Gå til innhold

Er PS3 så dyr som vi vil ha det til?


sp0ck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynte å lese med den innstillinga at PS3 var det opplagte valg, ikke egentlig grunnet tekniske spesifikasjoner, men fordi jeg tror PS3 vil få de beste spillene.

 

Etter å ha lest de utrolig elendige "argumentene" og ignoransen til PS3-fanboysa så foretrekker jeg nesten 360-en.

7552741[/snapback]

 

Og jeg må si at etter å ha lest diverse xbox 360 fans kommentarer så får man ikke akkurat lyst til å kjøpe xbox 360. Høres ut som om at gjennomsnitts alderen på forumet er 13,5 år for tiden. Her er det idiotiske kommentarer fra nintendo fans, sony fans, microsoft fans og andre fans.

 

Nei nå skjønner jeg hvor dum jeg er som venter på ps3. Skal gå i morgen å kjøpe xbox 360.

 

Takk skal dere ha alle sammen, dere har virkelig oppført dere voksent nå.

 

PS: Helt utrolig av dere moderatorer at dere ikke stopper slike diskusjoner før at de tar av!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
_krosjefen_ ps3 vil nok selge mest...playstation er et bedre varemerke enn xbox...

 

men om den vil "eige" som fanboy sier tror eg ikkje...

 

60% av markedet vil ps3 ta kansje...men ikkje så overlegent som ps2..

 

 

 

ALLAH der har vi det jeg ville frem til

7552699[/snapback]

 

Når var det du prøvde å komme frem til det? :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg liker alle gode spill jeg, uansett hvilken konsoll de kommer til :)

Hvem som vinner eller ikke, om noen gjør det gir jeg totalt blaffen i for jeg skal uansett ha både ps3 og Wii i tillegg til 360 som jeg allerede har.

 

Jeg syns forøvrig at den rimeligere 20 GB utgaven også kunne kommet til Norge da jeg heller ville gått for den da den er rimeligere, men det får ikke hjelpe.

Det finnes mange eksklusive til hver konsoll og mange flere enn MGS og FF til ps3. Jeg kan nevne Tekken, God Of War, Gran Turismo, Socom, Killzone, Motorstorm, Singstar som noen.

Taperen av "konsollkrigen" er den som ikke får med seg alle disse utrolige bra eksklusive titlene til de forskjellige konsollene fordi de favoriserer en av dem til de grader og nekter å ta en titt på hva de andre har å by på. Alle tre har nemlig fantastiske spillopplevelser å by på :)

Endret av xeran2
Lenke til kommentar
Taperen av "konsollkrigen" er den som ikke får med seg alle disse utrolige bra titlene, fordi de favoriserer en av konsollene til de grader.

7552866[/snapback]

 

So true. Synes det er trirst at noen er så trangsynte at de ikke ser de gode spillene som kommer på andre enn sin egen favorittkonsoll...

 

Med spill som Mass Effect, Gears of War, Heavenly Sword, Zelda, Mario, God of War, så bør man virkelig ha alle 3 next-gen konsollene for å oppleve det beste spillbransjen har å by på....

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
So true. Synes det er trirst at noen er så trangsynte at de ikke ser de gode spillene som kommer på andre enn sin egen favorittkonsoll...

 

Med spill som Mass Effect, Gears of War, Heavenly Sword, Zelda, Mario, God of War, så bør man virkelig ha alle 3 next-gen konsollene for å oppleve det beste spillbransjen har å by på....

7552881[/snapback]

 

Det er helt sant det..

 

Men hvordan har det seg at du ikke går inn i en diskusjon med den holdningen Espent eller hva det var du hette før?

 

Mye bedre å lage kvalm først ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
So true. Synes det er trirst at noen er så trangsynte at de ikke ser de gode spillene som kommer på andre enn sin egen favorittkonsoll...

 

Med spill som Mass Effect, Gears of War, Heavenly Sword, Zelda, Mario, God of War, så bør man virkelig ha alle 3 next-gen konsollene for å oppleve det beste spillbransjen har å by på....

7552881[/snapback]

 

Det er helt sant det..

 

Men hvordan har det seg at du ikke går inn i en diskusjon med den holdningen Espent eller hva det var du hette før?

 

Mye bedre å lage kvalm først ikke sant? ;)

7552960[/snapback]

 

Kvalm og kvalm. Hvis vi alle skulle være enige og ikke "krangle" litt hadde dette forumet vært trist. Er jo ikke akkurat dødsalvorlige temaer vi diskuterer

Lenke til kommentar
...

VLC som program er lovlig enig i det, men uten ulovlige filmsnutter er det ikke mye du kan bruke det til.

 

"Lenge" siden dette ble skrevet men...

 

Hvordan kan du prestere å si at "uten ulovlige filmsnutter er det ikke mye du kan bruke det til." ?

 

Hva gjør VLC forskjellig fra Windows Media Player som gjør at VLC ikke kan spille av lovlige filmsnutter, musikk?

 

Kanskje litt oftopic :blush: (Btw fanboy, hadde vært fint med en verden uten regler og hadde det ikke? og hvor alle gjorde tjenester, ingen ville trenge penger!)

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
du vet inni deg NIrD at det jeg sier vil skje...  hvis ikke grafisk  så er det salgs-tall eller  mediasenter den vinner på  ... men jeg tror det er de to første alterneativene som stemmer best

7552664[/snapback]

 

PS3 har HDD på 70GB? Det er alt for lite, hvis den skal være et mediasenter for meg må jeg hvertfall ha 300 GB til film og musikk. OH_SHIT.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Nå skal denne tråden ta en annen retning, no more flaming og kverulering om de forskjellige konsolene. Det er hver sin personlig smak og behag hva man foretrekker og let it be that way.

7553079[/snapback]

 

Som den gamle mannen du er Jarmo, vil du aldri ha forståelse for konsoll-kriger, det dreier seg ikke om andres meninger, det er din mening, og den er rett. Slik fremstår det hvertfall.

 

Uansett, skal du ha PS3 du da? :tease:

Lenke til kommentar
Det er faktisk noen som har spart penger og har RÅD til PS3, som visse andre! ( De som ikke har RÅD til PS3, de kjøper Xbox 360) Det er også mange som har råd til PS3 som kjøper Xbox360, men jeg tror at de som driver å klager på prisen til PS3 er litt misunnerlige på de som skal kjøpe PS3, fordi de ikke har råd! Jeg har selv spart siden jul ifjord, så jeg har råd til en PS3! Det er alt som skal til!

7551793[/snapback]

Jeg har råd til å kjøpe alle tre når som helst, flere ganger, mange ganger, hvis jeg vil. Hvorfor skulle jeg, som kan kjøpe nær sagt hva som helst når som helst, være misunnelig på folk som har slitt spart i lange tider, og derfor føler seg kallet til å forsvare PS3 i ett og alt? ;)

Lenke til kommentar
Nå skal denne tråden ta en annen retning, no more flaming og kverulering om de forskjellige konsolene. Det er hver sin personlig smak og behag hva man foretrekker og let it be that way.

7553079[/snapback]

 

Som den gamle mannen du er Jarmo, vil du aldri ha forståelse for konsoll-kriger, det dreier seg ikke om andres meninger, det er din mening, og den er rett. Slik fremstår det hvertfall.

 

Uansett, skal du ha PS3 du da? :tease:

7553100[/snapback]

 

Hehe :)

For meg er det litt viktig og velge et produkt som jeg personlig er opptatt av.

Men, man kan ikke få både pose og sekk her i livet, sånn er det bare..

 

ps. ungane har PS2 og venter på Wii nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...