Gå til innhold

Engelsk del av forumet?


Anbefalte innlegg

jeg er forstsatt negativ til dette. En engelsk del må jo også bety nytt design slik at folk utenifra faktisk forstår noe som helst.

 

Sett at du besøkte et underforum på en side: Egentlig var hele forumet på gresk, men de hadde ett underforum som var på norsk. Alle registrerte brukere hadde rar tekst i signatur, og prøvde du å navigere deg rundt på forumet var alt håpløst - så da sitter man der med en enkelt forumside man kan besøke, mens de rundt deg henviser til tråder og forumkategorier du ikke forstår noe av... Hvor lenge hadde du vært bruker av et gresk hardware-forum?

 

Tviler på at diskusjon.no klarer å kapre en eneste utenlandsk bruker med et slikt underforum - det finnes allerede andre fora der ute, og hvis hw-gjengen har ønsker om å inkludere andre nasjonaliteter er en mye bedre løsning å kjøpe discussion.com og starte med blanke ark...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er forstsatt negativ til dette. En engelsk del må jo også bety nytt design slik at folk utenifra faktisk forstår noe som helst.

 

Sett at du besøkte et underforum på en side: Egentlig var hele forumet på gresk, men de hadde ett underforum som var på norsk. Alle registrerte brukere hadde rar tekst i signatur, og prøvde du å navigere deg rundt på forumet var alt håpløst - så da sitter man der med en enkelt forumside man kan besøke, mens de rundt deg henviser til tråder og forumkategorier du ikke forstår noe av... Hvor lenge hadde du vært bruker av et gresk hardware-forum?

 

Tviler på at diskusjon.no klarer å kapre en eneste utenlandsk bruker med et slikt underforum - det finnes allerede andre fora der ute, og hvis hw-gjengen har ønsker om å inkludere andre nasjonaliteter er en mye bedre løsning å kjøpe discussion.com og starte med blanke ark...

7299125[/snapback]

Veit ikke om du leste innlegget mitt over deg jeg?

 

Så er vel ikke dette forslaget ment som å tiltrekke internasjonale folk i første omgang da..

7298432[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg er forstsatt negativ til dette. En engelsk del må jo også bety nytt design slik at folk utenifra faktisk forstår noe som helst.

(...)

Tviler på at diskusjon.no klarer å kapre en eneste utenlandsk bruker med et slikt underforum - det finnes allerede andre fora der ute, og hvis hw-gjengen har ønsker om å inkludere andre nasjonaliteter er en mye bedre løsning å kjøpe discussion.com og starte med blanke ark...

Les nå tråden først da, det vi prøver å få til er et underforum for norske brukere som vil snakke engelsk for å bedre sine evner.
Lenke til kommentar
Les nå tråden først da, det vi prøver å få til er et underforum for norske brukere som vil snakke engelsk for å bedre sine evner.

7299332[/snapback]

Da er det kanskje bedre å opprette en kategori under skole-kategorien som man kan ha som en engelsk-talende del?

7299374[/snapback]

Jupp, slik det står med uthevet skrift i 1.post.
Lenke til kommentar
@ Dag-Erik og ex0n: sorry, registrerte ikke at første post hadde blitt endret. Da er jeg plutselig ikke fult så negativ til det hele.

 

Men i såfall må man kalle underforumet for 'språk' eller noe i den duren, for folk ønsker sikkert å utøve både engelsk, tysk og fransk..?

7299467[/snapback]

Det er opp til moderatorene. :)

Ivertfall et engelsk-underforum for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Les nå tråden først da, det vi prøver å få til er et underforum for norske brukere som vil snakke engelsk for å bedre sine evner.
Da er det kanskje bedre å opprette en kategori under skole-kategorien som man kan ha som en engelsk-talende del?
Joda, ville fungert fint det, eneste jeg tenker på er at siden det da skulle ligget under skole så burde jo diskusjonene vært skolerelatert, mens det hadde vært enda hyggeligere med en engelsktalende del som vi kunne vært litt mer frie, på samme måte som OT-baren.

 

EDIT: Tysk og fransk mm. er også mulig, men da må man jo også ha moderatorer som kan disse språkene som er villige til å ta seg av den delen.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
I underkant av 200 personer har svart, derav over 50% (100 personer) svart at de gjerne ønsker denne underdelen på forumet.. Er det moderator som kan si om det er nok?

 

Om de prøver å finne en løsning eller noe..?

- Lite unfo fra deres siden.

7342843[/snapback]

Ro an litt du - det er kun 13 stemmer som skiller i det øyeblikk jeg svarer på tråden... At "ja-siden" gjerne ønsker dette vet du vel heller ingenting om? Egentlig burde undersøkelsen hatt minst tre alternativer:

- ja

- nei

- bryr meg ikke

 

Uansett, et flertall er vel et flertall - men på den annen side kan ikke brukerne kreve at hw-no-teamet skal gjøre noe som helst. Jeg håper selvfølgelig de hører på brukerne, men mitt intrykk er at de aller fleste forslag her på "tilbakemelding om forumet" blir avfeid :thumbdown: (Jeg har ingen statistikk på dette, bare synsing fra min side.) Hittil har ikke moderatorene sagt noe annet enn "go ahed, lag en tråd i ot-forumet", og i tillegg var tråden stengt et lite døgn pga moderator mente denne tråden var unyttig...

 

Blir uansett gøy å se hva utslaget blir

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...