Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holdt på å dø av hjerteinfarkt idag.

 

Jeg ble nesten litt skuffet. Jeg vet at begge lag kan spille vesentlig bedre enn det som ble gjort idag.

 

Edit: Makan til idiotisk Torres diskusjon. Torres-hatet begynner å bli irriterende, og jeg heier engang ikke på Chelsea.

Endret av La Trequartista
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva tenker folk forøvrig om Barzagli vs. Hazard?? Straffe eller ikke?

 

Edit:

Marchisio er litt overhypet, mens Pirlo og Vidal er det motsatte. Pirlo er helt oppe der med Xavi, imo kanskje over.

Jeg reagerte veldig på den. Jeg synes Marchisio taler for seg selv idag. 2 assists.

Endret av La Trequartista
Lenke til kommentar

Han var ikke god, men måten enkelte skylder på han (sikter ikke kun til deg) er latterlig. Det er 10 andre som skal også være på banen. Det å gi en spiss(!!!) skyld i at vi slipper inn 2 mål på gir ingen mening. Vi skal ha full kontroll. Torres var ikke noe dårligere andre. Men allikevel blir han hengt ut som syndebukk.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Fra en som ser på hver eneste Juventus kamp: Nei, han er ikke overhypet.

 

Jeg vil påstå at han har fantasiske offensive ferdigheter. Han spilte tross alt trequartista som ungutt. Det defensive er ikke like bra, men han er hardtarbeidene.

 

Ellers så ser jeg svært enig i innlegget ditt. Godt skrevet! Jeg har savnet nordmenn med peiling på Serie A. Glemmer aldri når nettavisen presterte i å skrive at Pirlo var Italia's defensive juvel.

Endret av La Trequartista
Lenke til kommentar

Fra en som ser på hver eneste Juventus kamp: Nei, han er ikke overhypet.

 

Jeg vil påstå at han har fantasiske offensive ferdigheter. Han spilte tross alt trequartista som ungutt. Det defensive er ikke like bra, men han er hardtarbeidene.

Jeg sliter -veldig- med å forstå hva slags relevans det har at han har spilt trequartista i sine yngre dager. Når Lippi brukte ham som trequartista for Italia var han jo direkte dårlig, han passer ikke i den posisjon. (uten at det har noen

som helst relevans for diskusjonen om Marchisio er overvurdert eller ei)

 

 

 

e: Gratulerer med poenget forresten :-) Juventus er litt for Juventus i år!

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

God kamp men litt kjipt resultat. Parkerte ihvertfall ikke bussen, og for en innsats av Oscar. Ikke bare målene, men han hjalp til både foran og bak. Greit at det med Torres var en spøk, men det er mange som kritiserer han nå allerede. Han var ikke usynlig i kampen og ga en grei prestasjon. Han var blant annet helt åpen da Mata gikk for mål istedet for å sentre. Torres er i form, men man kan ikke forvente mål i hver eneste kamp av han, det er det få spisser som leverer. Fikk ikke med meg benken idag. Var Marin med der?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Fra en som ser på hver eneste Juventus kamp: Nei, han er ikke overhypet.

Jeg vil påstå at han har fantasiske offensive ferdigheter. Han spilte tross alt trequartista som ungutt. Det defensive er ikke like bra, men han er hardtarbeidene.

Jeg sliter -veldig- med å forstå hva slags relevans det har at han har spilt trequartista i sine yngre dager. Når Lippi brukte ham som trequartista for Italia var han jo direkte dårlig, han passer ikke i den posisjon. (uten at det har noen

som helst relevans for diskusjonen om Marchisio er overvurdert eller ei)

e: Gratulerer med poenget forresten :-) Juventus er litt for Juventus i år!

 

Poenget var at Marchisio ofte virker som en ekstra spiss/offensiv midtbane/trequartista selv om han spiller som en sentral midtbanespiller. Han er fantastisk god offensivt, men er svært anonym. Det var nok svært få som fikk med seg at han fikk 2 målgivende idag. Mange (ihvertfall av folk jeg kjenner/har diskutert med) har den oppfatning av at Marchisio er en defensiv spiller.

 

Morsomt at tre CL debutanter skulle score idag. Svært imponert over Oscar!

Endret av La Trequartista
Lenke til kommentar

Oscar hadde en bra kamp, han gjorde seg alltid ledig på banen, kom dypt for å hente ball og vil ha mye ballkontakt, og to suverene mål, spess det andre målet hans. Blir spennende å se denne gutten utvikle seg.

 

Mikel hadde en grei kamp, brøt opp et par kontringer, løste opp spillet fint, så begynte han med å slå feilpasninger på egen banehalvdel, og det er farlig.

 

Torres var jo usynlig til tider, men de var ganske flinke til å dekke han opp også, men som den spissen han var/er burde han være flinkere til å finne rom, og når han først har ballen, så skal han prøve på no fiks, eller så løper han rett inn i motstanderen og håper på å få med seg ballen, og førstetouchen hans må han jobbe med syns jeg.

 

Litt kjipt at RDM alltid skal ha enten Bertrand eller Ramires på vingene, bruk Mata-Hazard-Oscar-Sturridge-Marin når han er frisk istedet.

 

Syns også Lampard og Terry ikke skal ha klippekort på førstelaget heller..

 

Og når får vi se Cesar på banen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...