Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oh my God xD

Har ikke sett den, jeg. Pappa har drevet og mast om at vi må ha film/kortkveld snart. :p

8527211[/snapback]

Da skal jeg være med. ;P

(og jeg skal faktisk gå med på å spille kort)

Skrevet
TLZ, du liker jo ikke Amerikaner. Meg og pappa= LOVE!

8527743[/snapback]

Amerikaner ville vært et kjempegøyalt spill hvis det ikke hadde vært for det faktum at jeg hele tiden får så dårlige kort. ):

Skrevet
Meh, frukt kan i beste fall være dessert.

NJa.. Uansett, så lenge man ikke går rundt sulten er alt bra.

Ah, fint vær ute :D Da stikker man ut og leser til franskprøve.

Skrevet (endret)
Jo, gjerne det.

Jeg tar med rødvin og vodka. :)

8527829[/snapback]

Flink jente :)

EDIT:

Søsteren min ringte..

"Ludviiiig.. jeg har glemt passordet på pc-en min.. atte.. jeg bytta det i går fordi det gamle ikke var godt nok syntes jeg.. og nå har jeg glemt det.."

Da måtte jeg le litt.. sa jeg sluttet om en time og skulle fikse det når jeg kom hjem..

Lille frøkna på 12 år sitter med linux (fedora core 4) installert på en gammel dell.. *stolt storebror*

Endret av DemoniZer
Skrevet
Vi skal ikke samles vi i SO og spille litt amerikaner på en hytte med masse drikevarer da? :ph34r:

8527812[/snapback]

Høres ut som en mega-ide :D

Skrevet
Vi skal ikke samles vi i SO og spille litt amerikaner på en hytte med masse drikevarer da? :ph34r:

8527812[/snapback]

Høres ut som en mega-ide :D

8527852[/snapback]

Lars, jeg redigerte forrige innlegg.. read it :ph34r:

Skrevet

Æfter aa havet gaaet igennem alle Cigöinærne grundigt, fræmdeles med en ænorm Pænis staaende muntert i givagt, var det kund halfparten igen der var ilive.

Skrevet
Æfter aa havet gaaet igennem alle Cigöinærne grundigt, fræmdeles med en ænorm Pænis staaende muntert i givagt, var det kund halfparten igen der var ilive.

8527913[/snapback]

Jeg gjetter på damene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...