Gå til innhold

Hva hater du mest i instancer?


Anbefalte innlegg

Mener å huske jeg har sett en lignende tråd her, eller et annet sted..

Men jeg fant den ikke, så jeg lager en tråd nå.

 

Hva hater du mest i instancer?

 

Selv syns jeg det er ganske irriterende å komme borti windows-knappen da det tar laaaaaa....aaaaaaang tid å komme seg inn i WoW igjen pga min treige data.

 

Er ofte jeg blir kicka hvis dette skjer, for det ser jo ut som jeg disconnecter hvis jeg hadde auto-run inne mens jeg la ned WoW :p

 

I gnomereagan og WC hater jeg å dø ekstra mye,

for de to stedene er jo labyrinter.

 

warriors er jo veldig glad i å få shield på seg når de puller da^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aggrophobia.  :(

7681677[/snapback]

indeed.

 

Og mongowarriors som mener bastant at mer damage = mest aggro. Mongohunters som har på growl så forlanger heal på seg. Mongofolk som ikke buffer. Mongofolk som tror at de kan neede på et item fordi de kan bruke det. Mongofolk som tror de kan gå afk 20 minutter fordi de må, uten noen grunn. Mongofolk som tror de vet mest kun fordi de er 2 levler høyere.

JA! Folk er mongo.

Lenke til kommentar
Jeg har aggrophobia.  :(

7681677[/snapback]

indeed.

 

Og mongowarriors som mener bastant at mer damage = mest aggro. Mongohunters som har på growl så forlanger heal på seg. Mongofolk som ikke buffer. Mongofolk som tror at de kan neede på et item fordi de kan bruke det. Mongofolk som tror de kan gå afk 20 minutter fordi de må, uten noen grunn. Mongofolk som tror de vet mest kun fordi de er 2 levler høyere.

JA! Folk er mongo.

7681797[/snapback]

Og mongofolk som tror armor har noe å si for healers. (Its cloth you cant need it, I want the shard, blablabla) (Er Shaman).

Lenke til kommentar
Jeg har aggrophobia.  :(

7681677[/snapback]

indeed.

 

Og mongowarriors som mener bastant at mer damage = mest aggro. Mongohunters som har på growl så forlanger heal på seg. Mongofolk som ikke buffer. Mongofolk som tror at de kan neede på et item fordi de kan bruke det. Mongofolk som tror de kan gå afk 20 minutter fordi de må, uten noen grunn. Mongofolk som tror de vet mest kun fordi de er 2 levler høyere.

JA! Folk er mongo.

7681797[/snapback]

Og mongofolk som tror armor har noe å si for healers. (Its cloth you cant need it, I want the shard, blablabla) (Er Shaman).

7682004[/snapback]

"i dont make water for free" eller "wtf you want?" er jo alltids en slager :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...