Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

23 167 av 23 662 denne uken! Det burde jo nesten være verdt noe i seg selv. :p

Lå der nede selv i første uken før Funcom begynte å gå opp igjen :)

Er nå sist fredag jeg tenkte å prøve å forbedre meg litt å kjøpte Binor.

Satt med Funcom ,Bionor,Norsk Hydro og Rec ved åpning.

Solgte Bionor på 3,07, NHY og REC og hoppet på Opera på vei opp solgte de med litt fortjeneste før jeg kjøpte hurtigruten som jeg fikk med meg 1350 kroner på.

Men så kjøpte jeg Idex og det ser ikke ut til å være så smart til morgendagens åpning.

 

Sitter nå på Funcom,Hurtigruten,Idex og Bakkafrost så får vi se hvordan det går i morgen.

 

Har nå kommet meg opp på 1695. plass sammenlagt.

 

Og i den virkelige verden med aksjer i Funcom så er det jo en bra urealisert gevinst der siden jeg kjøpte på 2,07.

Får se om det raser eller hopper mer opp i morgen.

Endret av halnes1
Lenke til kommentar

Lite tips for å få bedre vekslingskurs hos Nordnet

 

"Billigere veksling

​Velger du å veksle selv med valutakonto får du en bedre vekslingskurs enn når Nordnet veksler automatisk for deg.

Bruker du valutakonto er differensen mellom valutaens kjøps- og salgskurs 0,15 %. Når Nordnet veksler automatisk for deg er denne differansen 0,5 %."

Du kan aktivere valutakonti ved å min konto -> valutakonto. Her kan du aktivere samtlige "vanlige" valutaer.

Lenke til kommentar

Det vi ser nå er jo at det europeiske aksjemarkedet (og verden for øvrig) reagerer negativt, mens effekten på Oslo Børs i stor grad blir utjevnet av høyere oljepris. På sikt kan Ukraina være bra for OBX-indeksen, med mindre det går helt til helvete. Olje- og gasspriser er jo alfa og omega for norske aksjer, og Ukraina kan ha en varig effekt på spesielt gassprisene.

Lenke til kommentar

Skal slutte å lese articler på Hegnar altså. Her i forrige uke var det svære oppslag om at Fredriksen aksjen Archer komme til rase styggelig utfor stupet.

Selger ut alt jeg har av de jeg da for å unngå være med ned i gjørma. Men etter det har de jo bare karret seg oppover og nærmer seg 8 kroner nå.

 

Hva er det disse ekspertene tuller med? Syns det samme skjer gang på gang. Bar bløff og lureri kanskje

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Ekspertene uttaler seg om mye rart.

Skulle nesten tro at de hadde noen venner som kjøpte eller solgte aksjer etter hva de forteller neste dag.

Ikke mye og stole på.

Les selv om selskaper og markeder.

Mye info ute i verden.

Og tolmodighet.

Taper du mye 1 dag så tar en det inn igjen over tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...