Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, du som er så irritert over at noen som Rio/Park osv kanskje er litt barnslig siden de gjør DETTE. Hva er ordet man bruker for å beskrive JT da? Et ord kanskje 10 hakk verre enn "barnslig". Å pule eks-konen til venstrebacken som han spilte ved siden for club and country, som hadde barn med damen. Og å si slike ting til en farget fotballspiller, som også er broren til en fyr han har spilt over 50 kamper ved siden av for England. Og ellers også en skitten person. Hva er ordet man skal bruke for å beskrive JT da? Noe verre enn det man kan beskrive Rio/Ji Sung for det de har gjort/sagt tror jeg ihvertfall.

Eks-kjæreste. Hva kaller du Giggs da? Det er klart det JT gjorde var galt på mange måter, men man har, eller jeg har ihvertfall, en evne til å tilgi egne fotballspillere. Selv om det ikke skjer med en gang.

Lenke til kommentar

Juventus stiller nok i en 3-5-2. Ala dette:

 

Buffon

Barzagli - Bonucci - Chiellini

Lichtsteiner - Vidal - Pirlo - Marchisio - Asamoah

Giovinco - Vucinic

 

Veldig, veldig sterkt lag. Seks av dem var viktige brikker for Italia under EM. De har også et par spillere som er undervurderte her til lands - spillere som Lichsteiner, Vidal og Asamoah. Både Juventus' keeper, forsvar og midtbane er bedre enn Chelseas. Ankepunktet til dette Juventus-laget er spissplassene Vucinic er en humørspiller mens Giovinco er... Giovinco. Bak disse er det også relativt tynt, man har blant annet Matri på benken men han er ikke mer enn en grei Serie A-spiss. En annen faktor som går Chelseas vei er at dette laget ikke har altfor mye CL-erfaring(...ironien når en relativt ubetydelig London-klubb har mer CL-erfaring enn Juventus). Sist, men ikke minst: Antonio Conte er utestengt, det vil si at hans stedfortreder Carrera vil lede laget fra sidelinjen. Har ikke betydd noe hittil i Serie A, men kan fort spille en rolle her. Chelsea er ikke Genoa osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du har din fulle rett til å ikke like Terry, og du gir ihvertfall en god grunn.

 

Men saken var at det er barnslig av spillere som ikke er innblandet i Terry saken og droppe å ta Terry i hånden. Om tilfellet er at de ikke ønsker å hilse på Terry før eller etter kamp så må man droppe de handshakene. Man ser nå hvor mye overskrifter det har skapt at Ferdinand og Park ga faen i å hilse på Terry.

 

Park var også kaptein den kampen, det blir feil at kapteinene ikke hilser av alle ting. Men mulig dere tenker annerledes pga det er Terry det gjelder.

 

Jeg vet ikke hvor mye hold det er i dette at United skal droppe å håndhilse på Terry, men om det stemmer så kan FA bare gå ut å si at det ikke blir håndhilsing, selv om det da evt. blir pga Rio sutrer.

Lenke til kommentar

Spillergruppen kan da selv velge hvem de skal håndhilse på eller ikke, det er tross alt ikke Nord-Korea. Når det er sagt tror jeg SAF ville satt foten temmelig bastant ned for et slikt stunt.

Men FA står selvfølgelig fritt til å lage regler om dette, slik at de som nekter å håndhilse får bøter eller kampstraff. Man står selvfølgelig fritt til å drite i slike ting, men det vil vær kontraktsbrudd. Du kan ikke settes i fengsel eller tvinges til å gjøre noe som helst, men å nekte kan bli veldig dyrt.

Lenke til kommentar

Artig å se Essien spille i går, jeg velger å tro at det å ta han av var det som skapte alle målene.

 

Hvilken lagoppstilling kan vi vente oss i dag? Virker som om alle spillerne er friske.

Essien ja, haha han hadde noen krempasninger må jeg si(NOT)

 

Tror vi stiller slik:

 

Cech

 

Ivan-JT-Luiz-Cole

 

Ramires-Mikel-Lamps

 

Hazard--------Mata

 

--------Torres

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...