Gå til innhold

GoW passert 3mill solgte

lektroluv

Anbefalte innlegg

Skrevet
I just got off  the plane from CES, and got an email with the December NPD data. It looks like the Xbox 360 outsold the PS3 and the Wii combined last month. In addition Xbox 360 grabbed 51% market share in the United States for December 2006. I also found out that Gears has sold 3–million copies. I also saw some new Xbox Live data: we have 5 million active members, two-million messages crossing the network each day, and we have three-billion game play hours logged to date.

Kilde

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg solgte mitt tilbake til butikken. Var ikke altfor begeistret. Men MS har nok en ny Halo her. Gears, Halo 3, GTA4...Ting ser lyst ut for MS i 2007.

Endret av Dempsey
Skrevet

Er litt overrasket over at PS3 ikke har solgt mere i USA. Nå kan det vel sies at produksjonen har vært lav og prisen litt stiv, men hadde forventet flere... Gears of War ja.. :love: Absoluttspill.no har sendt mitt i dag :w00t:

Skrevet

Jeg tror nok ikke vi skal avskrive wii og PS3. De har jo hatt problemer med å levere. Sony har vel fått solgt de enhetene som er blitt levert, hadde de levert flere så hadde de solgt flere.

Men det ser bra ut for Gears of War ja.

Skrevet (endret)

når sony får rullet ut til europa, og knall titlene som motorstorm, GT5, MGS, formula one, killzone begynner og treffer markedet så vil det sjå bedre ut ja..:)

att gears skulle selge så masse var vel egentlig ikkje noko stort sjokk.. ;)

Endret av _KroSjefen_
Skrevet

3 millioner så raskt er faktisk ganske overraskende. Nesten Halo 2 salgstall på langt mindre antall maskiner. For en helt ny franchise er det veldig sterkt.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Er et stykke opp til Halo 2 som solgte over 6 milloner på 2 måneder. Men 3 milloner kopier av GeoW er en tredjedel av brukermassen til X360 så det er et gankse høyt tall

Endret av qoutor
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Slående logikk, Nordoelum. Som jeg skulle sagt det selv... :p

Skrevet

Overraskar meg ikkje, spelet er fantastisk.

Og forresten, prøv å bruke forkortelsen GeoW, ikkje GoW, sistnevnte blir assosiert med God of War.

Skrevet

Kommer nok til å selge noen millioner ekstra etter at det lanseres i Japan ja. Japanere flest elsker jo denne typen spill, med endimensjonale hovedpersoner som roper stygge ord så fort de får muligheten, og som sager aliens med motorsag.

Skrevet
Kommer nok til å selge noen millioner ekstra etter at det lanseres i Japan ja. Japanere flest elsker jo denne typen spill, med endimensjonale hovedpersoner som roper stygge ord så fort de får muligheten, og som sager aliens med motorsag.

7713102[/snapback]

:!:

Japan er ett stort marked...

Skrevet

Blir spennende å se om det kan nå Halo-salgstall (over 6 mill.)

Kan vel ta med at Zelda: Twilight Princess har solgt rundt 2 mill. med nesten 4 mill. Wii-konsoller ute. Altså ca. 50% attach rate.

• 3 uker senere...
Skrevet
Kan vel ta med at Zelda: Twilight Princess har solgt rundt 2 mill. med nesten 4 mill. Wii-konsoller ute. Altså ca. 50% attach rate.

7714003[/snapback]

Det er da ikke så rart, det er jo det eneste bra spillet til Wii så langt ;)

Skrevet

7714003[/snapback]

Det er da ikke så rart, det er jo det eneste bra spillet til Wii så langt ;)

7830246[/snapback]

Det finnes flere gode spill til Wii.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...