Gå til innhold

Reklame - nok er nok


Syns du det er for mye reklame på hardware.no  

161 stemmer

  1. 1. Syns du det er for mye reklame på hardware.no

    • Ja
      117
    • Nei
      36
    • Ingen formening
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er skrekkelig mye reklame på hardware.no

Det er skrekkelig mye reklame over alt i hele denne organisasjonen syns jeg, se på forsiden av hardware.no for eksempel.

 

Ville noen ha gitt en designmessig karakter slik forumet ser ut nå med all den reklamen så tror jeg de hadde fått TOTAL-slakt!

Siden ser jo ikke ut. Se på disse bildene her er dere snill:

reklame2.png

 

 

Det er ikke mye saker og ting man ser på sidene borsett fra reklamen. Jeg syns det er på tide at hardware.no begynner å ta et valg om de vil pøse på reklame på sidene sine og få missfornøyde brukere eller om de virkelig trenger de reklameintektene for å overleve, og ikke minst, er det en annen måte man kan forsatt tjene penger på rett og slett. Det er uakseptabelt mye reklame på hardware.no og jeg syns det er på høy tid at man løfter standarden på siden rett og slett! Trenger dere hjelp til slikt så si ifra, det er da så mange utrolige fantastiske flinke folk på dette forumet som sikkert kan hjelpe til med hva det skulle være.

 

Jeg er hellig overbevist over at hvis man fjerner reklamen vil det oppstå et regelrett community som vil igjen øke den seriøsiteten og tyngden hardware.no kunne ha egentlig. Det ligger et så fantastisk potensiale rett og slett i det dere holder på med, det kan gjøres så utrolig bra!

Men det dreper når hardware.no viser den siden at de tenker på penger og ikke bygge et samfunn. Jeg er bombe sikker på at hvis hardware.no hadde en liten webshop med hardware.no eller de andre sidene med for eksempel t-skjorter og alt mulig annet rart så tror jeg dere kunne ha fått noe som hadde vært betraktelig mere inntektsgivende en all den pokkers reklamen!

Lenke til kommentar
Takler reklamene tåelig greit selvom jeg fint kunne greid meg uten. Er dog en reklame jeg fan ikke takler og det er gamer.no flash driten hvor den larry 1 apen henger å dingler i taket.... Den går meg så på nærvene.. Han som lagde den skulle hatt et nakkeskudd.

7638572[/snapback]

Jeg syns det er latterlig at man i det hele tatt benyttes animert-reklame på hardware.no

Det strider imot holdningen man prøver å holde på dette forumet ved at man ikke skal ha animert-avatar for eksempel og det ser jo helt for jævlig ut også. Det er distraherende og det gir hele hardware.no og søstersidene en useriøs tone syns jeg.

Lenke til kommentar

Jeg liker heller ikke all reklamen, men jeg forstår også at dette må til dersom siden skal finansieres. Faktisk er reklamen på hw.no den eneste jeg kan komme til å klikke på av alle nettsidene jeg er inne på i løpet av en dag.

 

Min oppfatning er at hw.no sin suksess er basert på at de balanserer på kanten mellom det profesjonelle/seriøse og det kommersielle. La oss håpe at redaktøren tar reklamen ett hakk tilbake, men når alt kommer til alt; kanskje vi skal være glade for at vi har hw.no?

 

*Tronaldo*

Lenke til kommentar
Jeg liker heller ikke all reklamen, men jeg forstår også at dette må til dersom siden skal finansieres. Faktisk er reklamen på hw.no den eneste jeg kan komme til å klikke på av alle nettsidene jeg er inne på i løpet av en dag.

 

Min oppfatning er at hw.no sin suksess er basert på at de balanserer på kanten mellom det profesjonelle/seriøse og det kommersielle. La oss håpe at redaktøren tar reklamen ett hakk tilbake, men når alt kommer til alt; kanskje vi skal være glade for at vi har hw.no?

7639056[/snapback]

Vi burde være glad at vi har hardware.no, dog samtidig så bør hardware.no være litt glad for at de har oss også.

Det er et sitat som sier noe ala "folket skal ikke frykte staten, men staten skal frykte folket" eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Koster jo ikke allverdens å bare bruke adblock i Opera eller Firefox da. De fleste her har vel datakompetanse nok til å klare det ihvertfall :p

 

Selv har jeg faktisk ikke blokkert så mye innhold, liker å få tilbud fra diverse databutikker! Plutselig ser jeg jo et tilbud på noe jeg ikke visste jeg trengte! :D

Lenke til kommentar

Mye reklame er prisen vi betaler for at hw.no skal være gratis, at noen velger å blokke reklamen betyr bare det at det blir mer på resten av oss. Hw.no får antageligvis betalt for antall visninger av reklamen, så dersom halvparten blokker reklamen, så må de nødvendigvis øke mengden for å dekke inn utgiftene sine. Det er riktignok mye reklame på hw.no, men synes andre sider er mye verre, f.eks har denne siden reklame som popper opp og svever over halve siden/tekst:

http://www.auto-motor-und-sport.de/

Utrolig irriterende, bare synd at det er en av de beste sidene av sitt slag.

Lenke til kommentar

Sånn har min sett ut lenge.

Tjener ikkje så mange reklame kronene mine på mine besøk.

Men det er dere som har valgt å ha det slik!

 

http://img476.imageshack.us/img476/951/01042007094414lp7.png

 

#Edit av moderator - IMG tagger fjernet da bildet sprengte forumrammene og dyttet forumet under menyen på venstre side. Bruk vedleggsfunksjonen i stedet#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Samme her - bankkontoen liker det ikke, men jeg elsker det :)

 

*Tronaldo*

7639234[/snapback]

 

Bankontoen liker det ikke i det hele tatt nei, det skal være sikkert! Men JEG liker det veldig godt :p

 

Men det er gjerne ting jeg har sett etter lenge, så plutselig kommer det et bra tilbud gjennom disse reklamene.

 

Er stort sett bare den/de store midt på siden som plager meg, banneret på toppen og de små firkantene på høyre og venstre side er i og for seg helt grei. Er ikke i veien for noe særlig.

Lenke til kommentar
Sånn har min sett ut lenge.

Tjener ikkje så mange reklame kronene mine på mine besøk.

Men det er dere som har valgt å ha det slik!

 

*snip*

 

sikker på at du ikke klarer å få litt større bilde da..? :hrm:

7639271[/snapback]

 

Det skulle eg nok ha klart, men er det vits i?

Bildet er i det formatet mange har skjermstørrelse til ca.

Fatter ikkje at du gidder å komentere det ein gang, hold deg ontopic, dette er eit viktigt tema. Hardware.no driver å avliver seg sjølv sakte men sikkert med all den reklamen sin. Sånn går det vel når penga tar overhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...