Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, har ikke de gått den veien før? :hmm: For et øyeblikk hintet de også om at bruden i Barney's bryllup er Robin, men umulig å si akkurat nå. Tenker det blir enten Robin eller Nora. Ser fram til neste uke hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første episoden var dårlig, men den andre var bedre. Alle The Kinks-fans så den slutten komme lang vei.

Tenker de tsamme her. Første episoden var ganske shitty, men andre var ganske morsom. Beercules var awesome! :p

Skrevet

Synest episodene var bra jeg, koste meg igjennom de som jeg alltid gjør, HIMYM er elsk.

Virker som de går for litt mer fremgang i serien nå istedetfor laidback og morsomme episoder som det alltid var i de tidlige sesongene. Men det gjør ikke meg noe, digger hver episode.

Skrevet

Sjansen for at serien blir like awesome som den var dei tre første sesongane er ikkje eksisterande (i mine auge), men er jo enda ein heilt grei serie. Andre episoden var den klart beste :)

Skrevet

Beklager, sesongåpningen var ekstremt dårlig. Barney var helt ødelagt og hele serien minner meg mer om en dramaserie enn en humorserie nå. Holdt nesten på å bare stoppe midt i E01 og slette begge episodene, men så begge - uheldigvis.

• Liker 4
Skrevet

Det tok en re-appearance fra en karakter fra sesong 1, for å finen tilbake til kvaliteten fra sesong 1. Kjempebra episode. Morsom, bra plot og man får lyst til å se videre.

• Liker 1
Skrevet

Må si at sesong 7 sålangt har vært kritisk dårlig. Serien bør kanselleres før den gjør mer skade :( Spesielt Robin, hun er den som trekker serien mest ned.

Skrevet

Hele konseptet har jo endret retning.

Før fikk vi humor hele tiden, og det var bare 2-4 triste klisje scener ila en hel sesong.

Nå sitter vi igjen med 4-5 klisje scener ila en liten episode...

Om målet er å konkurrere med One Three Hill, har dem tapt (sikkert..).

Om målet er å vedlikeholde den gode humoren og dem gode karakterene i serien, så har dem også tapt.

Gadd ikke laste ned E03 engang, var den noe tess ifht E01 eller E02?

• Liker 1
Skrevet

Treeren var verre, spør du meg. Måtte rett og slett spole over scenen med Ted og Victoria. På dette tidspunkt minner det mer om en såpeserie, enn en humorserie. Bare sentimentale dramascener.

Skrevet

Sigh. Dette er nesten ikke verdt tiden. Er egentlig enig med alle som sier at man kan bare slutte å se på serien man selv klager på hver uke men må jo gå videre fordi jeg har sett 6 sesonger nå. Håper det blir bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...