Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på


MaSo

Anbefalte innlegg

Steina, du vet den scrappegreia som Siv holde på med? Der koster liksom en pakke med 9 bittesmå klistremerker opptil 100kr. Garantert at jeg bestiller klistremerker fra iparklikeanidiot snart.

 

Vi kan jo evt. lage våre egne klistremerker. Men det er vel like dyrt egentlig.

8105572[/snapback]

Skjønte aldri den derre scrapping greia jeg. ^^

 

Men er med å spleise på en 40 pakke elns ;D

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Umulig å si. Vanligvis fyller raden der toyotaen står opp først, fordi folk kjører inn fra baksiden og dermed slipper å rygge inn, men dette varierer mye. Ofte flytter radene seg oppover/nedover/fremover/tilbake iløpet av dagen. Det er uansett toyotaen som står korrekt parkert, mens vectraen står langt fremover i forhold til de andre. Den parkeringen kan være gjort av en grunn, altså at noen andre rundt har parkert feil.

Lenke til kommentar

Når jeg skulle hente bilen min en gang så hadde en kar trøkka bilen sin skråt inn i frontfangeren min og gått !

 

Og når jeg skulle ringe til politiet for å anmelde vedkommende så dukka eieren opp! Det var en meget forvirra pensjonist. Endte med at jeg måtte rygge bilen vekk (stod i nedoverbakke). Da var bilen min 1 uke gammel !

 

Siden det kun var skiltet han traff slapp han fra det med en krass reprimande fra meg :hrm:

Lenke til kommentar

Ble akkurat parkert inne.. Er en ganske bratt bakke til venstre.. Bilen til høyre hadde parkert litt på skrått, men varebilen til venstre blokket meg helt. I tillegg var det glatt ute.. Heldigvis kom idioten etter en stund, ropte noen saftige gloser til jævelen.. Usikker på hva jeg sa i forbannelsen, men mener "reis til helvete" og "kom det for faen vekk før jeg banker gørra ut av deg" kom ut av min munn..

 

 

post-18400-1174399628_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Kanskje du burde besøke en en lege?

Er ikke bra å ha så liten kontroll at du kjefter ut folk på den måten, uten engang å huske hva du selv sa.

8195342[/snapback]

Og du igjen, bare for å kommentere andre.

 

Men hvordan er det mulig med den vectraen og toyotaen og komme så nære uten å kræsje? :innocent:

Lenke til kommentar
Kanskje du burde besøke en en lege?

Er ikke bra å ha så liten kontroll at du kjefter ut folk på den måten, uten engang å huske hva du selv sa.

8195342[/snapback]

 

Jeg husker hva jeg sa, skrev det jo ned her, luring. Og ja, jeg kjefter ut idioter som ikke kan være såpass høflige at dem parkerer på en ordentlig måte.

Hadde jeg hatt dårlig tid og måtte ut så ville jeg mest sannsynlig bulket borti idioten sin varebil, og da skal jeg love at jeg ikke bare hadde kjeftet på fyren.

 

Det er snakk om å ta hensyn og respektere andres tid, det er ikke bare han som har det travelt i verden.. Egoistiske idioter som dette fortjener å brenne..

Lenke til kommentar

Hmm, som jeg skriver.. Bakken heller kraftig til venstre og bildet lyver hvor nær bilen til høyre er.. Den står også skråstilt, ikke slik det vises på bildet og bakenden er ca. 10 cm fra rett linje på bilen min.. Den bilen til venstre var det ingen klaring på om jeg skulle rygget ut..

 

Du hadde forstått det om du var der.. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...