Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Romkameraten min har vorspiel, jeg ligger på sengen og leser A Song of Ice and Fire. Herre jemini, så ynkelig.

7995684[/snapback]

Join dem da vel.

Demille: Hvis ikke DET var fisking etter komplimenter.... :p

Skrevet
wtf? svømming er jo luksusgym<3

7995671[/snapback]

Nei :( viser meg i bikini blant en liten gruppe mennesker, innesperret i ett rom, som har sterkt lys.

7995690[/snapback]

Hold nå kjeft, Demille. Jeg nekter å tro at du er så stygg at du ikke tør å vise frem kroppen din. Vær nå stolt av det du har ffs.

Skrevet
wtf? svømming er jo luksusgym<3

7995671[/snapback]

Nei :( viser meg i bikini blant en liten gruppe mennesker, innesperret i ett rom, som har sterkt lys.

7995690[/snapback]

Full forståelse for det der! Glad vi sluttet med svømming i 3. klasse :ermm:

Skrevet
Join dem da vel.

7995703[/snapback]

Litt sent nå, da, men den typen festligheter har tidligere vist seg å være dørgende kjedelig uansett, men det er det tydeligvis bare jeg som mener.

Skrevet (endret)
Demille: Hvis ikke DET var fisking etter komplimenter.... :p

7995703[/snapback]

Var ikke.

Hold nå kjeft, Demille. Jeg nekter å tro at du er så stygg at du ikke tør å vise frem kroppen din. Vær nå stolt av det du har ffs.

7995705[/snapback]

Det som er problemet er at jeg ikke liker det. Føler meg skikkelig ille til mote. Ubehagelig :ermm:

Anira: Takk :)

Endret av Demille
Skrevet (endret)

Jeg sliter med å forstå hva som kan være så evig vanskelig med å skifte til badetøy. Kan hende det går over med alderen, i dunno.

edit: er du redd for at noen skal si noe negativt om kroppen din eller er liker du ikke vann generelt? (bading osv)

Endret av MrLeftfield
Skrevet
Mang en pervo som har sikla etter jentene fra veien ja :wee:

7995734[/snapback]

Næmmen edge da... Hva er det du driver med? :ermm:

7995741[/snapback]

Er en av de som er inne i svømmehallen jeg :D

Skrevet
De beste tv-seriene for øyeblikket: House, Prison Break, Lost og 24. ^^ Nuff said.

7995711[/snapback]

huff, hva skjedde med tiden da alle bare likte Simpsons og Hotel Cæsar? Jeg mister oversikten! :dontgetit:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...