Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jævla bra på eksamen i dag forresten. Man har ikke lov til å ha tekst (dvs. etikker på flasker o.l). Men jeg visste faen meg ikke at man ikke har lov til å ha tekst på skjorta si. Var jo jævla morsomt å måtte teipe over teksten med sølvteip for så å se ut som en cyberrobot fra fremtiden. Jeg har bare mer medlidenhet overfor en fyr som hadde ennå mer tekst enn meg på skjorta si...

8140726[/snapback]

Hehehe, det er litt strengere der borte enn her i Norge, virker det som :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jævla bra på eksamen i dag forresten. Man har ikke lov til å ha tekst (dvs. etikker på flasker o.l). Men jeg visste faen meg ikke at man ikke har lov til å ha tekst på skjorta si. Var jo jævla morsomt å måtte teipe over teksten med sølvteip for så å se ut som en cyberrobot fra fremtiden. Jeg har bare mer medlidenhet overfor en fyr som hadde ennå mer tekst enn meg på skjorta si...

8140726[/snapback]

da tror jeg hadde slakta eksamensvakta kjapt og satt i gang med eksamen så fort som mulig.

Skrevet

8140726[/snapback]

lol, alltid typisk at lærere skal overdrive men småting

Gjest medlem-105476
Skrevet
*Snip*

Beste hadde vært å ha tatovering med skrift på kroppen :D

Skrevet

Ja, hadde vel det. Synes bare det er å overdrive. Tror de jeg kommer til å titte på sidemannen og utbryte "Ah, akkurat det ordet jeg er ute etter jo!" :|

Skrevet
Tenkte mer på de som har noe å være redd for :p

8140790[/snapback]

Da snakker du heldigvis ikke om meg. Vokser ikke så mye gress på betong vettu ;)
Skrevet

"Det kan ligge hemlige meldinger i tekstene på t-skjorter og andre klesplagg" :!: Tåpelige eksamenvakter.

Det går en grense, og det er å trå langt over den.

Skrevet (endret)

Vista 62.gif XP

What to choose? :p Brukt vista en stund nå, og LCD displayet, webcam'et, photoshop og sketchup er bøgga. Ellers funker vista greit. Hva skal jeg velge? :hmm:

Liksom litt unødvendig å ha et display og cam som man ikke får brukt, samtidig så trenger man jo ikke tingene som er i vista, alt er jo nesten likt.

Noen meninger? :p

Endret av fUzZy^
Skrevet
Vista 62.gif XP

What to choose? :p Brukt vista en stund nå, og LCD displayet, webcam'et, photoshop og sketchup er bøgga. Eller funker vista greit. Hva skal jeg velge? :hmm:

Liksom litt unødvendig å ha et display og cam som man ikke får brukt, samtidig så trenger man jo ikke tingene som er i vista, alt er jo nesten likt.

8140836[/snapback]

Linux eller XP :whistle:

Skrevet

8140836[/snapback]

Jeg kjører XP og kommer til å gjøre det en god stund til. Ser ingen nye funksjoner i Vista jeg trenger.

Skrevet

Jeg venter til Vista har vært ute en stund, til PCen min takler det fint og de fleste digre bugs er luket ut. For ikke å snakke om drivere :p

Så jeg kjører XP en god stund til.

Skrevet
Jeg venter til Vista har vært ute en stund, til PCen min takler det fint og de fleste digre bugs er luket ut. For ikke å snakke om drivere :p

Så jeg kjører XP en god stund til.

8140888[/snapback]

I second that!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...