Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NOM melder om underskudd i Q2, akkurat som forventet. De har kapital frem til desember i år. Emisjon kommer etter Engebø-godkjenning som er forventet i løpet av neste måned (f.o.m. 2 uker til).

Kursen åpnet i dag rundt 1.14 som har vært støttelinjen de siste 6 dagene, også tidligere motstandslinje som ble brutt 21.07.

Aksjen nærmer seg oversolgt på kort sikt.

Skal man inn i aksjen tror jeg nå er det beste tidspunktet.

 

Jeg ble overrasket over at den falt såpass på en helt forventet melding? Ellers er det nok greit å ha kapital fremover ja....

Lenke til kommentar

Du må vel ha nærmere 100% i Cecon? Good call!

Det blir jo riktig bra om de får Petrobras-kontrakt også.

 

Tja, jeg har ca 130k aksjer med et snitt på 0.54.

Noen optimister på hegnarforumet tror at aksjen har potensiale mot 12-15 kroner. I så fall skal jeg betale ned hele gjelden min.

 

På et 2-3-årsperspektiv tror jeg 3-5 kroner ikke er særlig urealistisk verdien til båtene tatt i betraktning.

Lenke til kommentar

 

Du må vel ha nærmere 100% i Cecon? Good call!

Det blir jo riktig bra om de får Petrobras-kontrakt også.

 

Tja, jeg har ca 130k aksjer med et snitt på 0.54.

Noen optimister på hegnarforumet tror at aksjen har potensiale mot 12-15 kroner. I så fall skal jeg betale ned hele gjelden min.

 

På et 2-3-årsperspektiv tror jeg 3-5 kroner ikke er særlig urealistisk verdien til båtene tatt i betraktning.

 

 

Hegnarforumet har bare tro på aksjene de selv sitter med. Den eneste grunnen til at folk skriver innlegg på hegnar er for å få opp verdien på aksjene sine.

Lenke til kommentar

 

 

Du må vel ha nærmere 100% i Cecon? Good call!

Det blir jo riktig bra om de får Petrobras-kontrakt også.

 

Tja, jeg har ca 130k aksjer med et snitt på 0.54.

Noen optimister på hegnarforumet tror at aksjen har potensiale mot 12-15 kroner. I så fall skal jeg betale ned hele gjelden min.

 

På et 2-3-årsperspektiv tror jeg 3-5 kroner ikke er særlig urealistisk verdien til båtene tatt i betraktning.

 

 

Hegnarforumet har bare tro på aksjene de selv sitter med. Den eneste grunnen til at folk skriver innlegg på hegnar er for å få opp verdien på aksjene sine.

 

 

haha, enig i den. Samme med de som snakker dritt om aksjer. De vil inn, men til en lavere kurs.

 

Dog, noen er saklige og presenter teorier basert på tall, gjeld, fremtidig inntekt fra kontrakter etc.

Lenke til kommentar

Man finner noen gullkorn (i positiv forstand) på Hegnar, men sett i forhold til støyen er det nesten ikke noen hensikt å lese. Det verste (hvis man ser bort i fra brukergrensesnittet som er fra forrige årtusen) er at administratorene/moderatorene der overhodet ikke er tilstede.

XI er uendelig mye bedre. Kun sakligheter der inne.

Lenke til kommentar

Har så vidt nevnt dem tidligere i tråden, men jeg tar dem opp igjen - et selskap som raser på Axess.

Serendex Pharmaceuticals (SENDEX).

Alle børsmeldinger og alle tall er som forventet - de taper godt med penger, som planlagt.

 

Falt over 10 % i går, og ved stenging ligger kursen på 8.00. Det er ørsmå volum det er snakk om foreløpig, så jeg kjøper ikke før jeg ser hvilken vei kursen tar i åpningstimene. Jeg går ikke inn med mer enn jeg har lyst til å tape - det er alltid risiko med slike miniselskap. Har ikke bestemt meg for om jeg har "råd til å tape" 2000 eller 3000 aksjer... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...