sjarken Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Driver å spiller dette spillet. Et godt stykke ut i spillet får jeg bare beskjed om at mm.exe har forårsaket et problem og må lukkes. Dette skjer på akkruat samme plassen. Noen som har vært borti noe lignende?
slash Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Ja, det er veldig mange som har vært borti noe lignende, da spillet er stappfult av bugs. Har ikke spillet selv, så det eneste rådet jeg kan gi er patch og be!
sjarken Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 (endret) Ja, det er veldig mange som har vært borti noe lignende, da spillet er stappfult av bugs. Har ikke spillet selv, så det eneste rådet jeg kan gi er patch og be! 7374209[/snapback] Har jo nesten selvsagt lastet ned fra nett. Det var en ferdig cracket versjon som bare kopieres til disk og lager en snarvei til startfilen. Updateprogrammet sier bare at spillet må være innstallert før patch kan kjøres. Noen ide hvordan jeg kan gjøre dette?? Endret 28. november 2006 av sjarken
slash Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Beklager lille venn, du vil ikke få hjelp med ulovlige kopier her på forumet. Kjøp spillet og prøv igjen.
sjarken Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 (endret) Beklager lille venn, du vil ikke få hjelp med ulovlige kopier her på forumet. Kjøp spillet og prøv igjen. 7374563[/snapback] "Lille venn" var vel ikke akkurat noe som beskriver meg da, men du har rett. Får bare kjøpe spillet, det er jo genialt bra syns jeg. Endret 28. november 2006 av sjarken
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg har kjøpt spillet over steam, men har ikke engang kommet så langt at jeg har sett menyen i spillet. Det kræsjer på den aller første loading screenen. Der stopper loading baren på ca 75%. De kommer jo aldri ut med en patch heller.
Potetdamen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hm. Aldri kræsja her. Kjører alt på medium(Ingen HDR, bare den bloom greia) Fikk tips om at alt måtte stå på medium for at spillet ikke skulle kræsje O.O Og sålangt ser det ut til å ha funka for meg.
Licht Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det er da en 1.01 patch ute, iallefall, og detaljene om 1.05 ble frigitt i dag. Texture Quality på High (særlig landskapsteksturene) er sikker død for en hel del systemer. De legger til en slags mellomløsning i patch 1.05 (patch notes på http://www.mightandmagic.com/uk), der High blir til Very High, og den nye High har teksturer av typen medium på landskap og omgivelser, og High på alt mulig annet. Hardcore mode og bedre vanskelighetsgradsskalering i siste del av spillet får vi også, og GF6800-problemene skal visstnok løses. Jeg ville styrt unna bloom, forresten. Jeg har vært gjennom spillet en del ganger med både Bloom og HDR, og Bloom er altfor mørkt. For å se noe særlig gjennom siste halvdel av spillet, må du enten kjøre Dark Sight konstant, eller ødelegge gamma-settingen. HDR fungerer mye bedre.
Skrufgreen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Slenger meg på denne tråden også, siden jeg har et problem med Dark Messiah. Problemet er: Spillet fryser flere steder i spillet. Måtte restarte pc-en og prøve å komme meg videre, noen ganger fryser det på samme sted hele tida så til slutt klarte jeg å komme videre. Men nå kommer jeg meg ikke videre. Spillet vil visst ikke funke akkurat der jeg er nå. Aldri har hatt ligende problemer med andre spill. Spilte Gotic uten problemer. Tror dere at det kan være cd-en? Har rengjort cd-en. Håper på å få svar. Låner spillet av en kompis og han sa at han ikke hadde noe problemer med spillet.
Dr. Mobius Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Gjennombrudd! Jeg startet spillet bare for å gjøre nok et nyttesløst forsøk på å få startet dette spillet, og tror dere ikke at det startet helt uten problemer! Jeg fikk faktisk spilt litt også. Jeg fikk spilt i ca 15 minutter før det kræsjet og hang hele driten. Dette er et stort fremskritt for meg som ikke hadde sett menyen en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå