Gå til innhold

Snacks å ta med seg på kinoen?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags godterier eller mat er det du har med når du ser en film på kinoen?

Vet egentlig ikke hva jeg pleier å ha med meg... Chilimøtter og brus blir det alt for ofte.. Jeg er lei dette så trenger litt inspirasjon :ph34r:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir somregel bare en brus. Kjører noen ganger på med popcorn og sjokolade :yes:

"M" er jo en klassiker, blir alltid det når jeg ser kino med Pappa

Skrevet

Har sjeldent med meg noe, men nå sist kjøpte jeg og ei venninne en pose knott, BARE for å skremme de to andre vi hadde med. Vi så The Grudge 2, og de er lettskremte som bare det.

Skrevet
Har sjeldent med meg noe, men nå sist kjøpte jeg og ei venninne en pose knott, BARE for å skremme de to andre vi hadde med. Vi så The Grudge 2, og de er lettskremte som bare det.

7479494[/snapback]

Jeg greide å brøle ut høyt i begynnelsen.

Skrevet
Jeg greide å brøle ut høyt i begynnelsen.

7479514[/snapback]

Bra prestert. Lo under hele filmen jeg :D

7481705[/snapback]

Mentos og/eller sure sild er fast kinogodt.
Skrevet

Når jeg var mindre gikk det stort sett i enten Syrlige Drops eller Bringebærdrops. Disse er dessverre vanskelige å finne nå.

I senere tid har det som regel gått i baconsnacks (som ALLTID er spist opp før reklamene er ferdige), ei flaske vann eller iste og en pose med noe jeg har lyst på når jeg står i snopshoppen, som jeg ikke har lyst på når filmen har startet. Heksehyl, sursild, laban, smash, etc. Alt frister i butikken, men ikke i kinosalen. Da er alt det jeg IKKE valgte det jeg vil ha. ARGH!

Skrevet (endret)

Baconsnacks og cola. Baconsnacksen er man selvsagt ferdig med lenge før filmen, så knasing er ikke noe problem.

Endret av Superior
Skrevet
Baguet med kylling :love:

7484500[/snapback]

Et av de bedre forslagene jeg har sett! Må prøve det nestegang! Begynner å bli skikkelig lei av hår på tenna på slutten av en film... :p

Vanligvis kjøper jeg vann (drikker opp fort, og fyller på før filmen starter! How smart am I?! :p ), og en liten sjokolade, eller lignende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...