Gå til innhold

Reklame - nok er nok


Syns du det er for mye reklame på hardware.no  

161 stemmer

  1. 1. Syns du det er for mye reklame på hardware.no

    • Ja
      117
    • Nei
      36
    • Ingen formening
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja :p

Fy fader å my toolbars og dritt og møkk du har :!:

Det bildet var ganske stort ja=P

Det har du rett i  ;)

 

Men, det var sikkert bare en feil :hmm:

7630238[/snapback]

 

Ser vi på samme bilde?

Reklamen er akkurat like stor nå, sannt nok ligger det tre artikkeloverskrifter først, før reklamen, men den er akkurat like stor som i vedlegget til trådstarter, dog uten WTF skrevet over ;-)

Lenke til kommentar
dette her er etter min mening alt for mye............

 

post-64648-1167772082_thumb.jpg

7629130[/snapback]

 

Du gir jo litt ris til egen bak når 1/3 av høyden på skjermen er brukt opp på toolbars og startlinje. Da er det jo ikke mye du får sett i nettleseren.

7630202[/snapback]

 

1/3 av høyden? jeg har ikke så mye toolbars. faktisk ingen som ikke følger med firefox.

ser at det nå er 3 saker over den første banneren. men synes fortsatt det er uheldig plassert.

Lenke til kommentar

Dette vet jeg har sagt før...

 

Makten er i forbrukernes hender! Skift nettleser og/eller installer reklamehindrer.

 

Opera+blokker innhold

Firefox+adblockk

 

Andre alternativer for IE finnes sikkert også. Hardware er et AS, de skal tjene penger. Så om de tror at folk kjøper produkter pga reklame på et nettside, så får de tro det, men det skal ikke gå ut over oss som "ikke har lyst" til å se på reklamen.

 

Du har muligheten, vær så god.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt å skyte seg selv i foten med sånne reklamer?

 

En slik reklame vil ødlegge opplevelsen såpass mye at den får en god del brukere som før ikke brukte adblock til å bruke adblock og på den måten få de langsiktige inntektene fra slik reklame til å gå ned?

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke visste at siden så sånn ut. :roll:

 

Med bruk av Firefox med Adblock kan ikke siden sammenlignes med den som jeg nettopp åpnet i IE.

 

Jeg er enig i at det er å skyte seg selv i foten med sånne store reklamer og en sånn sentral plassering.

 

Så siden trådstarter bruker FF bør han selvfølgelig laste ned Adblock, evt sammen med Adblock Filterset G Updater.

 

Da er problemet(problemene) vekke. :D

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...