Spartapus Skrevet 13. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2018 Hvordan er ølpolet på Oslo City sammenlignet med Storo? Oslo City er nærmest meg, men jeg tar gjerne turen opp til Storo hvis det er bedre utvalg. Oslo City er også veldig masete, som i seg selv er et minus. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Røsket med meg noen ØL jeg tenkte å smake på når vi runder av året. Noen som har smakt på disse? Endret 30. desember 2018 av Bjerknez Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 Ingen av ølene på bildet er en pils. 4 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Regnet med du forsto budskapet. Men ok... ØL da... Edit: Tidligere post er nå endret. Slik at ikke flere skal missforstå. Endret 30. desember 2018 av Bjerknez Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 Røsket med meg noen ØL jeg tenkte å smake på når vi runder av året. Noen som har smakt på disse? 69779CFD-3F38-4CB5-A7CF-514E865CD144.jpeg Jeg synes de tre første er gode iskalde, Guinness foretrekker jeg som regel fra kran. Den siste er vel best.. men husker ikke helt.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 Smakt alle utenom den til høyre tror jeg. Ingen av de er veldig imponerende imo, men helt greit. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 Jeg tjuvåpnet den helt til venstre i går. Den var faktisk veldig god. Minner meg mye om Erdinger og Paulaner. Mulig denne hadde litt lenger ettersmak. Men så absolutt en god ØL. De andre skal jeg gi bort i dag, men skal se om jeg får en smakebit Godt Nytt År alle sammen 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2019 Godt nytt år! Kan sjekke statistikk over ditt ølår på untappd her - https://untappd.com/yearinbeer Noen som drakk noe spesielt godt på nyttårsaften? Ble blant annet denne: Og Bourbon Country Brand Stout 2017 fra Goose Island. https://untappd.com/b/goose-island-beer-co-bourbon-county-brand-stout-2017-14-1/2321347 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2019 Total Beers This Year - 133 Unique Beers - 133 Different Breweries - 89 Distinct Styles - 35 Pale Ale - American 25 Check-ins IPA - American 24 Check-ins IPA - Session / India Session Ale 23 Check-ins IPA - Imperial / Double 6 Check-ins Pale Ale - English 5 Check-ins Your Top Rated Styles 4.1 AVG IPA - Session / India Session Ale 3.94 AVG IPA - American 3.92 AVG IPA - Imperial / Double Top 5 Most Checked In Breweries Everyone has a favorite brewery. Who is yours? Let’s take a look. HaandBryggeriet Norway 7 Check-ins Nøisom Craft Beer Norway 4 Check-ins Kinn Bryggeri Norway 4 Check-ins Oppigårds Bryggeri Sweden 4 Check-ins Nøgne Ø Norway 4 Check-ins Mine stats for i år. Helt greit øl-år. Begynte bra, men blitt færre utover høsten. Gleder meg til 2019, med nye øl å teste. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 2. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2019 Helt OK øl-år Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Og slik endte det hos meg: Edit: "Top beers" er tydeligvis de med flest checkins. Jeg sjekker omtrent aldri inn noe mer enn én gang, så, ja, skal ikke mye til for å havne der. Endret 2. januar 2019 av d'espresso 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2019 Er det på fredag det er årets første slipp på polet, eller neste uke? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 3. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2019 (endret) Er det på fredag det er årets første slipp på polet, eller neste uke? Fredag 12. Trodde selv det var imorgen, så va overrasket over at listene ikke var kommet ut enda. Eneste jeg vet kommer er 4 nye fra Lervig. EDIT: Ser ut til at Cervisiam sier imorgen. Sikker noe som dukker opp da og. Neste store ølslipp er 14. februar, i følge Vinmonopolet sin slippkalender Endret 3. januar 2019 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2019 Neste fredag den 11 er vist datoen. Polet skrev det til en som spurte på facebook siden dems. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 5. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2019 Fåreløbig slippliste er og ute: https://thegundersen.wordpress.com/2019/01/04/nyheter-pa-vinmonopolet-januar-2019/ Har ikke sett nøye gjennom, men regner med det bare blir noe IPA + noe smårask på meg i denne omgangen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) Se der ja. Blir nok noe fra Cervisiam, Kinn og Amundsen i hvertfall. Põhjala også, handler alltid nytt fra dem. Drakk litt fra Wylam når jeg var i England for en måned siden, brukbart bryggeri! Endret 5. januar 2019 av Skogslik Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2019 Dessert In A Can serien til Amundsen som gjør comeback ser det ut som. Mener å huske den var bra da den kom. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2019 Dessert In A Can serien til Amundsen som gjør comeback ser det ut som. Mener å huske den var bra da den kom. Smakte alle nå dem kom første gangen, likte dem godt! Pecan & Maple Pie er ny nå, så den må testes. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2019 Smakte alle nå dem kom første gangen, likte dem godt! Pecan & Maple Pie er ny nå, så den må testes. Samme her, liker når man eksperimenterer litt med stoutene. Synd at Nøgne Ø ikke kommer med noen Dark Horizon lengre, disse var veldig fine. Kom på dette siden jeg drakk den Solo Protagonist i helgen. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2019 Samme her, liker når man eksperimenterer litt med stoutene. Synd at Nøgne Ø ikke kommer med noen Dark Horizon lengre, disse var veldig fine. Kom på dette siden jeg drakk den Solo Protagonist i helgen. I alle fall to nye DH er på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå