Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo har en dritt lansering for og si det rett ut. Har dem problemer med og produsere Wii eller? tar jo møkk lang tid før alle kan få en hver. har ikke sett Wii i butikken i det heletatt jeg! bare sett der hvor Wii'en skal stå. aldri har jeg prøvd en Wii eller :cry: Nintendo!! jeg vil også ha en Wii!

Lenke til kommentar
Nintendo har en dritt lansering for og si det rett ut. Har dem problemer med og produsere Wii eller? tar jo møkk lang tid før alle kan få en hver. har ikke sett Wii i butikken i det heletatt jeg! bare sett der hvor Wii'en skal stå. aldri har jeg prøvd en Wii eller  :cry:  Nintendo!! jeg vil også ha en Wii!

8006815[/snapback]

 

Bor du i Trondheim kan du prøve Wii på Game! :thumbup:

Lenke til kommentar
Nintendo har en dritt lansering for og si det rett ut. Har dem problemer med og produsere Wii eller? tar jo møkk lang tid før alle kan få en hver. har ikke sett Wii i butikken i det heletatt jeg! bare sett der hvor Wii'en skal stå. aldri har jeg prøvd en Wii eller  :cry:  Nintendo!! jeg vil også ha en Wii!

8006815[/snapback]

Hele verden skal ha Wii. Norge er et lite drittland. Og alle har lyst på Wii her og. Disse 3 faktorene betyr mangel på Wii.

Lenke til kommentar
Nintendo har en dritt lansering for og si det rett ut. Har dem problemer med og produsere Wii eller? tar jo møkk lang tid før alle kan få en hver. har ikke sett Wii i butikken i det heletatt jeg! bare sett der hvor Wii'en skal stå. aldri har jeg prøvd en Wii eller  :cry:   Nintendo!! jeg vil også ha en Wii!

8006815[/snapback]

 

Bor du i Trondheim kan du prøve Wii på Game! :thumbup:

8006839[/snapback]

 

 

bor ikke i Trondheim :( men har lyst til og vente til jeg får meg en egen Wii! blir mer spennende og ta opp eksen da :thumbup:

Lenke til kommentar
Nintendo har en dritt lansering for og si det rett ut. Har dem problemer med og produsere Wii eller? tar jo møkk lang tid før alle kan få en hver. har ikke sett Wii i butikken i det heletatt jeg! bare sett der hvor Wii'en skal stå. aldri har jeg prøvd en Wii eller  :cry:  Nintendo!! jeg vil også ha en Wii!

8006815[/snapback]

 

Bor du i Trondheim kan du prøve Wii på Game! :thumbup:

8006839[/snapback]

 

 

bor ikke i Trondheim :( men har lyst til og vente til jeg får meg en egen Wii! blir mer spennende og ta opp eksen da :thumbup:

8006860[/snapback]

 

Enig der, samme gjorde jeg. Men jeg viste jeg kunne prøve der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Litt off topic, men jeg tar det her.

 

Mener jeg så en liste for ikke lenge siden, med tall over hvor mange Wii som var solgt. Mener den sa at det var solgt ca 7400 maskiner her i Norge. Men kan ikke finne denne listen igjen, kan noen her hjelpe?

8006872[/snapback]

spillforeningen.no

 

Det var for øvrig 7911 solgte wii'er, men det var kun desember

Lenke til kommentar

Jepp pytt og panne selger litt av hvert, har kjøpt en del spill på pytt og panne Lysaker, som jeg ikke fant andre steder, spesielt rollespill til Gameboy Advance var lett å oppdrive akkurat der, da de solgte vesentlig dårligere enn andre type spill.

 

Pytt og panne har jeg bare gode minner fra. :D

Lenke til kommentar

Når kommer flere nintendo wii til trondheim da? Har prøvd det hos storesøstra mi og typen sin, å det var såutrolig gøy.. I allefall bowling.. hehe.. Dessuten fins det nintendo bros og den mario på nintendo 64 der også! Jeg vil ha en WII!! Må man liksom sove i kø for å få da eler? :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...