Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Milano på Røros har en god kyllingkebab. Toska, Mir og Star lager Trondheims beste kebab.

 

Har aldri skjønt hva som er så stort med Bislet kebab.

7584780[/snapback]

 

Hvor er disse stedene i Trondheim? Prøver desperat å finne et bra kebabsted i Trondheim. Har prøvd Labelle, Orange og 1001 natt. Ingen av de har imponert meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor er disse stedene i Trondheim? Prøver desperat å finne et bra kebabsted i Trondheim. Har prøvd Labelle, Orange og 1001 natt. Ingen av de har imponert meg.

9431755[/snapback]

 

Star Kebab er vel atmed Olavskvartalet (bare følg gata rett fram når du går ut utgangen som ligger nærmest Fjordgata) tror jeg. Oska har god kebab. Ligger atmed Bakke bru. Var bedre før men (de reduserte størrelsen på rullekebaben, som pleide å være gigantisk, og satte opp prisen. :()

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Hvor er disse stedene i Trondheim? Prøver desperat å finne et bra kebabsted i Trondheim. Har prøvd Labelle, Orange og 1001 natt. Ingen av de har imponert meg.

 

Hm, jeg synes faktisk 1001 natt sin er best så langt. Oska er jeg lei av nå. Ikke greit å bo 100 meter unna slike sjapper..

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en god kebabopplevelse i dag. Det ekskluderer farse. Hvor i Oslo sentrum får jeg en decent kebab uten den forbanna farsen?

 

 

Ellers bør alle som kjører forbi Moss svinge innom Campino i sentrum. De har forbanna god kebab med skikkelig kjøtt. Litt langt fra Oslo i dag bare... :(

Lenke til kommentar

Shawarma "kebab" på djulian i asker er god ellers så er supergrill sin god.

 

Nesbru kebab er ræva selvom det fikk "best i test" av TV2. Det er for mye gjennomtrekk så salaten er dårlig hakka opp og frossen. Den rykende ferske babben er iskald etter 30 sek. Boikotter den sjappa selvom jeg bor under et steinkast unna.

Lenke til kommentar
Jeg er misfornøyd med kebaben i trondheim jeg. Dyr, liten og ikke særlig smakfull.

 

Kebab i Oslo er best..og jeg driter i om det er smuglerkjøtt jeg spiser eller ei, den smaker godt og jeg har ikke blitt syk på 10 år..

 

Enig, du får ikke mye for pengene for å si det sånn. Kebaben på tonita hjemme i horten er mye bedre. Første jeg skal kjøpe når jeg kommer hjem til jul veit jeg :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter en god kebabopplevelse i dag. Det ekskluderer farse. Hvor i Oslo sentrum får jeg en decent kebab uten den forbanna farsen?

 

 

Ellers bør alle som kjører forbi Moss svinge innom Campino i sentrum. De har forbanna god kebab med skikkelig kjøtt. Litt langt fra Oslo i dag bare... :(

Campino har utrolig bra kebab, ja. Er veldig veldig fornøyd med Campino-en i Halden. Synd jeg ikke bor der lenger :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...