Gå til innhold

Hva hater du mest i instancer?


Anbefalte innlegg

Å finne grupper i det nye LFG systemet. Komplett umulig å få en full gruppe. Selv har jeg toons i levelrange for alle instancer i spillet, men for å ha sjans til å få en gruppe må man inn på hver enkel og melde seg på for så å sitte i kø i timesvis. Tidligere kunne man til enhver tid få en oversikt over hvilke grupper som var på gang, ved å kikke på LFG chaten i et par minutter. Mye bedre, selv om den ble spammet i senk en stund.. Nei, takke seg til gode gamle 4.LookingForGroup da den var linket mellom storbyene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aggrophobia.  :(

7681677[/snapback]

indeed.

 

Og mongowarriors som mener bastant at mer damage = mest aggro. Mongohunters som har på growl så forlanger heal på seg. Mongofolk som ikke buffer. Mongofolk som tror at de kan neede på et item fordi de kan bruke det. Mongofolk som tror de kan gå afk 20 minutter fordi de må, uten noen grunn. Mongofolk som tror de vet mest kun fordi de er 2 levler høyere.

JA! Folk er mongo.

7681797[/snapback]

Og mongofolk som tror armor har noe å si for healers. (Its cloth you cant need it, I want the shard, blablabla) (Er Shaman).

7682004[/snapback]

"i dont make water for free" eller "wtf you want?" er jo alltids en slager :S

7682163[/snapback]

Det er vanlig å spørre før du åpner trade da :whistle:
Lenke til kommentar

Liker ikke randoms. Har slutta med Pugs nå. Orker ikke å lete lenge etter en gruppe, for så å vente drit lenge i instancen på de siste folka. Etter den første kampen viser det seg ofte at det bare er undergearet newbs som ikke klarer en dritt. Gjerne med 1 eller 2 idioter som spammer som noen tullinger. Og etter 1 time eller 2, når vi ikke har mye igjen, så leaver det alltid en eller annen viktig person i gruppa, og vi ender opp med disband.

 

Det er mulig at jeg alltid har hatt uflaks med gruppene jeg joiner, men det virker som det er fryktelig få som faktisk skjønner noe av dette spillet :thumbdown:

Derfor: Hold deg til guilden din ^^

Lenke til kommentar

Hater folk som går AFK, ''Sorry Guys, Its Dinner Time, I'll be back in 5min''

så tar det vanligvis 15min+ før de kommer tilbake :(

For lenge siden så var jeg i ZF :blush: så sa plutselig healern, brb guys.

vi venta, og venta, og venta.. etter 10min, så ble han d/c :cry: fant aldri en ny healer..

Lenke til kommentar

Enig med ALT som er nevnt her omtrent :( Å spille med randoms er faktisk så ille noen ganger. Nesten alltid noen som stikker.

 

Blir digg i expansion da, ettersom vi er fire kamerater som skal ta masse instanceruns og pvpe. 2xhunters, warrior og warlock :) Ikke optimalt, men hey, trenger bare en person. Dessuten blir det mindre whiping ettersom vi henger på vt.

Lenke til kommentar
Enig med ALT som er nevnt her omtrent :( Å spille med randoms er faktisk så ille noen ganger. Nesten alltid noen som stikker.

 

Blir digg i expansion da, ettersom vi er fire kamerater som skal ta masse instanceruns og pvpe. 2xhunters, warrior og warlock :) Ikke optimalt, men hey, trenger bare en person. Dessuten blir det mindre whiping ettersom vi henger på vt.

7682722[/snapback]

 

Dere trenger vel healer ganske desperat for instance runs. Og det er dessverre et problem som flere har...

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Hadde vært så mye enklere å svare om spørsmålet var "hva liker du best i instancer?". :)

 

Uansett, liker ikke folk som sier "summon please" med engang dem har blitt invita til gruppa selv om de faktisk fint kan rekke å komme frem like kjapt som de andre som må summone.

Lenke til kommentar
Det jeg hater aller mest er unødvendige wipes som forårsakes av én enkelt person som burde ha fulgt med tidligere. Det er så standard, og det er så irriterende >.<

7681350[/snapback]

 

word! skjer ofte, i allefal 1-2 ganger i hver raid.. men framover blir det kicking av de såkalte slackerz

Lenke til kommentar
Å finne grupper i det nye LFG systemet. Komplett umulig å få en full gruppe. Selv har jeg toons i levelrange for alle instancer i spillet, men for å ha sjans til å få en gruppe må man inn på hver enkel og melde seg på for så å sitte i kø i timesvis. Tidligere kunne man til enhver tid få en oversikt over hvilke grupper som var på gang, ved å kikke på LFG chaten i et par minutter. Mye bedre, selv om den ble spammet i senk en stund.. Nei, takke seg til gode gamle 4.LookingForGroup da den var linket mellom storbyene...

