Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nei, ingen Vinnys utenfor Oslo S, og den heter forsåvidt New Vinnies. De har god kebab. Hvis jeg ikke husker feil, har de to butikker. Ene er ved Youngstorget og den andre rett utenfor....utenfor... hva søren het den? Uansett, begynner på G tror jeg, men det er en Spaceworld butikk rett ved siden av.

 

Personlig liker jeg vår lokale sjappe sin best, spist mest der og syns de lager den veldig bra. Den gjelder da kjøtt. Et annet sted lager en skikklig god kyllingkebab. NAM!

Lenke til kommentar
Det er en sjappe like ved Møllers som selger kyllingrullekebab. Den er så latterlig god! Hvis noen av dere spiste kebaben ved skateparken på roskilde i år, kan dere sammenligne de. For den er helt insane.

 

Koster 50,-. Milanos eller noe tror jeg den heter.

9398854[/snapback]

 

Ja, OMG! Den Shawarmaen er så latterlig god! Anbefales på det sterkeste. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Det er en sjappe like ved Møllers som selger kyllingrullekebab. Den er så latterlig god! Hvis noen av dere spiste kebaben ved skateparken på roskilde i år, kan dere sammenligne de. For den er helt insane.

 

Koster 50,-. Milanos eller noe tror jeg den heter.

9398854[/snapback]

 

Ja, OMG! Den Shawarmaen er så latterlig god! Anbefales på det sterkeste. :thumbup:

9410752[/snapback]

Det er mitt favorittsted i Oslo, foretrekker lammevarianten. De skal ha skryt for at de lager sine egne "lomper".

 

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HCCSFY

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Møllers er en meget meget brun pub som ligger i samme bygg som rockefeller og john dee. Også nærme megazone og sentrum scene.

9411245[/snapback]

 

nei ligger i bygget vedsiden av. i møllergt.. på hjørnet av neste bygg, etter rockefeller

og Milano Grill ligger på andre siden av bygget, mot Torggata

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Møllers er en meget meget brun pub som ligger i samme bygg som rockefeller og john dee. Også nærme megazone og sentrum scene.

9411245[/snapback]

 

nei ligger i bygget vedsiden av. i møllergt.. på hjørnet av neste bygg, etter rockefeller

og Milano Grill ligger på andre siden av bygget, mot Torggata

9411458[/snapback]

Ikke den som het/heter Lille Amir?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...