Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåpelige plasser å slenge fra seg bilen på


MaSo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På skolen har har de startet en kampanje for å få folk til å parkere bedre, siden antall elever med bil har økt kraftig. Noe av det som har blitt fokusert mest på, er at vi ikke skal parkere forand inngangen, og senest i går ble de hvite markeringene malt opp. I dag etter mat tok jeg dette bilde. Den sto ikke så veldig lenge, men alikeveld...

 

Det har også vert en del andre morsomme parkeringer her tidligere, men jeg har dessverre ikke bilde av de.

post-38850-1175077274_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg skulle innom butikken og handle. Vi kjenner alle til hvordan parkeringsplasser vanligvis er merka opp og i og med at jeg glemte å ta bilde av det, har jeg nå illustrert hvordan en smart motorist hadde plassert kjøretøyet sitt.

 

I tilfellet noen ikke skjønner det, det er den rød firkant-bilen jeg syns parkerte bra teit.

 

post-64043-1175088024_thumb.jpg

 

Jeg dro fra butikken og så personen som eide bilen gå inn i den. Guess what? It's a lady..

Lenke til kommentar
Så en ganske teit parkering her om dagen.  Siden jeg ikke hadde kamera har jeg tegnet  det ;)

 

 

 

En trailer parkerte lang plassene, den tok opp en hel rad :!:

8265307[/snapback]

 

Hva er så galt med det? Det er jo eneste fornuftige måten å parkere en lastebil på, på en slik plass.

Lenke til kommentar
Hæ, hvorfor det? Det gir jo absolutt ingen mening i det hele tatt, da han jo bilen brukt opp ALLE plassene? Dessuten var de (evt. noen av dem) opptatte allerede. Tåpelig forslag, synes jeg.

8276488[/snapback]

Jeg håper ikke du spiller dum, for da innser du ikke at du faktisk ER dum..

 

At det skal være så vanskelig :no:

Lenke til kommentar
Hæ, hvorfor det? Det gir jo absolutt ingen mening i det hele tatt, da han jo bilen brukt opp ALLE plassene? Dessuten var de (evt. noen av dem) opptatte allerede. Tåpelig forslag, synes jeg.

8276488[/snapback]

Jeg håper ikke du spiller dum, for da innser du ikke at du faktisk ER dum..

 

At det skal være så vanskelig :no:

8278122[/snapback]

 

Hehe, enig med deg! :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med når de skal rykke raskt ut til noen?

Skal de finne en fin parkeringsplass, og springe bortover?

 

Dessuten parkerte han ikke direkte forann skiltet heller da, selv det sikkert gjelder der han parkerte også..

 

Det er så dumt å klage på korte parkeringer til politiet når det faktisk er jobben dems å være kjapt ute.

Lenke til kommentar

Kan gi litt bakgrunns opplysninger.

 

De hadde et møte med oss som var på tur til å kjøre opp eller som nettopp hadde kjørt opp. + at de hadde litt annen info å ta opp. varte vel i mellom 2 og 3 timer

 

På dette møtet ble det b.la tatt opp at man ikke skal snylte på andre bare for å slippe å gå 5skritt ekstra

Endret av MaSo
Lenke til kommentar

Det skiltet var jo heller ikke så veldig tydelig ;-)

 

Da jeg jobbet som barneskolelærer så var politiet på besøk for å ha time med barna om trafikksikkerhet og slikt.... de kjørte rett forbi motorisert ferdsel forbudt skiltet og parkerte på skrå midt i skolegården....

Barna syns jo det var kjempestas, og det var jo det som var meninga også. Så målet helliger midelet spør du meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...