Gå til innhold

Reklame - nok er nok


Syns du det er for mye reklame på hardware.no  

161 stemmer

  1. 1. Syns du det er for mye reklame på hardware.no

    • Ja
      117
    • Nei
      36
    • Ingen formening
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde ikke one problem med reklamen før, men nå har jeg begynt å bruke reklame blokkeringsfunksjonen i Opera.

 

hvorfor folk bruker FF skjønner jeg ikke, da man såvidt jeg er klar over må bruke en ad-on for reklamefjerning, man må bruke add-on for muse-bevegelser, og det er uansett kun marginalt bedre enn IE!

 

kanskje, kanskje FF blir bedre når versjon 3 kommer, men jeg synes FF er alt for utrygt, og at det sluker alt for mye av skjermen.

 

opera har vært fast følge siden versjon 6, et eller annet hos meg, og blir det hele resten av tiden hvis det da ikke plutselig skulle komme noe bedre.

 

(fy faen det her hørtes ut som en reklamepost, men den er ment godt.)

Lenke til kommentar
syns ikke det er noe problem med reklame jeg... Det gir f. eks. store inntekter til HW.no, noe som er serdeles viktig for oss hw.no diggere :D

7749442[/snapback]

 

Nåja som hardware "digger" vil jeg si at hw.no har tapt seg innholdsmessig i løpet av de siste årene selv om butikken går som aldri før. Vi påstå at mindre enn 50% av artiklene på hw.no faktisk er om hardware, mesteparten er nyheter mer eller mindre kopiert fra engelske nettsteder. hw.no begynner å ligne mer og mer på digi.no. med de problemene/fordelene det bærer med seg.

Lenke til kommentar

Den ser helt grei ut her i Opera med blokkering av reklamen. Eneste de kunne tilrettelagt mer for de som benytter seg av den funksjonen. Blått er greit, rødt bør det arbeides på. Se i bildet for mer informasjon.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hardware.png

 

 

Kanskje bør alt plasseres i midten, det ser mye penere ut for oss med widescreen.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

sitronbloggen.PNG

 

Bedre at nyheter vises i midten? Tenk deg bildet over hvis alt stod på venstre side.

 

hardware2.PNG

Lenke til kommentar

Det er alt fo rmye reklame på sia nå. Når reklamen kommer foran nyhetene så er det jo værre en VG, Se for deg vg med en stor reklameplakat på førstesia, det funker ikke. På normale nyhetssider og i aviser så er nyheten først. Er det så forbannade vanskelig å forstå. Jeg liker ikke hw noe lenger...

 

Btw, jeg har opera, hvordan slår man på den add block greia? Når hw begynner å ligne på disse reklamebladene som innimellom ligger i MIDTEN av ernie ol, så blir det for J...

Lenke til kommentar
Det er alt fo rmye reklame på sia nå. Når reklamen kommer foran nyhetene så er det jo værre en VG, Se for deg vg med en stor reklameplakat på førstesia, det funker ikke. På normale nyhetssider og i aviser så er nyheten først. Er det så forbannade vanskelig å forstå. Jeg liker ikke hw noe lenger...

 

Btw, jeg har opera, hvordan slår man på den add block greia? Når hw begynner å ligne på disse reklamebladene som innimellom ligger i MIDTEN av ernie ol, så blir det for J...

7768035[/snapback]

Slik. Bare klikk på de bildene du skal fjerne, men fjern heller serveren og ikke bilde spesifikt. Det bør stå f.eks ad.hardware.no/*. Jeg kan ikke så veldig mye om dette, du kan sjekke i Opera tråden under programvare/programvare.

 

oepra.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...