7682620[/snapback]

Veit, det nye systemet er noe piss. Hvorfor fikse noe som funka bra fra før. Når man lette etter gruppe, skrudde man bare på chatten.

Nå er det jo helt random hvilken gruppe det kommer opp med, og det er nesten som bruker det.

Lenke til kommentar

tidligere, folk som pulla nye grupper med mobs hele veien, uten å vente på mana. dette er ikke lenger et problem fordi jeg aldri grouper opp med folk som har sucky gear og ikke kan spille, + at jeg ikke kan gå oom med det gearet jeg har atm, i vanlige instancer that is.

Lenke til kommentar

Finne tank og healer ~ 1-15 minutter

Få alle til instancen ~ 5-20 minutter

 

Og en noob som tank...

 

Han var til og med level 51. Vi tok mara, og han prøvde hele tiden å holde seg på toppen av dps listen.. Han dual wielda trash blade og noe annet kødd. Alle i gruppa insisterte på at han skulle bruke skjold. "kk then" sier han da. Da hadde han skjold oppe i to minutter og skifta tilbake til to våpen. Han loota også et kjapt fistweapon med bra dps, selv om han hadde ice barbed spear og flere andre blues. Som rogue ble jeg naturligvis pissed off -.-

 

Vi wipa seks ganger. Skjønner ikke hvordan vi holdt ut så lenge med nabben :\

 

Oh, kom på en ting til ;o

Som helt sikkert nevnt tidligere, folk som ikke gidder å vente på at casters/healers fyller opp mana. Husker jeg og gruppa skulle ta siste bossen i RFD. Hadde ikke greid å skaffe gruppe på tre dager (drittserver :cry: ), og vi var endelig framme. Måtte drepe siste boss for et Q...

Så! Healer og mage skriver "mana break","oom" og slikt i party. Tank charger, blir drept mens han spammer "HEAL" i /party, kaller healer og oss andre for noobs og leaver :!:

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar
-folk med damagemeters

-folk som sier "OMG DRUID GO BACK TO HEALING" (Spiller beartank)

-Folk som pyroblaster / annen enorm agro dump rett etter pull, eller verre: folk som puller med det

-Folk som ikke lar meg pulle selv med faerie fire for å få initial agro

..etc

7684102[/snapback]

For the notice: Jeg har faktisk blitt bedt om å use Soulfire for å ha det gøy og for å brenne noen shards (Afflictionspecced). Gjerne pulle med det også. Det skal da nevnes at vi hadde en gudinne til å heale (Honorbound om du kjenner ^_^) og en flink tank.

 

Så det finnes heldigvis gode spillere også.

Lenke til kommentar

Tja, her skal jeg prøve forklare hva jeg hater i instancer, jeg er warrior.

 

 

x oo

o T o x

 

H

 

her er T meg, tank, X er 2x rogue fks, melee dps, og H er priest. o = monster.

 

H får aggro. Slik ser det ut etter 10 sekund:

 

x oo

To x

 

 

........................................................................H+o....................

 

"OMG I GOT THE AGGRO TAKE THE DRAGON AWAY OMG NOOB TANK I CANT TANK I R HEAL!!"

 

Wipe.

 

For dere som ikke helt forstår det: Når caster, spess healere får aggro, ja da har dem fått det fårr seg att å springe rundt i ringer og random rundt, ja da forsvinner aggroen lett. Er ikke veldig gøy springe etter en priest og en mob prøve å komme i range for å shoute.

Endret av genetex
Lenke til kommentar

Personar som klikker over den minste lille sak.

Mykje kjekkare å spele med guild folk sidan dei ikkje skriker ut i caps: OMFG NOOB L2P dersom ein person i party gjer noke feil. Alle kan gjer feil og noken personar klarer ikkje å forstå det.

Ellers er det plagsomt å ikkje få tid til manabreak, overivrig dps folk, og personar som brukar eit halvt år på å komme fram til ein instance. + Ein del andre ting som er sagt her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...