha time med barna om trafikksikkerhet og slikt.... de kjørte rett forbi motorisert ferdsel forbudt skiltet og parkerte på skrå midt i skolegården....

Barna syns jo det var kjempestas, og det var jo det som var meninga også. Så målet helliger midelet spør du meg :)

8374416[/snapback]

 

Vel er litt forskjell på barneskoler og videregående skoler som dette er, dette er heller ikke verdens største plass så folk som har vært der 1 gang før vet at de plassene nærmest inngangen er reservert handicapede.

 

Og når det er folk som faktisk har bruk for plassene så synes jeg det er jævlig dårlig gjort at purken som faktisk er 100% friske og skal gå forran med et godt eksempel bare driter i det :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det skiltet var jo heller ikke så veldig tydelig ;-)

 

Da jeg jobbet som barneskolelærer så var politiet på besøk for å ha time med barna om trafikksikkerhet og slikt.... de kjørte rett forbi motorisert ferdsel forbudt skiltet og parkerte på skrå midt i skolegården....

Barna syns jo det var kjempestas, og det var jo det som var meninga også. Så målet helliger midelet spør du meg :)

8374416[/snapback]

 

Vel er litt forskjell på barneskoler og videregående skoler som dette er, dette er heller ikke verdens største plass så folk som har vært der 1 gang før vet at de plassene nærmest inngangen er reservert handicapede.

 

Og når det er folk som faktisk har bruk for plassene så synes jeg det er jævlig dårlig gjort at purken som faktisk er 100% friske og skal gå forran med et godt eksempel bare driter i det :thumbdown:

8381420[/snapback]

 

det er ikke noe skilt der bilen står, men rullestolrampa er der.

litt vanskelig å se, men jeg tror høyre forhjul til politibilen står oppå rampa.

 

uansett... kommer det en person i rullestol så kommer de seg ikke inn pga politiet :mad:

Lenke til kommentar
Denne parkeringen er ille. Ikke nok med at lastebilen er parkert utenfor politistasjonen, men den er også satt fyr på.

NokasXartikkel.jpg

7912978[/snapback]

 

Er dette fra stavanger?

8411767[/snapback]

 

Hehe, dette er lastebilen Toska (og gjengen) satte fyr på foran politihuset i Stavanger rett før NOKAS-ranet fant sted, så ja; dette er i Stavanger ;)

Lenke til kommentar
24042007108pu1.th.jpg

 

Det er ikke lov til å sleng ifra seg biler rett utfor inngangen itilfelle utrykkning eller at det kommer varer med en større bil

8457948[/snapback]

 

Er dette fra trondheim en plass, utafor et lite handlesenter? Syns jeg kjente meg igjen. Husker ikke hva det heter akkurat der men :)

 

Edit: utifra antall biler med ZH-skilt er det nok ikke det :)

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar

Var på biltema på lørdag, og så det jeg tror må være den værste parkeringene jeg noen gang har sett! :dontgetit:

Også har jeg seff ikke med meg kamera :( men det så omtrent slik ut:

post-51593-1177914768_thumb.jpg

 

Det var utrolig mange biler som var innesperret, i flere av bilene satt fortvilede familer og ventet på at de som var inne i butikken skulle komme ut og flytte bilen sin.. :nei:

Endret av sjeefen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...