Gå til innhold

Den Store Aksjetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange askjer har stupt etter Q4. MHG har bl.annet falt 10kr. Vurderer å handle litt der nå.

Etter en nydelig første uke, har 2014 heller vært et begredelig år hittil for portisen min, minus 15-20% på bl.annet Sevan Drilling, InterOil og Nordic Mining. Trøster meg med at jeg har lite penger i omløp fortiden :p

Skrevet

Jeg har store poster i Yara og Telenor, ikke akkurat trivelig å sjekke kontoen idag, men men. Får bare minne meg selv på at det er langtidsinvestering jeg driver med.

Skrevet

Har lest gjennom kvartalsrapporten til Telenor, og skjønner ikke hvorfor den sendte aksjen ned 7% når de faktisk har økt omsetningen fra 2012. Jeg tror på oppjustering allerede i morgen. Yara ville jeg ikke ha investert i.

Skrevet

Medivir ser veldig attraktiv ut. Spørsmålet er om man bør kjøpe i dag eller vente på et brudd og få bekreftet triangelformasjon?

post-32423-0-81351200-1392324814_thumb.jpg

Skrevet

Medivir ser veldig attraktiv ut. Spørsmålet er om man bør kjøpe i dag eller vente på et brudd og få bekreftet triangelformasjon?

attachicon.gifMedivir.jpg

Litt off topic, men hvilket analyseverktøy bruker du?

Skrevet

attachicon.gifMedivir.jpg

Litt off topic, men hvilket analyseverktøy bruker du?

Metastock 11 end of day. :)

Skrevet

Nei. Jeg solgte meg ut på 5 kroner, før razziaen. Turte ikke å kjøpe meg inn etterpå, selv om jeg nå selvsagt vet jeg burde gjort det. Sitter å venter utålmodig på en ny dropp! Håper å komme meg inn før neste drypp om spill-lansering!

Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor kursen til Funcom er 6,2 kroner?

- De har økokrim på nakken

- De har ikke hatt overskudd de siste fem årene

- P/Ek er 56.36?

Skrevet

Nå hadde vel Funcom et lite pluss i bøkene sine for Q3 ,men de varslet at Q4 ikke ville bli så bra.

Og det er jo lenge til Lego spillet kommer(sent i år) så vil tro at kursen vil dale litt i løpet av sommeren.

Men så vet en jo aldri hva som skjer i virkeligheten da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...